.משוגעת .

ח ר ו ב

New member
.משוגעת .

קפצנו לתלביב .[ העתק נאמן למקור, מ חליל ] לסיור של רחובות העיר, מה התחדש\ נפתח . ומשהו קל לחרובית . חשבתי על להכיר לה את לה גטרי . לקרטת סיום רחוב אבן גבירול , ראיתי את השלט משוגעת . נזכרתי בכתבה בהארץ על המקום , שהרשימה אותי מאוד . למה ? במשפט אחד [ הכתבה הייתה ארוכה ומעניינת מאוד ] בעלת המקום מוכנה להשתגע ,עבור הלקוחות שלה . אין. לא ,לכל בקשה וגחמה . תמיד חיוביות . גישה נהדרת . כתבה נהדרת שצריך לחלק אותה , לכל מסעדות העיר .[ מישהו יכול לאתר אותה ? בהארץ כלכלה ] אלפי פעמים עברתי שם. היום לראשונה ,בזכות הכתבה , עצרתי . עיצוב אישי, עם אופי , פשטות נעימה שכונתית\ ביתית . נכנסנו , התלבטנו ,בחוץ \בפנים ,ובבפנים היה מעושן, החלטנו ביננו לשבת ליד הדלת ,המיקום הפחות מעושן. בזמן ההתלבטות שלנו , ניגשה מלצרית לשולחן , והם מיד קמו ויצאו החוצה . בתוך דקה גם המקום התאוורר .
. לאיכפתיות ולראש הגדול . תודה . תפריט בית קפה +ספיישלים ,שניצל,כדורי בשר וכו.. הפוך טוב ועוגת תפעץ ענקית בייתית ,טעימה .לחרובית. אספרסו כפול לי. 46 שח . ההגשה בכלים של פעם שרות קשוב . אוירה נעימה . הייתי יותר משמח ,למקום חיובי שכזה, בפינת הרחוב שלי . מעניין היה גם להכיר את בעלת המקום . עם החשיבה המיוחדת שלה . משוגעת. אבן גבירול . ליד קראפציו המקסים .
חרוב .
 

שירלי6

New member
אוהבת גם

את ארוחות הבוקר שלהם. פשוטות..עם המון חיוך. תגיד..עברת בשישי ליד קזנקי, הארבעה?
 

ח ר ו ב

New member
אהה

אז לא . הייתי באיש הענבים . כשתראי אותי עם עוד שני צלמים מקצועים , עם מצלמות באורך מטר , ואפוד של צלמים , עושים רעש ומושכים תשומת לב , תדעי .. שזה לא אני . ואם תבואי למיפגש הפורום הקרוב ? אשמח להכיר .
 

ח ר ו ב

New member
ל יו יו

בהמשך בבן יהודה ראיתי מסעדה רומנית . עצרתי. חזרתי ברגל .צילמתי ולא יצא טוב . מכיר ? מקום עם סוכך אדום .... משהו עם מ, ומ
 

יויו13

New member
ודאי ,ממה מיה

דוקא די ותיקה ולאחרונה הפכה לדי פפולרית אצלנו .
 

יויו13

New member
אוכל רומני ,איזה פרטים

סלטים ,חמוצים גריל רומני הכל בגבול הסביר ענין של טעם , ואין הרבה חלופות , בפעם הבאה אתן ביקורת מלאה , בשמחה .
 

ח ר ו ב

New member
לגסטרו . חומוס אבו דהבי , בקינג ג'רג'

חומוס שפתוח בשבת. יוצא אבו אדהם . ניסית ?
 

ח ר ו ב

New member
לסימפל היקרה .

סושי וקלמרי , במקום קטנטן .בקינג ג'רג' נראה שווה בדיקה .
 

SimpleAim

New member
איזה כיף לי

שיש מי שחושב עלי' ועוזר לי "לסמן" נקודות. רוצה לנסות, חושבת שקראתי שיש קשר למישהו שעבד בקיוטו שבעיני הסושי שלהם הכי הכי... מבטיחה לכתוב רשמים, כשיהיו. בקטגוריית הסושי-המהיר רוצה לנסות קודם את הסושי טו גו בשינקין שמעיין המליצה עליו פעם, שיושב על הפינה שבה פעם הייתה הסינית-תיאלנדית הלא ממש מוצלחת, לא רחוק מהסנוויץ' של...
 

naamutzi

New member
המקום נקרא סושימטרי

אכן קטנטן וחביב מאוד. נותן תמורה נאה למחיר. היום ישבתי ואכלתי רול של סלמון ואבוקדו i/o, ושרימפס עם גזר, מלפפון ואבוקדו. יחד עם שתייה זה הגיע ל-52 ש"ח. אני גם אוהבת את הקלאמרי בפנקו שלהם.
 

ח ר ו ב

New member
מסיבה על המדרכה בבן יהודה .

לחרובית הראתי את לה גטרי . ולידו יש "מועדון חברים " צעירים בהמוניהם עם שתיה ביד . עיר תוססתתת.
 

ח ר ו ב

New member
../images/Emo207.gif פיקולה פסטה .

לפיקולה פסטה אני זוכר רגעים יפים ורומנטיים , לפני הרבה שנים . במקום הקודם. איש מיוחד הבעלים .אוהב את עבודתו . מישהו היה במיקום החדש ? בן יהודה ,כמעט פינת מנדלי . צד מערב .
 
למעלה