משחזר שאלה ישנה מפעם. רק הפעם יש תמונה שתבהיר

hofnoan

New member
רשום משהו ממש מוזר. קבל:

בספר רכב כתוב קידמי 21 PSI אחורי 28 PSI (עם מטען או נוסע נוסף: 35 PSI ) 21 PSI??? לקידמי? ניראה לי הזוי.. כך גם במוסך אמרו אז אמרו לי לשים 30.
 

hofnoan

New member
עידכונים רבותיי עידכונים....

טוב אז ככה. קודם כל, תודה לכולם. שנית כל, שטפתי היום את הקטנוע ושיפשפתי עם הספוג רחצה את הצמיג. ניראה לי שזה ירד. עכשיו זה לא "שכבה צהובה" עכשיו זה סתם חלק כהה יותר של הצמיג מהסיבה שלא נסעו על החלק הזה, דהיינו לא עשיתי הרבה "השכבות". הורדתי את לחץ האויר ל 25 בקידמי ו 30 באחורי (ראה הודעה על לחצי אויר ששרשרתי בשרשור זה). האמת הרגשה שונה... שנה אני נוסע בלחץ אוויר גבוה יותר. ההיגוי שונה טיפה אולי אפשר לומר נוקשה (אולי צריך להתרגל). בהיגוי הפוך ניראה כי קשה מעט לדחוף את הכידון. נסעתי למיגרש עם אספלט טוב והתחלתי להשכיב יותר ויותר נמוך, יותר ויותר מהר, והכל הלך טוב. לא החליק ולא כלום.לא יודע במה זה קשור -בלחץ האוויר או בניקוי הצמיג. בכל אופן במיגרש זה הלך טוב. מה שלא הולך טוב זה בכיכרות ובעיר שם הכבישים מלאים לכלוך. -זה ההסבר היחיד שאני יכול לומר על כך. לא ניראה לי שבמגרש אני משכיב ועושה סיבובים 360 מעלות במהירות כ 35 קמ"ש ובכיכר ב 20 קמש זה מחליק... זה לא אני זה הכיכר
 
למעלה