משהו שקשור לקאאזה

ori 15

New member
משהו שקשור לקאאזה../images/Emo2.gif

שלום כל פעם שאני מפעיל את קאאזה ומוריד קבצים (יש לי win xp בעברית)-נראה לי קשור. אז אחרי בערך 3-7 שעות המחשב נכבה (ניהיה מסך שחור לכמה זמן ואז המחשב נדלק אוטומטיץ מחדש) ללא התראה. ואז אחרי שמופעל הוא עושה scan cheking במסך כחול (עד 100%) (מי שמכיר) וכאשר זה נגמר המחשב עולה כרגיל אבל עולה חלון שרשום המערכת שוחזרה ואז אני מפעיל את קאאזה שוב ואז נמחק לי מה שהורדתי (באמצע ההורדה) וזה לא נשמר במחשב בכלל (חיפשתי בכל המחשב). אז מה אני יכול לעשות כדי לפתור את הבעיה. יש לי קאאזה דייט (כדי למנוע מspy ועוד...) האם למישהו זה קורה ומה אני יכול לעשות בנידון. בבקשה תעזרו לי אורי
 

Spidi man

New member
כנס לשולחן עבודה>מאפניים>שומרי מסך>

ותחפש שם את הגדרות צריכת חשמל ותשים שם את כולם על "לא"
 

ori 15

New member
../images/Emo7.gifזה לא הגיוני

נכנסתי לשם וראיתי - שכולם לא (אבל הדברים האלה עובדים רק כאשר אתה לא נוגע במשהו במחשב לכמה זמן שהגדרת וכל הזמן אני מתעסק עם המחשב אז אני לא יודע למה זה קורה לי מישהו יודע? יכול להיות: שלא שיתפתי קובץ כלשהו שהורדתי מקאאזה ובפירוט עליו לפני ההורדה היה רשום "share or you will be cut off" ודווקא אותו הייתי חייב להוציא אותו אז יכול להיות שהוא חודר למחשב שלי ומנתק אותי????
 

Spidi man

New member
חשבתי שבמחשב שלך מוגדר>

אופציות של כיבוי מסך, דיסקים קשיחים, ומערכת המתנה.
 

ori 15

New member
אז לא... אבל כנס להודעה --->../images/Emo4.gif

אז מה לעשות כי זה מעצבן אותי כבר כי עד שהקובץ שאני מוריד כמעט בסוף אז הוא לחלוטין נמחק לי.
יכול להיות: שלא שיתפתי קובץ כלשהו שהורדתי מקאאזה ובפירוט עליו לפני ההורדה היה רשום "share or you will be cut off" ודווקא אותו הייתי חייב להוציא אותו אז יכול להיות שהוא חודר למחשב שלי ומנתק אותי???? תענו לי בבקשה זה דחוף!!!
 

ori 15

New member
יש לי נורטון אנטי וירוס../images/Emo7.gif

נורטון 2002 ואין לי שום וירוסים. בדקתי כמה פעמים ואפילו בדקתי אם יש שגיאות בדיסק ואין שום דבר. אז מה לעשות אני לא יודע בבקשה תעזור לי יכול להיות: שלא שיתפתי קובץ כלשהו שהורדתי מקאאזה ובפירוט עליו לפני ההורדה היה רשום "share or you will be cut off" ודווקא אותו הייתי חייב להוציא אותו אז יכול להיות שהוא חודר למחשב שלי ומנתק אותי???? תודה על התשובות מראש אורי
 

Spidi man

New member
יש לי רעיון אחר בנושא, אולי יעבוד>

תמחק את הקאזה ותתקין קאזה לייט(הקישור של זה למטה) לאחר מכן, תוריד תוכנה(הקישור גם למטה) שמחפשת spy(מרגלים במחשב שלך)
 

ori 15

New member
תודה קודם כל ... אבל

דבר ראשון: הקישור השני לspy לא עובד דבר שני: אפשר לדעת מה זה קאאזה לייט כי אמרו לי שעדיף לשים קאאזה דייט (יותר משתמשים בזה) זה יותר טוב וגם מונע spy ובקאאזה דייט לא צריך למחוק את קאאזה (זה בא על זה) אז יותר עדיף קאאזה לייט ולמחוק לחלוטין את קאאזה הרגיל כלומר קאאזה לייט זה תוכנה בשפני עצמה. אבל מה זה גם קאאזה לייט זה כמו קאאזה דייט לי יש עכשיו קאאזה דייט.
 

Spidi man

New member
אין בעיה, תשובות בדרך>../images/Emo8.gif

אכן האתר לא פועל, לצערי, אך בנתיים אני יסביר לך על הקאזה דייט(לייט) יש את הקאזה הרגילה שמגיעה עם תוכנת spy. ויש את קאזה לייט(או דיאט - איך שתרצה) שהיא תוכנת קאזה רגילה, רק! בלי תוכנת הspy. עדיף שתמחק את הישן(הקאזה הרגילה) ותתקין חדשה(קאזה לייט), היא תוכנה בפני עצמה, ואינה תומכת בקאזה הרגילה.
 
למעלה