משחקי שבת + קליבלנד - יוטה שידור בערוץ 5

go lakers go

New member
משחקי שבת + קליבלנד - יוטה שידור בערוץ 5

יש לנו הלילה 10 משחקים אטלנטה - ניו אורלינס . אטלנטה באה אחרי הניצחון הגדול אתמול בגארדן , אורלינס באה אחרי עוד הפסד ביתי אתמול לפורטלנד.באורלינס פול נפצע אתמול בקרסול , ועדיין לא ברורה חומרת פציעתו . אם זו פציעה רצינית אפשר להוסיף ליד השם אורלינס את המילה ז''ל .ניצחון לאטלנטה אינדי - בוסטון . על הנייר משחק קל לבוסטון שתרצה להתאושש מההפסד הביתי אתמול . אבל אינדי ידועה כקבוצה שעושה בעיות לאריות הליגה בביתה ובהחלט תיתכן שוב הפתעה . הצפי ניצחון חוץ לבוסטון , אבל לא הייתי פוסל לחלוטין את הפייסרס. וושינגטון - דטרויט . משחק מצ'עמם . וושינגטון התחילה "יחסית" טוב את העונה אבל חזרה לדעוך בהמשך . דטרויט קבוצה משוגעת העונה . היא לא צפוייה ויכולה לנצח או להפסיד בכל ערב נתון לכל קבוצה . בקיצור , כל תוצאה אפשרית שארלוט - פורטלנד . שארלוט קבוצה יחסית ביתית והיא כבר ניצחה העונה בבית את אטלנטה החזקה . פורטלנד אחרי התחלה צולעת מתחילה להתחבר ויש לה רצץ נצחונות . אומנם מול נמושות הליגה אבל עדיין רצף . פורטלנד אמורה לנצח .... הרגשה שלי ששארלוט אולי תפתיע . קליבלנד - יוטה . שידור בערוץ 5 .גם קליבלנד אחרי התחלה צולעת של העונה שכללה 3 הפסדים .אבל בשבוע האחרון היא חזרה לעצמה עם נצחונות גדולים באורלנדו ובמיאמי . יוטה ( שוב ) כרגיל פצועה . באנקר ניצחון ללברון וחבורתו . שיקגו - פילי . פילי מבחינתי ואחרי שראיתי אתמול מחצית מהמשחק מול החמישיה השניה של יוטה ששהסתיים בתבוסה ביתית , היא אחת מאכזבות העונה . שיקגו קבוצה ביתית יחסית טובה מאוד ואני צופה שהניצחון ישאר אצלה . מיאמי - נטס . אין צורך להרחיב כאן . נטס היא הקבוצה היחידה בליגה ללא ניצחון , והיא פצועה מכל הכיוונים . מיאמי באנקר , מה שאומר שהנטס ימשיכו לחפש את הניצחון הראשון במגרש אחר . ממפיס - מינסוטה . שתיים מהנמושות הכי גדולות בליגה נפגשות במשחק שבאמת אבל באמת לא מעניין אף אחד חוץ מאת אוהדי ממפיס ומינסוטה ( וגם זה לא בטוח ) .ממפיס עדיין מנסה להתאושש מאפקט אייברסון .... ההימור שלי ממפיס תקח בקרב הקבוצה הכי מיותרת בליגה מילווקי - גולדן . מילווקי זו קבוצה שויתרה כמעט על כל נכסיה בקיץ ( ולאנובה/סשנס/גפרסון ) וכולנו כאן בלי יוצא מהכלל צפינו לה את המאזן החלש בליגה , בטוח במזרח . בינתיים מילווקי במאזן חיובי של 4 - 2 כולל לניצחון ביתי על דנבר שטבחה אתמול בלייקרס . גנינגס משחק כמו רוקי העונה עד עתה , וכל קשר בין השחקן שראינו ברומא בעונה שעברה מקרי לחלוטין . אליו מצטרף בוגוט האוסטרלי ושניהם יחדיו מחזיקים בינתיים קבוצה מאוד נחמדה . גולדן מגיעה אחרי ניצחון חוץ על הניקס ( מישהי הייתה חייבת לנצח ) ותנסה לגנוב עוד אחד היום בחוץ. ההימור שלי שמילווקי תעלה ל 5 - 2 ושעבוד יירד שוב על נלי בבוקר . סאן אנטוניו - אוקלהומה . סאן אנטוניו גם פתחה צולע את העונה . אבל ראו זה פלא ... פארקר ודאנקן נפצעו , והספארס ללא 2 הכוכבים הכי גדולים שלה מנצחת את טורונטו ודאלאס החזקה . באוקלהומה משחק לדעתי אחד השחקנים המהנים בליגה - קווין דוראנט . דוראנט נבחר 2 בדראפט לפני שלוש עונות ומאז הוא פשוט מכונת יריה . כל עונה הוא עולה במספרים ועכשיו כבר מתייצב סביב ה 26/27 נקודות לערב . לי הוא מזכיר את כרמלו ואני צופה לו עתיד מזהיר בליגה . הלילה זה לא יספיק לכלום . ניצחון לספארס.
 

