משהו שמצאתי היום בדרך

מצב
הנושא נעול.
הדבר הזה נקרא "לוקומוביל"

משהו שמצאתי היום בדרך
מבקש זיהוי
הדבר הזה נקרא "לוקומוביל"
היה מורכב ממנוע קיטור אליו היתה מחוברת תמסורת שהפעילה כננת. הלוקומוביל עמד בפאתי שדה ואיתו משכו מחרשות וכו'. היה נפוץ בימי העליות הראשונות עד שהוחלף על ידי טרקטור. (אני מקווה ששפירא יאשר את מה שכתבתי, או שיתקן...)
 
תודה רבה לך על התשובה.אבל...

הדבר הזה נקרא "לוקומוביל"
היה מורכב ממנוע קיטור אליו היתה מחוברת תמסורת שהפעילה כננת. הלוקומוביל עמד בפאתי שדה ואיתו משכו מחרשות וכו'. היה נפוץ בימי העליות הראשונות עד שהוחלף על ידי טרקטור. (אני מקווה ששפירא יאשר את מה שכתבתי, או שיתקן...)
תודה רבה לך על התשובה.אבל...
מדוע המנוע של זה הוא 4 גלילים עם כנף קרור לרדיאטור? אגב...הרדיאטור לא נמצא שם
 
שפירא, כשהייתי בביסל"ש

במקרה הזה המכשיר
הוא עבד במושב מולדת אבל בעל תחנת הדלק מנעורה קנה אותו לצרכי ראווה.
שפירא, כשהייתי בביסל"ש
בג'וליס היה שם לוקומוביל קיטור שמפקד בית הספר, מרדכי ציפורי, הביא. זה היה כשהדרכתי שם, בשנת 1969. ידוע לך עליו ועל גורלן?
 
אני אשאל את מוטקה הוא ידיד שלי

שפירא, כשהייתי בביסל"ש
בג'וליס היה שם לוקומוביל קיטור שמפקד בית הספר, מרדכי ציפורי, הביא. זה היה כשהדרכתי שם, בשנת 1969. ידוע לך עליו ועל גורלן?
אני אשאל את מוטקה הוא ידיד שלי
מתגורר בכרמי יוסף,תכף אתקשר אליו
 
הייתי בבית ספר פעם אחת

שפירא, כשהייתי בביסל"ש
בג'וליס היה שם לוקומוביל קיטור שמפקד בית הספר, מרדכי ציפורי, הביא. זה היה כשהדרכתי שם, בשנת 1969. ידוע לך עליו ועל גורלן?
הייתי בבית ספר פעם אחת
בטירונות במסגרת מקצועות מגדוד 82 . המקרה היחידי של סיבוב בבסיס היה ב.....סיירת-זבל. כן, הייתי עוד פעם שנים אחר כך, והיה איזה סוס לבן אחד ששאג על חייל והתברר לו שזה שוטר , וחטף שאגה בחזרה.....כנראה בפעם הראשונה בחייו. קמ"ט עברתי כבר במסגרת מלחמת יום הכיפורים בסיני.
 
דרומי...לא מצאתי ברזי קיטור

קצת על ההסטוריה של הלוקומביל
http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=7148&kwd=5489 קצת על ההסטוריה של הלוקומביל מעמלנט לחצו על הקיטור
דרומי...לא מצאתי ברזי קיטור
לא מצאתי ארכובה {קרנק}. מה שראיתי וזה בטוח זה מנוע 4 צילינדר כנף שכנראה קיררה רדיאטור, והחשוב ביותר...הציר של הקרנק מחובר למיכל גדול,האם מיכל דישון??? החוצה מזה...לא ראיתי דרייב שאפט,וגם לא קרונה פיניון. אז מה הולך כאן לעזעזל ? מזה הדבר הזה??
אולי הייצול יעזור בפתרון התעלומה?? לדעתי כן! אני ממתין להבהרות
 
