משוגע?

C O L T

New member
משוגע?

חוזר הביתה מהעבודה, חמש בבוקר, הכבישים ריקים למדי כאן בדרום, אני עם הפחית, מגיע לצומת הכניסה לעיר, רמזור ירוק, ואני נוסע לי... כאשר בקצה העין אני מגלה עב"ם החוצה את צומת בדרכו אל דופן הטויוטה, ובשניה הבאה מגלה שהעב"ם הוא רוכב אופנוע, משהו ספורט, עטוף פיירינג ומכוסה במדבקות, אולי סוזוקי, אולי FZR, הנוסע במעבר החציה! ,כנראה כדי לקצר את הרמזור ולהקדים את יציאתו מהעיר. אילו הייתי ממשיך רגיל, היה כאן אולי שרשור נרות, אבל הכל נגמר בטוב, בשניה האחרונה נתתי קצת גז והמפגש נמנע, והרוכב נראה לי בכלל לא התרגש מזה, אולי היה יכול לבלום בזמן, אני לא יודע, מעברי החציה די חלקלקים. הוא לא שמע על רגע בחיים, חיים ברגע, בלה בלה בלה? הוא מתאבד? שיכור? בשביל הדקה של הרמזור להסתכן בתאונה? או אולי יש שם חיישנים שלא נתנו לו לעבור ברמזור? לא יודע, נשאר טעם רע מהמפגש. חבל, באמת חבל, יש מספיק סכנות בכביש, אנחנו לא צריכים לחפש עוד.
 

xfwind

New member
../images/Emo4.gifואני נכלמתי כשאשתי ספרה לי

על רוכבת (כנראה ER) שחתכה אותה (אשתי ברכב) ובהחלט סיכנה את הרכב. לך תסביר לה שיש גם מטומטמים על דו"ג. הרגשתי שלפעמים הצדקנות שלנו מופרזת.
 
לא מבין אתכם... ../images/Emo4.gif

מה הבעיה שלכם עם אנשים שרוצים לבצע הלכה למעשה בדיקת חוזק חומרים ?
 
../images/Emo46.gif את אגואיסטית ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

מה עם עבודה לפחחים ? מה עם פרנסה למתנדבי מד"א ? מה עם פת לחם לילדים הרעבים של יצרני חלקי החילוף ? מה עם פרמיית הביטוח ?
 

C O L T

New member
אז הוא בעצם עשה דבר נכון

זה אני טעיתי,
שכמוני. אילו הייתי יודע שהוא דואג לאנשי הביטו וילדיהם הרעבים (לבלוגה קוויאר), הייתי ממשיך במהירות קבועה, יהיה מה שיהיה. פחחות לא אכפת לי, הרכב של אחי, אני לא מחזיק פחית (טוב, אולי רק פחית בירה לפעמים) בגלל העקרונות. אבל למה אנשים חייבים לבדוק חוזק חומרים מנסיון, אם יש את הנוסחה הידועה: חוצים כביש עם אופנוע במעבר החציה + ירוק לרכבים + טנדר טויוטה = חלפים משומשים בזול + שרשור נרות. היה יכול פשוט לשאול אותי.
 

C O L T

New member
נגמרו לי אותיות "ח" במקלדת

ביטו = ביטוח כן, קניתי עוד כמה "ח"
 

dptnl

New member
אולי בכל זאת הוא צודק ? ../images/Emo12.gif

יכול להיות שבכל זאת החיישנים של הרמזור לא קלטו אותו? אני לא פעם ולא פעמיים נאצלתי לנסוע על מעבר חצייה בשביל לעבור רמזור מעצבן באמצע הלילה במקום נידח שלא באה לשם מכונית כמה דקות ואפילו אפילו ....עברתי באדום מספר פעמים
,בגלל שהרמזור פשוט לא קלט אותי ולאחר כמה דקות שחיכיתי שרכב יבוא וזה לא קרה נאלצתי להסתכל טוב ימינה ,שמאלה,ימינה שמאלה ולעבור בזהירות באדום, שזה אחד מחוקי הברזל שלעולם אני לא עושה בפחית, למשל. לפעמים חוסר אכפתיות ומודעות אל רוכבי הדו"ג גורם לנו לעשות דברים שלעולם לא היינו עושים (ומה בנוגע לגלישה לתוך צומת ברמזור אדום ועמידה אחרי מעבר החצייה מתוך חשש שמישהו יעיף אותנו?)
 

fazer

New member
../images/Emo32.gif אבל קשור לגמרי לכאן...

לפני מספר ימים חזיתי במו עיני בבחור חביב על CBR900 רוכב בלי קסדה בשדרות רוקח בת"א. כנראה שהמצב משפיע אפילו עלינו הרוכבים, אין כסף לקסדות... Fazer
 

fazer

New member
על זה לא חשבתי... ../images/Emo4.gif אבל:

גם אם חושדים באופנוע כגנוב, מה אזרח מן השורה יכול לעשות
Fazer
 

OMERTLLF

New member
דחיפה קלה

אני מבטיח לך שבעל האופנוע ישמח לקבל אותו גם עם כמה שריטות
 

el presidente

New member
מקסימום..אם הוא לא גנוב..

הרוכב יתבע אותך ותשלם לו פיצויים...מקיסמום...
 

fazer

New member
אם הוא לא גנוב והרוכב בלי קסדה...

הוא כבר לא יוכל לתבוע אף אחד על כלום... Fazer
 
למעלה