משחקים חדשים ל-PS2

  • פותח הנושא oren*
  • פורסם בתאריך

oren*

New member
משחקים חדשים ל-PS2

הגיעו מספר משחקים חדשים ל-PS2: 1) MONKEY ISLAND 2) SQUAD 3) RAYMAN 4) ATV OFFROAD 5) RED FACTION 6) ONIMUSHA 7) NBA STREET 8) MDK2 ARMAGEDDON 9) GRAN TURISMO 3 ניתן להשיג בעתיד מחשבים, VGS וחנויות מחשבים ברחבי הארץ.
 

R750-Girl

New member
אורן תעשה טובה....מספיק עם VGS

והפרסומות.... בכל הודעה או שירשור הם נדחפים. עכשיו גם אתה?
 

oren*

New member
אני לא חושב שזו פרסומת

הם ייבואנים בלעדיים של עשרות מוצרים ל-PS, הם מקצועיים ומאוד לא מסחריים (לעומת עתיד מחשבים או רשתות חנויות אחרות).
 

R750-Girl

New member
לא מסחריים????? פרסומת שלהם

נמצאת בכל אחת מההודעות פה! תעשה לי טובה... הציגו עצמם. נחמד וטוב. הכרנו. עכשיו די! בסוף הם ימאסו - ומתוך פרינציפ לא יקנו אצלהם!
 

VGS

New member
למה לריב :)

עבור R750-GIRL לפני זמן מה שמחתי לשמוע שקם פורום חדש העוסק במשחקי טלוויזיה בכלל ובפלייסטיישן בפרט. כאחד מבעלי החנות ויג´יז אני שמח לראות כי תחום משחקי הטלוויזיה תופס תאוצה בתקופה האחרונה. חנותינו הוקמה בראש ובראשונה בכדי לתת שרות לכל "הגיימרים" בארץ שיודעים מה טוב ומה הם רוצים אך לא יכולים להשיג את אותם דברים אנו מחזיקים בחנותינו מגוון מוצרים ומשחקים לכל סוגי משחקי הטלוויזיה החל מהאטיר 2600 ועד לפלייסטיישן 2 ובקרוב גם האקס בוקס של מייקרוסופט. לעניין ההעורות שלך אז נכון אנו משתדלים לבקר בפורום זה עד כמה שניתן וזאת על מנת שנוכל לתת תשובות ולמצוא פתרונות, לאור נסיונינו הרב בתחום. בכדי שלא תחשוב שאנו אנשים "רעים" אני מזמין אותך באופן אישי לבקר אצלינו ולהתרשם מהמגוון של משחקי הטלוויזיה והאביזרים שברשותינו. מקווה שהכל מתקבל בהבנה. ויג´יז
 

R750-Girl

New member
לא רמזתי אפילו לרגע ולו דבר

על רוע. פשוט מטריד למדיי שלכל שאלה שנשאלת כאן - התשובה היא: פנו לחנות XXXXX על מנת לרכוש YYYY די אפשר גם אחרת.
 
למעלה