נראה לי שחסר עוד איזה דוד

דרומי...לא מצאתי ברזי קיטור
לא מצאתי ארכובה {קרנק}. מה שראיתי וזה בטוח זה מנוע 4 צילינדר כנף שכנראה קיררה רדיאטור, והחשוב ביותר...הציר של הקרנק מחובר למיכל גדול,האם מיכל דישון??? החוצה מזה...לא ראיתי דרייב שאפט,וגם לא קרונה פיניון. אז מה הולך כאן לעזעזל ? מזה הדבר הזה??
אולי הייצול יעזור בפתרון התעלומה?? לדעתי כן! אני ממתין להבהרות
נראה לי שחסר עוד איזה דוד
מחרתיים אני בסביבה ואם אצליח להיכנס, אבצע חקירה קטנה.
 
על פי ההגיון שלי

נראה לי שחסר עוד איזה דוד
מחרתיים אני בסביבה ואם אצליח להיכנס, אבצע חקירה קטנה.
על פי ההגיון שלי
זאת עגלה נגררת לפי היצול ומבנה הסרנים, יתכן והנוע עירבב חומר דישון סמיך,שדורש מומנט על הציר. ומשהו אחר גרר את כל העגלה הזו. ואם אתה כבר שם,תביא איזו תמונה של האוטובוס הנטוש בכניסה לבית העלמין של תל יוסף,פשוט הייתי עם עוד רוכבים שלא יתחשק להם לרדת לרכיבת שטח.
 
שמתי עין עליו

על פי ההגיון שלי
זאת עגלה נגררת לפי היצול ומבנה הסרנים, יתכן והנוע עירבב חומר דישון סמיך,שדורש מומנט על הציר. ומשהו אחר גרר את כל העגלה הזו. ואם אתה כבר שם,תביא איזו תמונה של האוטובוס הנטוש בכניסה לבית העלמין של תל יוסף,פשוט הייתי עם עוד רוכבים שלא יתחשק להם לרדת לרכיבת שטח.
שמתי עין עליו
אבל תמיד יוצא לי לעבור כשאני עוסק בהדרכה.
 
תאמין לי,אם לא הדרומי שהכניס בי את

שמתי עין עליו
אבל תמיד יוצא לי לעבור כשאני עוסק בהדרכה.
תאמין לי,אם לא הדרומי שהכניס בי את
הג'ננה לצלם בעבורו אוטובוסים,לא הייתי חולם ב35 שנות הרכיבה שלי לצלם אוטובוס נטוש,אני כל כך לא אוהב אוטובוסים,ותמונות של אוטובוסים,אבל משהו,הפס..משהו בבקשתו של הדרומי דוחף אותי לצלם פתאום. אם הייתי פוגש אותו כמה שנים לפני הייתי מציף את הפורום בתמונות של נטושים,פשוט לא חלמתי שיום אחד אנשים יאהבו אוטובוסים נטושים. טוב...כל אחד והשריטות שלו
בכל מקרה שפירא אני מודה לך מראש אם תצליח. ביי ביי בתמונה מופיע "לוקומוטיב" מודרני-גם שלושה גלגלים
 
הופה, עברת לפרייבט !

תאמין לי,אם לא הדרומי שהכניס בי את
הג'ננה לצלם בעבורו אוטובוסים,לא הייתי חולם ב35 שנות הרכיבה שלי לצלם אוטובוס נטוש,אני כל כך לא אוהב אוטובוסים,ותמונות של אוטובוסים,אבל משהו,הפס..משהו בבקשתו של הדרומי דוחף אותי לצלם פתאום. אם הייתי פוגש אותו כמה שנים לפני הייתי מציף את הפורום בתמונות של נטושים,פשוט לא חלמתי שיום אחד אנשים יאהבו אוטובוסים נטושים. טוב...כל אחד והשריטות שלו
בכל מקרה שפירא אני מודה לך מראש אם תצליח. ביי ביי בתמונה מופיע "לוקומוטיב" מודרני-גם שלושה גלגלים
הופה, עברת לפרייבט !
 

