משהו שפתאום עלה לי לראש

מצב
הנושא נעול.

the new L

New member
איך זה שונה מסתם אנשים שמדברים

אבל הוא כן מפריע לאיכות הנסיעה
בן אדם ששילם 15 שקל לנסיעה מכפר סבא לתל אביב הדבר האחרון שהוא רוצה זה שיקדחו לו בראש כל הנסיעה(אה כן זה ושתהייה תאונה חזיתית עם עוד רכבת) אגב גם יש לזה נזק בריאותי כי עצבים מעלים את לחץ הדם, אבל זה אם אתה כבר נכנס לקטנות.
איך זה שונה מסתם אנשים שמדברים
בקול ברכבת?
 

nitsansh

New member
בקרון השקט אסור לאנשים לדבר ולתינוקות לבכות?

כי יש פקח אחד בכל רכבת שכאשר הוא בודק
כרטיסים, הוא עושה זאת מדגמית ובדרך כלל פעם אחת או פעמיים בנסיעה.
הרכבת לא יכולה להציב בכל קרון אדם שלכל אורך הנסיעה יבדוק האם אנשים מדברים בטלפונים או לא.
ובוודאי שהרכבת לא יכולה לאסור על אנשים ברכבת שנוסעים יחד לדבר ביניהם או על תינוק שנוסע ברכבת עם הוריו לבכות.
אין שום דרך מעשית לאכוף שקט בכל הקרונות. אפשר לעשות זאת בקרון אחד מיוחד.
בקרון השקט אסור לאנשים לדבר ולתינוקות לבכות?
 
פורמלית מותר, אבל באופן מעשי בקרון הזה אנשים

בקרון השקט אסור לאנשים לדבר ולתינוקות לבכות?
פורמלית מותר, אבל באופן מעשי בקרון הזה אנשים
בדרך כלל מכבדים את הרצון לשקט.
אי אפשר שכל הקרונות יהיו קרונות שקטים.
 

olli3

New member
מנהל
ובני 30 שרוכשים כרטיס של אזרח ותיק במכונה?

למה לא?
כמו שהיא שולחת מבקרים שיאכפו את זה שאנשים שילמו(מטופש לאור זה שיש ולידציה ביציאה) אז שתעשה אותו הדבר עם הפלאפונים,מצדי שזה יהיה אותו אחד.

ואגב גם ברכבות הבינעירוניות הארוכות יש לפעמים עומסים(למשל קו חיפה-תל אביב)
ובני 30 שרוכשים כרטיס של אזרח ותיק במכונה?
יעברו ואדילטורים בלי בעיה, אלו לא יודעים לזהות בן כמה כל אחד.
 
מורה בכיתה לא מצליחה לאכוף איסור שימוש בטלפון

למה לא?
כמו שהיא שולחת מבקרים שיאכפו את זה שאנשים שילמו(מטופש לאור זה שיש ולידציה ביציאה) אז שתעשה אותו הדבר עם הפלאפונים,מצדי שזה יהיה אותו אחד.

ואגב גם ברכבות הבינעירוניות הארוכות יש לפעמים עומסים(למשל קו חיפה-תל אביב)
מורה בכיתה לא מצליחה לאכוף איסור שימוש בטלפון
נראה לך שברכבת זה יצליח?
 

droriko

New member
כי בכיתה

מורה בכיתה לא מצליחה לאכוף איסור שימוש בטלפון
נראה לך שברכבת זה יצליח?
כי בכיתה
התלמידים משתמשים בפלאפון בשביל לשלוח אסמסים. קשה לי לי להאמין שיש תלמיד שמדבר בפלאפון והמורה לא שם לב.
 
בשני המקרים יש איסור שימוש במכשיר

כי בכיתה
התלמידים משתמשים בפלאפון בשביל לשלוח אסמסים. קשה לי לי להאמין שיש תלמיד שמדבר בפלאפון והמורה לא שם לב.
בשני המקרים יש איסור שימוש במכשיר
משותף לשני המקרים הוא איסור שימוש במכשיר. ברכבת דיבור ובכיתה משחקים וגלישה באינטרנט. הילדים לא רוצים לדבר במהלך השיעור אלא לשחק ואינטרנט.
 

droriko

New member
כן

בשני המקרים יש איסור שימוש במכשיר
משותף לשני המקרים הוא איסור שימוש במכשיר. ברכבת דיבור ובכיתה משחקים וגלישה באינטרנט. הילדים לא רוצים לדבר במהלך השיעור אלא לשחק ואינטרנט.
כן
רק שלגלוש בפלאפון זה לא בעיה להסתיר,מספיק שהמורה מרוכז במשהו אחר ואתה יכול לגלוש, זה קצת בעיה עם שיחה בקול.
 
קיים קו 51 וגם 66 שמחירו כפול, ואנשים עומדים

מה אכפת לי אם הם יכולים להרשות לעצמם
הרכבות לפעמים עמוסות ברמה שלאנשים בקושי יש מקום לעמוד,אם היו פותחים את הקרון הזה לכולם זה היה מוריד מהעומס.