somone44

New member
אני כן היוצא מהכלל במקרה מילווקי

הימרתי על הנטס בעלת הקבוצה החלשה בליגה יחד עם אוקלוהומה.
 

go lakers go

New member
הבעיה עם כל הנמושות בליגה היא בסוף העונה

לא בתחילתה . בהתחלה כולן מנסות לנצח ..... שמגיעים לפבואר כל הנמושות שהן ממילא חלשות להחריד ולא תחרותיות ... נהיות עוד יותר חלשות כי הן משחקות בשביל להפסיד .... הן רואות את הדראפט והלוטרי בפתח ..... ופתאום לנסות לנצח בכלל זו מחשבה אסורה . אני עדיין לא שוכח את הביזיון שהיה במיאמי לפני כמה עונות . אשכרה מחרו חצי עונה בשביל הדראפט . ואולי בכלל זו הבעיה הכי גדולה בNBA .... אין יורדות ליגה ! מכיר עוד ליגה בעולם שאין ירידות ? איזה רצון או מטרה יש למינסוטה/נטס/ניו יורק ועוד חצי ליגה לנצח בפבואר/מרץ/אפריל שהפרס בסוף העונה על כישלון הוא בחירת דראפט ראשונה .
 

somone44

New member
מסכים איתך לחלוטין

אבל יש גם פלוס בכל זה - הצעירים מקבלים הזדמנות ויכולים להתפתח, אם הכישרון קיים. והיו מקרים כאלה שנמושות, שחיכו ללוטרי והעלו צעירים, הרוויחו אותם לשנים הבאות. בטח מישהו פה יכול לתת דוגמא לשחקן ספציפי......
 

ה מרקיז

New member
אין פה בעיה בכלל

כל האלופות של העשור האחרון עשו זאת בזכות כשרון והתנהלות נכונה. אף אחת מהנמושות לא צמחה להיות משהו בגלל שניסתה להפסיד בכוונה כדי להרוויח כמה בחירות טובות. אפילו אם ניקח את מלכת הדראפט, פורטלנד, היא במרחק שנת אור אחת מהלייקרס והספרס. בינתיים כל בחירות הדראפט הראשונות לא משפיעות על אף אחד, חוץ מבציר 2003 .. אפילו קליבלנד עדיין אחרי כל השנים האלה רחוקה לפחות עוד שחקן משמעותי אחד כדי להוות איום על התואר. אל תשכח שבליגות אחרות יש יורדות אבל יש גם גמול על מקום 2-6 , ליגת אלופות והליגה האירופאית, יורוליג וכל שאר הליגות שלה.. ובנ.ב.א או שאתה אלוף או שאתה כלום, אין באמצע . לכן השיטה די משרתת את המטרות של כולם ומתאימה מאוד לליגה הזו.
 

go lakers go

New member
שלא יובן אחרת - אין לי בכלל בעיה עם דראפט

לדעתי זה הדבר היחיד ששומר בערך על ה "שיוויוניות" בליגה ולא חוק תקרת השכר . הנקודה שלי הייתה שלאו דווקא הקבוצות שמסיימות עם המאזן הגרוע בליגה הן הכי חלשות . בדרך כלל מסיימת הקבוצה שרצתה והצליחה להפסיד הכי הרבה בחודשים ינואר - אפריל . ראה דוגמה את מיאמי שמכרה חצי עונה בשביל דראפט . תאמין לי שבחודש מרץ/אפריל משחק של מינסוטה VS נטס - שתי הקבוצות רוצות להפסיד יותר מלנצח וזה בכדי להגדיל את הסיכוי שלהן לבחור כמה שיותר גבוה בדראפט .
 
צריך שיטה כלשהי, שמתגמלת חדשות

אבל לאו דווקא את הקבוצות הכי חלשות בליגה, שזה מה שהלוטרי עושה, רק שלדעתי הסיכויים שהוא נותן לקבוצות הם תלולים מידי, כלומר היה אפשר להתחיל עם זה שלמקום אחרון יש איזה 15% או 12% לבחירה ראשונה ולא 25 (נראלי) ושלמקום ראשון (יענו 17, כי 16 קבוצות עושות פלייאוף...) יש איזה 5% ולא משהו אפסי...
 

somone14

New member
אף מילה על בוסטון?