ה דרומי

New member
חז"ל כתבו אם האוכל בא התאבון

תאמין לי,אם לא הדרומי שהכניס בי את
הג'ננה לצלם בעבורו אוטובוסים,לא הייתי חולם ב35 שנות הרכיבה שלי לצלם אוטובוס נטוש,אני כל כך לא אוהב אוטובוסים,ותמונות של אוטובוסים,אבל משהו,הפס..משהו בבקשתו של הדרומי דוחף אותי לצלם פתאום. אם הייתי פוגש אותו כמה שנים לפני הייתי מציף את הפורום בתמונות של נטושים,פשוט לא חלמתי שיום אחד אנשים יאהבו אוטובוסים נטושים. טוב...כל אחד והשריטות שלו
בכל מקרה שפירא אני מודה לך מראש אם תצליח. ביי ביי בתמונה מופיע "לוקומוטיב" מודרני-גם שלושה גלגלים
חז"ל כתבו אם האוכל בא התאבון
ומי אם לא אנחנו כולנו במשותף נשמור על ההטוריה אבל משהו טוב בכול זאת אני מצאתי ללא האינטרנט לא היתי מוצא וזה הרבה אנשים\נשים וטף טובים שעוזרים ללא שום תמורה. ולכולם תודה ענקית מקטן ועד קשיש יוקם מוזאון לאנשים טובים באמצע הדרך אנשים טובים מאוד והנשים יותר טובות
 

ה דרומי

New member
../images/Emo52.gif הסטוריה ../images/Emo51.gif

חז"ל כתבו אם האוכל בא התאבון
ומי אם לא אנחנו כולנו במשותף נשמור על ההטוריה אבל משהו טוב בכול זאת אני מצאתי ללא האינטרנט לא היתי מוצא וזה הרבה אנשים\נשים וטף טובים שעוזרים ללא שום תמורה. ולכולם תודה ענקית מקטן ועד קשיש יוקם מוזאון לאנשים טובים באמצע הדרך אנשים טובים מאוד והנשים יותר טובות
הסטוריה
 
בדרך לגשר מצאתי גם את זה

קצת על ההסטוריה של הלוקומביל
http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=7148&kwd=5489 קצת על ההסטוריה של הלוקומביל מעמלנט לחצו על הקיטור
בדרך לגשר מצאתי גם את זה
אוף...כמה עצירות היו לי היום. אפילו בטשית צבאית רדפה אחרי,כי נכנסתי לדרך אסורה,לא בטעות.
היתה לי ב70 כזאת סימקה 1000 אחלה מכונית חרשה את כל ישראל, היה לה מנוע מאוד חזק ונדיר,בקרנק היו 4 מיסבים מרכזיים כפולים,דבר נדיר מאוד,שמקנה חוזק רב ואורך ימים. ביותר למנועי 4 צילינדר.
 
../images/Emo6.gif גם לנו היתה סימקה חומה

בדרך לגשר מצאתי גם את זה
אוף...כמה עצירות היו לי היום. אפילו בטשית צבאית רדפה אחרי,כי נכנסתי לדרך אסורה,לא בטעות.
היתה לי ב70 כזאת סימקה 1000 אחלה מכונית חרשה את כל ישראל, היה לה מנוע מאוד חזק ונדיר,בקרנק היו 4 מיסבים מרכזיים כפולים,דבר נדיר מאוד,שמקנה חוזק רב ואורך ימים. ביותר למנועי 4 צילינדר.
גם לנו היתה סימקה חומה
ואיתה כמעט נקלענו למסלול של אוטובוס הדמים ב-11.3.05, ממש בנס בשניה האחרונה עלינו לכביש חיפה הישן ורק כשהגענו הביתה נודע לנו על המתרחש בכביש המקביל. איזה פחד זה היה.
 
11.03.05 ??? בטוח?../images/Emo13.gif

גם לנו היתה סימקה חומה
ואיתה כמעט נקלענו למסלול של אוטובוס הדמים ב-11.3.05, ממש בנס בשניה האחרונה עלינו לכביש חיפה הישן ורק כשהגענו הביתה נודע לנו על המתרחש בכביש המקביל. איזה פחד זה היה.
11.03.05 ??? בטוח?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה