משוב השופטים - דיני תעבורה

shaio

New member
משוב השופטים - דיני תעבורה../images/Emo141.gif

שמחה, מה דעתך על זה שבמשוב זכו שופטי התעבורה לציון הקבוצתי הכי גבוה?
 
כנראה שהמאבק של שמחה נושא פרי

אם שמחה היה עוסק בתחום אחר כנראה שגם השופטים האחרים היו משתפרים
 
תלוי ....

אם יש לו תאנתו הוא יכול לנוח תחת תאנתו תמיד שאלתי איך אדם יכול לשבת תחת גפנו ותחת תאנתו בו זמנית...
 
הבהרה ...בהחלט לא תלוי !!!!!

מקריאת הכותרת הנ"ל ניתן להסיק דברים שאליהם לא התכוונתי התכוונתי ששמחה רק ינוח או ישב תחת גבנו ותאנתו אבל בשום פנים ואופן לא תלוי אני מאחל לשמחה אריכות ימים והמשך מאבק פורה ומקווה שבמהרה גם כעורך-דין
 
הוא היה משבח אותי...

על זה שכשהתלבטתי אם לשם המחשת "תחת גפני" לשיםלי תמונה של תחת או תמונה של גפני, בחרתי כפי שבחרתי.
 

shaio

New member
מעניין

היה נדמה לי שדבר לא השתנה בבית המשפט לתעבורה, ושתוצאות המשוב הינן תמוהות. לא שהייתי בבית המשפט הזה, לא לפני עשרים שנה ולא בזמננו; אבל אני שומע על שיפור בבית המשפט הזה - לראשונה. אולי זה קורה רק במשוב בגלל שיש בבית המשפט יותר עורכי-דין-תובעים, שנוח להם עם המערכת, התנהלותה ופסיקתה, מאשר עורכי-דין-סניגורים.
 
שמחה ...מילים כדורבנות ונוגעות ללב

מקווה שנשיא בית המשפא העליון אהרון ברק יקרא את דבריך למרות זאת יש לי בעייה עם הדוגמאות שנתת ועם התממשות התחזיות שלך (גם אם כולן יתממשו ) קשה לי לראות קשר סיבתי בין התחזית שלך בנוגע לרצח שופט להתדרדרות מערכת המשפט כפי שאתה מתאר אותה (לדעתי רצח עדי אזר לא קשור לכלום ...זה סתם רצח מטורף ) קשה לי לראות קשר סיבתי בין התהליכים שאתה מתאר לקטטה המצולמת באולם בית המשפט ...לדעתי משתתפי הקטטה לא מתעניינים בכבוד בית המשפט מבחינתם מדובר במוסד של מדינה שהם לא מכירים בה כמדינתם (תראו איך הם מעיפים את הדגל ) קשה לי לראות קשר סיבתי בין פרשיית השופטת ותדפיסי שיחות הטלפון להתדרדרות מוסרית של כלל השופטים (וכסניגור מקצועי אל תשכח שמחה שהיא עדיין לא הורשעה ) ולמרות שפרגנתי לך בנוגע למשוב החיובי של שופטי התעבורה וכתבתי שהוא אולי נובע מהמאבק שלך ..זה היה רק בדרך של התבדחות .. ...קשה לי לראות קשר בין מאבקך להשתפרות השופטים .....למרות שמאוד הייתי רוצה למצוא קשר כזה ...זה לא יהיה מדעי לטעון כך.
 
תודה, מוישלה ../images/Emo141.gif

היה נדמה לי שהסכמנו פעם שיש להיזהר בביטוי "אירוע חד פעמי הזוי". נכון שרצח אחד של שופט אחד הוא מדגם קטן מדי כדי להסיק ממנו מסקנות מובהקות, אבל השאלה היא מה תגיד אם אירועים כאלה יחזרו על עצמם. קשה לך לראות קשר סיבתי בין האירועים האלה לבין מה שקורת במערכת פנימה, ובינה לבין הציבור, אבל חוק הכלים השלובים וחוקי האוסמוזה והדיפוזיה פועלים גם כאן. כאשר אהרן ברק לעולם לא פוסל שופטים, כאשר שופטים לא נראים לסדר, כאשר הצדק הוא בלתי-נגיש והביקוש לו מחפש דרכים אחרות, בסופו של דבר מגיעים הדברים החמורים יותר, וכאשר מתברר הקשר הסיבתי - לפעמים כבר מאוחר לתקן את אשר הוקדח.
 
בוא נצא מתוך הנחה ... ../images/Emo141.gif

בוא נצא מתוך הנחה טנטאטיבית שהמשוב לא מוטה לטובת תת-מערכת זו או אחרת, ושהוא מתבצע בכל השנים פחות או יותר באותה המתכונת. ה"אולי" שלך מצריך איזה אישוש חיצוני, ובינתיים אין כזה.
 
למעלה