משוב להנהלת הפורומים של ../images/Emo43.gif ../images/Emo6.gif
טוב אז ככה.. עברתי אליכם מIOL לאחר שראיתי איזה גועל נפש המערכת של וואלה (אי-אפשר אפילו להחליף את הemail למטה כשאני מקבל תשובה בפורום) אז בכל מקרה עזבתי אותם... אני מאוד מרוצה מהפורום שלכם, השיטה של איך שהוא עובד שרואים ישר את התוכן של ההודעות והאפשרות של סמיילים שלא צריך לזכור איך לעשות אותם. תמשיכו לשפר את הפורום ותמשיכו בעבודה הטובה
טוב אז ככה.. עברתי אליכם מIOL לאחר שראיתי איזה גועל נפש המערכת של וואלה (אי-אפשר אפילו להחליף את הemail למטה כשאני מקבל תשובה בפורום) אז בכל מקרה עזבתי אותם... אני מאוד מרוצה מהפורום שלכם, השיטה של איך שהוא עובד שרואים ישר את התוכן של ההודעות והאפשרות של סמיילים שלא צריך לזכור איך לעשות אותם. תמשיכו לשפר את הפורום ותמשיכו בעבודה הטובה