משחקי שבת + קליבלנד - יוטה שידור בערוץ 5

go lakers go

New member
הגיע הזמן ש Chris Cohan ימכור את הקבוצה

אבל מי יקנה ? ב NBA רק מפסידים כסף הבעלים
 

Orenseg

New member
ברנדון ג'נינגס WOW!!!

הבאקס מנצחים את הווריורס 128-125 כשג'נינגס מפציץ 55 נקודות ב41 דקות, עם 21/34 מהשדה, 7/8 מ3 ו6/8 מהקו. OMG.
 
ברנדון ג'נינג'ס עם משחק של 5*4

55 נקודות, 5 ריבאונדים ו5 אסיסטים. אמנם זה הווריירס, אבל הבחור תותח על. לא ראיתי אותו משחק ברומא, אבל אני מניח שהוא לא שיחק ככה. 21 מ34 מהשדה, 7 מ8 לשלוש, 6 מ8 מהעונשין. פשוט תותח. הווריירס הובילו בחצי הראשון, הפסיקו לשמור, ומילווקי רצה ל43-26 ברבע השלישי. למרות זאת הווריירס חזרו ואפילו הובילו עמוק ברבע הרביעי, אבל ג'נינג'ס היה בלתי ניתן לעצירה. 20 שניות לסוף מילווקי הובילו ב3, הווריירס הימרו על סל מהיר ועבירה, וזה השתלם כשרידנאור מחטיא אחת, והיתרון של מילווקי הוא רק 2. 2 והארכה? לא בבית ספרנו. שלשה של מורו מוחמצת ומילווקי מנצחת. עוד משחק לשכוח.
 
מדהים פשוט, 45 נק' במחצית השנייה...

זה יותר ממה ש8 קבוצות קלעו בלילה במחצית השנייה שלהם...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
זה לא איזה שיא לרוקי????

הבחור מדהים ומה שעוד יותר מדהים זה שכמו שציינת, ברומא הוא לא הראה אפילו חצי ממה שהוא עושה השנה ב-NBA.
 
זה שיא לרוקי של מילווקי

ווילט נתן 58 נקודות פעמיים. ארל מונרו 56 ועוד מישהו 57... והשיא נקודות לשחקן של הבאקס זה 57 שמייקל רד עשה, כשג'נינגס יחד עם קארים במקום השני עם 55...
 
השור השנייה התייחס לכל שחקן שהוא במילווקי

לאו דווקא רוקי. הכי הרבה נקודות שקארים קלע בכל שנותיו במילווקי (שלא היו רבות) זה 55 נקודודת...
 
55!?! וואו, איזה כוכב, הניקס אוכלים את עצמם,

הוא היה יכול להיו פלוס עצום אם הם רוצים להביא כוכב הקיץ...
 

carmelo

New member
אני הייתי קצת דואג שמדובר במרבורי הבא

אבל אין ספק שמבחינת קבלות והיכולת למשוך שמות גדולים לניו יורק, הוא יכל להיות בחירה עדיפה בשביל הניקס. אבל הם היו זקוקים לג'ורדן היל למקרה שדייויד לי היה עוזב בקיץ, הוא עדיין אמור לעזוב בקיץ הבא.
 
|נצלש\ ממפיס מחתימים את טינסלי על חוזה חד שנת

שנתי. אולי הם כבר יודעים סופית שאייברסון לא חוזר? ואפילו אם הם לא יודעים עדיין שומדבר על אייברסון, עוד יותר קשה לי לראות אותו חוזר ומתחלק במעט הדקות לשו גם עם טינסלי. בכל מקרה, טינסלי לא שיחק מא עונת 2007/08 ובטח ייקח לו הרבה זמן להשתפשף, דווקא החתמה מעניינת, אבל אני אל חושב שייצא ממנה משהו...
 

עידו17

New member
החתמה מזעזעת לדעתי

יכול להיות שכריס וואלאס באמת חשב שאפשר לחנך את אלן אייברסון, אולי חשב שאפשר להפיק ממנו אופציה התקפית יעילה מהספסל, ואולי אפילו חשב למכור עוד כמה כרטיסים - כך או כך, היה הגיון מאחורי ההחתמה ההיא. הגיון שאולי רק וואלאס הבין, אבל עדיין הגיון כלשהו. עוד קודם לכן, עם דריוס מיילס - אולי וואלאס באמת חשב שהבחור התבגר ויוכל להוציא מעצמו משהו. וזק רנדולף? אותו דבר! וואלאס כנראה בטוח שמשהו באוויר של ממפיס יגרום לטראבל מייקרים הכי גדולים, אלה שאף אחד לא רצה לגעת בהם, להפוך את עורם, או שאולי משהו באישיות הכובשת שלו יגרום להם לקחת את עצמם בידיים. מסתבר שהאיש לא עדיין למד לקח, והוא ממשיך להעניש את המאמנים שלו עם החומר האנושי הכי רקוב שנמצא בסביבה. אם מאחורי ההחתמות ההן היתה איזו מחשבה אסטרטגית, איזשהו אפסייד, אז ההחתמה של ג'מאל טינסלי נשגבת מבינתי לחלוטין. האיש שהחריב את המרקם הקבוצתי של הפייסרס וקיבל משכורת מלארי בירד רק כדי לשבת בבית כאילו היה סטפון מארברי, הוא הנוכחות שוואלאס הביא לצידם של מאיו וקונלי, שבקושי הספיקו לנשום לרווחה מהעזיבה של אייברסון, וקיבלו על הראש שחקן, שלידו אלן אייברסון נראה כמו ציפי שביט. אבל יותר מזה - בניגוד לאייברסון, מיילס ורנדולף, אני בספק גדול שטינסלי מסוגל בכלל להוסיף משהו לאיזושהי קבוצה. מדובר בשחקן שאוטוטו בן 32, שגם בשיאו סבל מבעיות לשמור על כושר גופני, שלא שיחק כמעט שנתיים, ושלא ממלא בממפיס שום צורך חיוני. ובנוסף על הכל, אפילו כרטיסים הוא לא ימכור. וואלאס באמת חושב שכ-ו-ל-ם טועים, ורק הוא לא, ומשום מה מריח שושנים איפה שכל היתר רואים רק חרא.
 

GIOVANINI

New member
יופי של משחק של שיקגו חלוקת נקודות יפה

ומי שמממשיך להרשים אותי הוא גואקים נואה בתקציר שראיתי עשה סל יפה שעבר את השחקן שלו בכדרור והטביע, וכמובן שלל הכדורים החוזרים שלו. יום שלישי הולכים לנצח בקינגס.
 

Anfield

New member
אף אחד לא כתב על אוקלהומה

ניצחון יפה אצל סאן אנטוניו כדי לעלות למאזן 5-4, למרות שפארקר ודאנקן חזרו (קלעו 17 ו-22). ווסטברוק במשחק מצויין עם 19 נק' 11 אס' ו-0 איבודים, דוראנט עם 25 וגרין עם 21 ו-10 ריב'.
 
למעלה