משהו שראיתי בפייסבוק

mr dish

New member
היות ויש כאלה המיחסים לרב גאונות בלתי ניתנת

להכלה...הוא יצדיק חטיפת עולל כזה מידי אביו, אם אביו כמוך....
 

naf86

New member
למה זה צריך לעניין אותך?

אתה ממילא לא מאמין באלוהים, לא מאמין בהלכה, לא אכפת לך מכלום.
אז מה זה משנה לך מה הרב עובדיה פסק?

האם אתה מביא פסקי הלכות של מוסלמים/נוצרים, או שאתה שונא רק את היהודים?
 

RonspotNL

New member
אני שונא כל דת וכל הדתות הם פטתיות ומסוכנות

לאנושות כולה ההלכה היא טיפשית כמו כל המאמינים בה ובתורה שהם ההארי פוטר הראשון בהיסטוריה

ולעניין עצמו לא שפוי שכמוך מה הקשר בין ישיבה בשרותים לדת? כלום שום כלום והעניין הזה מראה עד כמה שאנשים כמוהו וכמוך אנשים פשוט פטתיים ולמה זה מעניין אותי? כי בגלל חולנים שכאלה יש כפייה דתית בארץ בגלל חולנים כאלה חוקקו חוקים דתיים מטומטמים אז כן איכפת לי ואני מאוד הייתי רוצה לשלוח את כל אלה לים
 

naf86

New member
"לשלוח את כל אלה לים"

כלומר אתה קורא לרצח על רקע דתי?
 

RonspotNL

New member
לא

אלא פשוט לקחת סירות לשים אותם בסירות ולשלוח אותם מישראל לאיזה אי מבודד שבו יוציאו פסקי הלכה הזויים ושיכפו על עצמם דת ומה שהם רוצים
 

naf86

New member
אז תטען שגם באי הזה יש כפייה דתית

תחשוב על ישראל בתור אי (בין מדינות מוסלמיות) שבו השלטון הוא ברוח הדת היהודית.
 

RonspotNL

New member
אם הם יגורו באי משלהם

ויעזבו את החילונים בשקט לאף אחד זה לא יפריע הם ממילא יכחדו לא יהיה מי שיאכיל אותם חינם או יגן עליהם
 

naf86

New member
אז אם זה כל כך מפריע לחילונים

למה שהחילונים לא יעברו לגור באי משלהם בו הם יאכלו לאכול חזיר עם גבינה כל היום ולהתחתן עם כמה גברים/נשים שהם רוצים?
 

shmoelk55

New member
והוי זהיר בגחלתם שלא תכוה

|נראה לכם שאתם מבינים משהו מהחיים שלכם -חיים גשמיים של אנשים חטאים.
"אותיות הם כלים " האותיות מחזיקות אור רוחני -לכן יש בכח התפילות לעורר דברים. (אז אתם לא מאמינים -אז למה אתם צוחקים על דבר שאינכם מבינים ? )
אפילו בלק מלך מואב ידע מה שאתם כיהודים לא יודעים (ועל זה עליכם להתבייש) בלק הזמין את גדול הנביאים בלעם לקלל את עם ישראל - ומה אמר לו : כיון שראו את ישראל נוצחים (במלחמה ) שלא כמנהג העולם ,אמרו מנהיגם של אלו (משה רבינו ) ב-מדין נתגדל נשאל מהם מה מדתו (שאלנו מה טיבו ? ) אמרו להם (נתנו המדיינים תשובה ) אין כחו אלא בפיו .אמרו (המואבים ) אף אנחנו נבא עליהם באדם (בלעם שהיה נביא ומכשף גדול ) שכוחו בפיו (כדי שיקלל את ישראל.).

איני יודע על סמך מה פסק הרב עובדיה- אך הבן איש חי הוא בספר דרשות וספר הלכות שחובר על ידי הרב יוסף חיים מבגדאד (1834–1909), הוא כבר כותב בהלכות בן איש חי שנה א' פרשת ויצא הלכה י' - לא ידבר שום דיבור בבית הכסא אפילו דברי חול ואפילו תיבה אחת , כי יתאחזו היחצונים באותיות הדיבור שלו .
כלומר מיני מזיקין הנמצאים במקום הטינופת (דברים רוחניים שיונקים מתוך הקדושה ) והם משתמשים באותיות -ולא במילים -ומרכיבים מהם משפטים חדשים שבכוחם לקלקל לעשות נזקים . - למה ? - ניתנה להם רשות (דוגמא מילה "ענג" מתחלפת למילה "נגע" ועל זה הדרך ).
עכשיו להתוכח על דברים רוחניים -כאן זה לא המקום - אבל להתנגח ביהדות - למה לא כאן ראוים כמה אני אנטי -כמה אני חכם כמה אני .. -הרי זה מצווה גדולה להכפיש !!!!
לא נותר לכם אלא להתבייש -אַל תַּרְבּוּ תְדַבְּרוּ גְּבֹהָה גְבֹהָה יֵצֵא עָתָק מִפִּיכֶם -תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז.
והוי מתחמם כנגד אורם של חכמים, והוי זהיר בגחלתם שלא תכוה, (לשון כויה מאש), שנשיכתן נשיכת שועל ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש. והיינו שיזהר אדם הרבה מאד בכבודם של תלמידי חכמים, שכן אם יפגע בכבודם עלול הוא ביותר להענש על כך בצורה קשה. והנה אף על פי שיש מצוה גדולה לכבד כל מי שעוסק בתורה, מכל מקום, עיקר המכוון בדברים אלו הוא על תלמידי חכמים ממש.
סייג לשתיקה -חוכמה.
 

RonspotNL

New member
קח את השטויות שלך והורד אותם במים

בשרותים הקרובים אלייך
 
למעלה