2 הפסדים רצופים, הגנה זוועתית (אינדי!!), ותקופה רעה של פול פירס, שמי שיודע מתי תסתיים עם הפציעה הטורדנית שסוחב. מה יהיה? ראיתי את התקציר של הבאקס-GSW ופשוט גיחכתי. אף זריקה כמעט של ג'נינגס לא לוותה ביד על הפרצוף או משהו קרוב כזה. הגנת הלוחמים (פחחח) היא כנראה הגרועה ביותר שיצא לי לראות מאז שאני רואה NBA. כל הכבוד לילד, וכל הכבוד לבאקס, שכאשר יקבלו את מייקל רד, יוכלו בסיטואציה כזו או אחרת אפילו להיאבק על הפלייאוף.. לכו תדעו.
 
אוקי, קליבלנד יותר מתחיל עוד כמה רגעים,

בנתיים אטלנטה כבר מובילה ב11 הפרש על ניו אורלינס ודטרויט ב9 על וושינגטון, אבל זה רק רבע ראשון, אין לאן לרוץ...
 

go lakers go

New member
הרכז הרוקי של יוטה יופי של שחקן !

וואלה ראיתי אותו אתמול מחצית מול פילי אמרתי לעצמי נו טוב בטח התעלות חד פעמית של 13 11 כרכז בחמישיה ,. והנה , שוב יופי של משחק למיינור הרוקי ( מי זה בכלל ומאיפה הוא בא ? ) . 10 נקודות בלי אסיסטים...... ברבע וקצת . כנראה שיוטה מצאו מחליף הולם לדקות המנוחה של דרון ויליאמס . קליבלנד לא מחטיאה .....ורק 6 הפרש . מוזר עדיין לדעתי , ברבע הרביעי ישחקו כבר אחרוני הנגרים בשתי הקבוצות
 
נבחר 20 בדראפט, או משהו כזה

הוא עשה עבודה טובה כסקורר, אבל הוא לא ממש רכז, וגם בהגנה לא התרשמתי יותר מידי.
 

go lakers go

New member
תומר זה משחק שביעי בקריירה שלו

ושני בסך הכל כרכז פותח .הוא רכז טוב מאוד ..... זה שהוא סקורר זה בונוס .... מעין קומבוגארד . חיזוק מעולה ליוטה . אתמול עשה 12 11 והיום 24 4 3 כולל סלי קלאצ' באמאמא של הרבע הרביעי ועל לברון . קליבלנד גנבה נצחון בדקה האחרונה שלברון ניצח לבד את המשחק . בוזר ענק עם 25 12 לא הבנתי אף פעם למה הוא כ'כ שנוא כאן בפורום וכזה אנדרייטד כאן . הוא תותח ! ! אינדי מנצחת את בוסטון ...... וויד קולע באזר ביטר עם שלשת נצחון על נטס הנמושה ..... אודן עושה 6 עבירות ב 17 דקות ....... דטרויט מנצחת בוושינגטון..... לילה משוגע . יאללה נלך לישון 3 שעות שנתפקד בעבודה .
 
אין ספק, שבתור רוקי הוא מצוין,

והוא עוד יישתפר, אבל קודם כל כשדרון היה בריא, מיינור היה מאוד חלש (י לקחת בחשבון שהוא היה פוינט שני מהספסל, אחרי פרייס) ואל בטוח שהוא יצליח לתפקד כמו היום מהספסל, ודבר שני יש הרבה רוקיז שמראים כבר במשחקים הראשונים שלהם יכולת מסירה וראיית משחק גבוהה או לפחות יותר גבוהה משל מיינור היום, אבל ברור שהם נדירים...
 

carmelo

New member
הוא יותר מסקורר

הוא רכז אולד סקול, כשנותנים לו את הצ'אנס לקלוע הוא לוקח אותו. ברגע שיכבדו אותו יותר כסקורר, תראה שגם מספרי האסיסטים שלו יעלו - בתנאי כמובן שימשיך לקבל דקות משמעותיות מאחורי דרון.
 
גם היום הוא מסר יפה

פשוט דברים לא נכנסו (היו לו מסירות יפות לאוקור ומילסאפ). היה יכול לסיים בקלות עם 8 אסיסטים. מו נתן לו לחדור, אז הוא חדר. כמות הנקודות שלו לא קשורה ליכולת שלו לרכז או לא. הוא קלע ב9 מ16, כשעד שלב מסויים היה 6 מ7. לקח זריקות טובות.
 
אני ארד שוב על נלי?

מתי ירדתי עליו? נראה לי שאני היחיד בפורום שעדין יש לו כבוד לשיכור הזקן. אין לי צורך לרדת עליו, רק שיעזוב אותנו בשקט, ויתן לAR4 הרבה דקות.
 
למעלה