משחזרת

leeseg

New member
פרטים

שם: לי בת 14 תמונה- אין סדר העדיפויות שלי בספרים: הארי פוטר ומסדר עוף החול הארי פוטר וגביע האש הארי פוטר והאסיר מאזקבאן הארי פוטר ואבן הכמים הארי פוטר וחדר הסודות אין לי עוד מוצרים של ה"פ חוץ מספרים\סרטים\פוסטר\שומר מסך\תמונות חוץ מבובה שדומה להרמיוני
 

Sivan Katan

New member
טוב

שם:סיון גיל:13 (מעום ראשון) סדר ההעדפות:קצת קשה לי אז-מסדר עוף החול, גביע האש והאסיר מאזקבאן ביחד, חדר הסודות ואבן החכמים, חצי דרגה פחות (בסולם העדפויות) לא חושבת שיש לי משהו...(אני מתביישת בעצמי..
) בקשר לתמונה... אני עוד לא בטוחה אם אני רוצה לפרסם....
 

בכנרית

New member
אני!

שירשור פרטים + תמונות (קרידיט לחנה) שם אמיתי: עמר גיל:14 ו- 6 ימים! מאיפה בארץ: קיבוצניקית מהמרכז סדר ההעדפות שלי בספרי ה"פ: 5, 4, 3, 2, 1 ציין לפחות 3 מוצרי ה"פ אחד שיש לך בבית, לא כולל ספר/סרט/פוסטר/שומר מסך/תמונות שהורדתי מהרשת... משחקי מחשב, כוסות, מחזיקי מפתחות, קלפים, מדבקות, ויטראז'ים (מין דפי צביעה שקופים ששמים על החלון), גרביים (!) ולא זוכרת
 

Mrs Amber Bloom

New member
הומ.../images/Emo41.gif

שם אמיתי: ענבר, אבל תקראו לי אמבר גיל: עוד 19 ימים 14^^ מאיפה בארץ: מרכז סדר ההעדפות שלי בספרי ה"פ: רביעי, שלישי, שני, ראשון, חמישי ציין לפחות 3 מוצרי ה"פ אחד שיש לך בבית, לא כולל ספר/סרט/פוסטר/שומר מסך/תמונות שהורדתי מהרשת: עט לא עובד ומין פסל כזה..
 

leeseg

New member
תוסיפי../images/Emo70.gif

תוסיפי שכל אחד יוסי איי סי קיו ומסינג'ר
 

P r o n G s

New member
אני../images/Emo28.gif

שם אמיתי: רות גיל: 15 מאיפה בארץ: צפון סדר ההעדפות שלי בספרי ה"פ: א"א מע"ח ג"א א"ח ח"ס ציין לפחות 3 מוצרי ה"פ אחד שיש לך בבית, לא כולל ספר/סרט/פוסטר/שומר מסך/תמונות שהורדתי מהרשת: ממ פאנפיקים? ואני מודיעה על סמיילי מאומץ חדש:
אלא אם כן יש למישהו התנגדות
 

שומו

New member
אין תמונה, תשתדלו לא לגהק...

שם אמיתי (לא, מזויף
): שמר. גיל: 14 ו-5 חודשים פחות כמה ימים. מאיפה בארץ: חשמונאים, סוף העולם. סדר ההעדפות שלי בספרי ה"פ: הארי פוטר. ציין לפחות 3 מוצרי ה"פ אחד שיש לך בבית: 3 או 1
יש לי כרית עם הכריכה של הספר הרביעי ופנקס בתהליכי פירוק מתקדמים.
 

שומו

New member
את לא הראשונה שאומרת לי את זה.

כל הזכויות שמורות לאוליב הורנבי, אבל תודה
.
 

ToryMaster

New member
000000000000

שם אמיתי:יעל. גיל: 17. מאיפה בארץ: קיבינימאט. סדר ההעדפות שלי בספרי ה"פ: לא רוצה לגלות לכם. אני רק אגיד שאת הרביעי הכי אהבתי, ואת השני הכי פחות. ציין לפחות 3 מוצרי ה"פ אחד שיש לך בבית, לא כולל ספר/סרט/פוסטר/שומר מסך/תמונות שהורדתי מהרשת...: אין לי.
 

Terra Rocks

New member
נחמד בקיבינימאט?../images/Emo12.gif ../images/Emo108.gif

הו קוסיט
אמא תעשי לי אח! (הי, מאחורה זה לא עידן?)
 

007bg

New member
אממ...

מירושלים.... קוראים לי גבריאל. בן 18 (וחצי....
כבר זקן....). אין מוצרים, ומעדיף את האחרונים, כי הם בוגרים יותר.
 

AvIv AV

New member
אני

שם אמיתי:אביב גיל:12.5 מאיפה בארץ-עין השופט סדר ההעדפות שלי בספרי ה"פ:שלישי,חמישי,רביעי,שני,ראשון ציין לפחות 3 מוצרי ה"פ אחד שיש לך בבית, לא כולל ספר/סרט/פוסטר/שומר מסך/תמונות שהורדתי מהרשת...(לא השארת הרבה אפשרויות.....) דיסק פסקול של הסרט ה-3 וגם של ה-2 מדבקות ויומן....
 

litalosh3

New member
אני:

שם אמיתי:ליטל גיל:15 מאיפה בארץ:נתניה סדר ההעדפות שלי בספרי ה"פ:רביעי-שלישי-חמישי-ראשון-שני ציין לפחות 3 מוצרי ה"פ אחד שיש לך בבית, לא כולל ספר/סרט/פוסטר/שומר מסך/תמונות שהורדתי מהרשת...מממ....יש לי סט של אוכל(צלחת,כוס וכדומה),מחברת וקלסר שזה בעצם של אחי וזהו נראה לי..
 

BiDriL

New member
../images/Emo185.gifנמ.

שם אמיתי:לאה גיל:13 ו10 חודשים מאיפה בארץ:חיפה סדר ההעדפות שלי בספרי ה"פ:האסיר מאזקבן,גביע האש,מסדר עוף החול,אבן החכמים,חדר הסודות ציין לפחות 3 מוצרי ה"פ אחד שיש לך בבית, לא כולל ספר/סרט/פוסטר/שומר מסך/תמונות שהורדתי מהרשת:היתה לי כוס שזימרה הפי בורזדי טו יו עם תמונה של הארי,חוברת איסוף של סרט 1 (מ2001,מישהו זוכר את זה בכלל?)
 
למעלה