משחזר שאלה ישנה מפעם. רק הפעם יש תמונה שתבהיר

hofnoan

New member
משחזר שאלה ישנה מפעם. רק הפעם יש תמונה שתבהיר

את העניין. תודה :) למרות שזה פורום אופנועים שאלתי את השאלה פה כי מדובר בדו"ג ואני בטוח שיש אנשים שיוכלו לענות לי גם מהפורום הזה. תודה מראש :) מדובר בג'וי רייד 125 2008 (צמיגים חדשים מן הסתם). שמתי לחץ אוויר 30 קדימה 31 אחורה. גם כאשר נסעתי הרבה ונתתי לצמיגים ממש להתחמם עדיין שאני מסתובב נניח בכיכר או פנייה כלשהי (בלי סימנים לבנים כמו מעברי חצייה וכדומה) -מעבר לגבול מסויים אני מרגיש את הקטנוע מחליק. זה כאילו שאני יכול להשכיב אבל עד גבול מסויים (ממש לא הרבה) ואז אני מרגיש ממש את הקטנוע מחליק ואם אני לא מתיישר אני עלול למצוא את עצמי על הכביש מרוח :\ מה יכולה להיות הבעייה? אני עושה משהו לא נכון אולי? חוץ מזה שמתי לב שבהתחלה היה לי ממש קל להשכיב דווקא שהצמיג היה חדש (אחרי 100 ק"מ ראשונים כמובן, שהסיליקון מתגרד) ואחכ זה נהפך למה שכבר ציינתי. האמת ששמתי לב בצמיגים למעין שכבה צהובה שניראת כמו שכבת לכלוך אוט אבק שלא ירדה ממש בשטיפה. מהנקודה הזאת למעשה אני לא מצליח להשכיב.. זה כאילו שיש שכבת אבק שהצטברה ובגללה אני לא מצליח כי האחיזה כאילו משתנה מהנקודה הזאת. בקטנוע הקרודם שלי ניסיתי להוריד את ה"לכלוך" הזה עם סקוטש ואכן זה ירד אבל נעשה האמת יותר גרוע ויותר חלק. מה עושים?? נ.ב. תשמרו את קובץ התמונה ותפתחו שוב כדיי שיראו ברור....
 

shayvilk

New member
תבדוק כמה דברים...

האם בכלל 30-31 זה הלחץ המומלץ עבור הקטנוע שלך... בני כמה הצמיגים, למרות שציינת שהם יחסית חדשים אצלך, יתכן והם ישבו הרבה על המדף ואיבדו מתכונות האחיזה שלהם. תאריך היצור רשום על הצמיג בצורת 4 ספרות, שתים ראשונות הן מספר השבוע השתיים האחרונות הן השנה. האם זה קורה לך רק בפניות בתוך העיר? רוב הפניות בערים היום מלאות בשמן ושאר תוצרי לוואי שגורמים לצמיגים להיות מחליקים בטירוף. נסה למצוא איזה פינה שבה אתה יודע שהאספלט תקין ותראה אם זה קורה גם שם... כשיהיו תשובות נוכל לכוון אותך לפתרון (או לאי פתרון...)
 

hofnoan

New member
או קיי כמה תשובות

ההודעה היא מכמה שבועות אחרי שקניתי את הקטנוע ואני משחזר כי יש לי עכשיו תמונה.. אבל לשאלתך: על הצמיג רשום 0607 כלומר שבוע שישי של 2007 אני קניתי את הקטנוע בחודש מאי 2007 אז הצמיגים היו חדשים באותה תקופה.. לא?.. בכל מיקרה כן הרוב היה בעיר אם לא הכל אז יש סיכוי שזה בגלל זה אבל מצד שני גם יש את השכבה הצהובה הזאת שאני לא מבין מה היא..עכשיו היא מצולמת אז אפשר לראות. עוד אנשים אמרו שהם מכירים את השכבה הזאת וגם לא מבינים אבל אז לא היה לי תמונה אז בגלל זה אני משחזר את ההודעה. ולגבי לחץ אוויר זה מה שמומלץ (אתה בטח יודע שיש מלא גירסאות של היבואן של היצרן של המוסכניק.. אז זה די ממוצע :) )
 

dblast

New member
תנסה להקשיח את המתלים האחוריים

אם זה אפשרי. לעיתים יש אשליה של בריחת אחורי בגלל שבפניה המתלה הרך מתחיל להיתנדנד.
 

hofnoan

New member
או קיי אני אנסה

ואני אכין את הישבן למהמורות הבארשבעיות
 

dblast

New member
גם אתה מבאר שבע?

חשבתי שיש לנו 2-3 נציגים בפורום
 

hofnoan

New member
פשוט עדיין אין לי אופנוע

שיהיה, מבטיח לגלוש קבוע :))
 

dblast

New member
זה לא משנה

מה שחשוב זה מה יש לך בלב. כל השאר רק עניין של כמה ביטוח ודלק כל אחד משלם
 

hofnoan

New member
תודה על התשובות אבל מה לגבי "השכבה הצהובה"?

אני לא רוצה להשמע חסר סבלנות או משהו, בקושי עבר זמן מאז שפרסמתי את ההודעה אבל אני פשוט רוצה למקד אתכם על העניין של הצמיג... השכבה הזאת לא יורדת בשטיפה רגילה וניראה לי שזה מה שגורם, בוא נגיד, לשינוי באחיזה. מישהו ניתקל בזה? יודע איך להפטר מזה? (רמז -סקוטש לא הולך
)
 

camaro69

New member
פיח לרוב

אצלי גם יש את השיכבה הצהובה וגם אני מרגיש שהגלגל טיפה מחליק כשאני מגיע לזויות שלא כל יום אני בהן לפי דעתי ונסיוני זה פיח של הבלמים אתה לא תצליח להוריד את זה אם סקוץ' וחבל על הצמיג זה ניתן להורדה על ידי חומר שבמוסכים משתמשים בו על מנת לנקות מנועים שהוא בעצם "דיגריזר" אלא אם למישהו יש עוד דרך להוריד את זה כמובן שאתה יכול תמיד להשכיב ואז תמיד יהיה לך חלק נקי אבל לא כל כך בר ביצוע.
 

hofnoan

New member
רגע לא הבנתי משהו

קודם כל החומר הזה זה שקול לספריי קרבורטור? ודבר שני אמרת שאני תמיד יכול להשכיב ז"א פשוט להשכיב עד שהגלגל יתנקה? ניסיתי... לא כל כך מצליח כי אני יכול לעשות את זה במהירות נמוכה בתנאים סטרילים וז אני מצליח אבל זה לא מתנקה...
 

camaro69

New member
אני לא מכיר את התכונות של ספרי

קרבורטור אבל בכל מקרה לא הייתי שם את זה. לא זו מטרתו הרעיון של ההשכבה הוא נאמר טיפה בציניות כי לי יש את הבעיה הזו ואני לא בדיוק מוצא מקומות להשכיב ולא בא לי לעשות את זה בכבישים ציבוריים במיוחד שהידע שלי שואף לכמעט כלום כמו שהציעו לי אולי באיזה מגרש שאתה מכיר
 

AVNER XR

New member
פיח של הרפידות אמור להיות שחור ולא צהוב

כנראה שהצמיגים שלך חדשים ווכאלה הם מגיעים עם שכבת סיליקון שמגינה עליהם ,ולכן מומלץ 100-200 ק"מ הראשונים לא להשכיב ,מה שתמוה האם לא אמרו לך את זה כשקיבלת את הקטנוע..
 

hofnoan

New member
כן רק הבעייה היא

שעכשיו הוא עשה כבר 13 אלף
זה משהו אחר... מעצבן שלא יודעים הא?.. :\
 

AVNER XR

New member
רשמת צמיגים חדשים מין הסתם יכול להיות שהחומר

שעישנת זלג על הצמיגיםהא?
 

hofnoan

New member
תיקרא טוב.......

אני משחזר את ההודעה שלי מלפני שנה שהקטנוע היה חדש. אז קרה בדיוק אותו דבר אחרי משהו כמו 500 ק"מ קרשונים. אז לא היה לי מצלמה. עכשיו יש ולכן צילמתי עכשיו. נכון, עברה שנה אבל ה"שכבה" אותה שכבה ולכן צילמתי. לכן אני חושב שזה לא קשור בצמיג אם הוא עבר שנה... מבין מה אני מתכוון? אבל תודה על היחס :)
 

camaro69

New member
נכון צודק אך

כן על הגלגל בפני עצמו ישנו פיח שחור אך מאיזו שהיא סיבה על הצמיג תמיד יש שיכבה של צהוב אני רואה את זה גם הרבה מאוד ברכבים ובשניה שאני מתיז את החומר שציינתי מקודם ממש רואים את הצהוב נוזל זו באמת שאלה שחשבתי עליה ממזמן
 
תבדוק בספר רכב את לחץ האויר הרצוי. לדעתי לא

מילאת לחץ אויר על פי ההוראות. יש לי ג'וירייד 200 והלחץ אויר שצריך זה 25 קדימה 30 אחורה, מאחר ושני הדגמים כמעט זהים קשה לי להאמין שיש כזה הפרש בלחץ האויר הרצוי.
 
למעלה