זה כמו שנניח בקו 51 יוציאו אוטובוס תיגבור,אבל מי שירצה לעלות עליו יצתרך לשלם 11.60. זה נשמע לך הגיוני?
קיים קו 51 וגם 66 שמחירו כפול, ואנשים עומדים
בתור בשביל לעלות עליו.
דיברתי על מוניות 51 ומוניות חי של 66. מספיק לראות את התור הארוך ארוך כל בוקר ברחוב פינסקר בפתח תקווה (בתחנה הראשונה של המוניות), של כ-25-30 אנשים שפשוט עומדים ומחכים שמונית 51 תבוא ותאסוף אותם בתחנת המוניות. והמחיר לתל אביב כמעט כפול, ולגבי 66- המחיר מעמישב לתל אביב יותר מכפול, ולא חסרים אנשים שמשלמים את המחיר הזה בשביל לשבת בנוח.
או אנשים שמסכנים את עצמם וחוצים את ז'בוטינסקי באמצע, העיקר שיהיו רחוקים מתחנת האוטובוס ושאולי שם יהיה מקום במונית.
 

droriko

New member
אז מוניות שירות זאת הדוגמא המחזקת שלך?

קיים קו 51 וגם 66 שמחירו כפול, ואנשים עומדים
בתור בשביל לעלות עליו.
דיברתי על מוניות 51 ומוניות חי של 66. מספיק לראות את התור הארוך ארוך כל בוקר ברחוב פינסקר בפתח תקווה (בתחנה הראשונה של המוניות), של כ-25-30 אנשים שפשוט עומדים ומחכים שמונית 51 תבוא ותאסוף אותם בתחנת המוניות. והמחיר לתל אביב כמעט כפול, ולגבי 66- המחיר מעמישב לתל אביב יותר מכפול, ולא חסרים אנשים שמשלמים את המחיר הזה בשביל לשבת בנוח.
או אנשים שמסכנים את עצמם וחוצים את ז'בוטינסקי באמצע, העיקר שיהיו רחוקים מתחנת האוטובוס ושאולי שם יהיה מקום במונית.
אז מוניות שירות זאת הדוגמא המחזקת שלך?
 

droriko

New member
אז נוח כנראה זאת הגדרה סוביקטיבית

הדוגמא שלי מראה שאנשים רוצים לשבת בנוח
אני בטוח שאביך מקבל תלונות מנוסעים כל הזמן על עומס
אז נוח כנראה זאת הגדרה סוביקטיבית
אני לא הייתי עולה למונית שירות גם אם זה היה בחינם
 

nitsansh

New member
אתה מזכיר לי חבר מלונדון שאמר שהוא לא נוסע

אז נוח כנראה זאת הגדרה סוביקטיבית
אני לא הייתי עולה למונית שירות גם אם זה היה בחינם
אתה מזכיר לי חבר מלונדון שאמר שהוא לא נוסע
במחלקה ראשונה גם אם ישלמו לו...
כי הוא טוען שהוא לא סובל את האנשים שנוסעים במחלקה הזו...
שם זה כנראה ענין של הבדל מעמדי....
 

droriko

New member
ברור

אתה מזכיר לי חבר מלונדון שאמר שהוא לא נוסע
במחלקה ראשונה גם אם ישלמו לו...
כי הוא טוען שהוא לא סובל את האנשים שנוסעים במחלקה הזו...
שם זה כנראה ענין של הבדל מעמדי....
ברור
כי מונית שירות זה בדיוק כמו מחלקת עסקים במטוס
 

droriko

New member
אותו דבר

הוא התכוון לרכבת...
אותו דבר
ברור שהייתי מעדיף לשבת ב״קרון שקט״ אבל זה לא צריך להיות ככה. אתה גם לא יכול להשוות בין רכבת למטוס. נניח אל על היא חברה פרטית וזכותה להתנהל איך שבא לה,בעיקר עכשיו שיהיה את שמיים פתוחים ותהייה תחרות חופשית. הרכבת היא בבעלותינו האזרחים, לא יכול להיות שהם יעשו עלינו באזר.
 

nitsansh

New member
גם יש אנשים שנוסעים במונית ספיישל ומשלמים פי

קיים קו 51 וגם 66 שמחירו כפול, ואנשים עומדים
בתור בשביל לעלות עליו.
דיברתי על מוניות 51 ומוניות חי של 66. מספיק לראות את התור הארוך ארוך כל בוקר ברחוב פינסקר בפתח תקווה (בתחנה הראשונה של המוניות), של כ-25-30 אנשים שפשוט עומדים ומחכים שמונית 51 תבוא ותאסוף אותם בתחנת המוניות. והמחיר לתל אביב כמעט כפול, ולגבי 66- המחיר מעמישב לתל אביב יותר מכפול, ולא חסרים אנשים שמשלמים את המחיר הזה בשביל לשבת בנוח.
או אנשים שמסכנים את עצמם וחוצים את ז'בוטינסקי באמצע, העיקר שיהיו רחוקים מתחנת האוטובוס ושאולי שם יהיה מקום במונית.
גם יש אנשים שנוסעים במונית ספיישל ומשלמים פי
10 ולעתים יותר ממחיר של נסיעה באוטובוס.
אם היית נוסע בתחבורה ציבורית בעולם היית רואה הבדלים הרבה יותר גדולים במחירים באותו כלי תחבורה...
 

droriko

New member
רק שהמונית ספיישל היא פרטית

גם יש אנשים שנוסעים במונית ספיישל ומשלמים פי
10 ולעתים יותר ממחיר של נסיעה באוטובוס.
אם היית נוסע בתחבורה ציבורית בעולם היית רואה הבדלים הרבה יותר גדולים במחירים באותו כלי תחבורה...
רק שהמונית ספיישל היא פרטית
הרכבת לעומת זאת ממומנת מכספי ציבור והיא לא יכולה להתנהל כמו סופר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה