מבעד למשקף
New member
משהו שמצאתי היום בדרך
משהו שמצאתי היום בדרך
מבקש זיהוי
משהו שמצאתי היום בדרך
מבקש זיהוי
הדבר הזה נקרא "לוקומוביל"משהו שמצאתי היום בדרך
מבקש זיהוי
תודה רבה לך על התשובה.אבל...הדבר הזה נקרא "לוקומוביל"
היה מורכב ממנוע קיטור אליו היתה מחוברת תמסורת שהפעילה כננת. הלוקומוביל עמד בפאתי שדה ואיתו משכו מחרשות וכו'. היה נפוץ בימי העליות הראשונות עד שהוחלף על ידי טרקטור. (אני מקווה ששפירא יאשר את מה שכתבתי, או שיתקן...)
קצת על ההסטוריה של הלוקומבילמשהו שמצאתי היום בדרך
מבקש זיהוי
במקרה הזה המכשירקצת על ההסטוריה של הלוקומביל
http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=7148&kwd=5489 קצת על ההסטוריה של הלוקומביל מעמלנט לחצו על הקיטור
שפירא, כשהייתי בביסל"שבמקרה הזה המכשיר
הוא עבד במושב מולדת אבל בעל תחנת הדלק מנעורה קנה אותו לצרכי ראווה.
אני אשאל את מוטקה הוא ידיד שלישפירא, כשהייתי בביסל"ש
בג'וליס היה שם לוקומוביל קיטור שמפקד בית הספר, מרדכי ציפורי, הביא. זה היה כשהדרכתי שם, בשנת 1969. ידוע לך עליו ועל גורלן?
הייתי בבית ספר פעם אחתשפירא, כשהייתי בביסל"ש
בג'וליס היה שם לוקומוביל קיטור שמפקד בית הספר, מרדכי ציפורי, הביא. זה היה כשהדרכתי שם, בשנת 1969. ידוע לך עליו ועל גורלן?
דרומי...לא מצאתי ברזי קיטורקצת על ההסטוריה של הלוקומביל
http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=7148&kwd=5489 קצת על ההסטוריה של הלוקומביל מעמלנט לחצו על הקיטור
נראה לי שחסר עוד איזה דודדרומי...לא מצאתי ברזי קיטור
לא מצאתי ארכובה {קרנק}. מה שראיתי וזה בטוח זה מנוע 4 צילינדר כנף שכנראה קיררה רדיאטור, והחשוב ביותר...הציר של הקרנק מחובר למיכל גדול,האם מיכל דישון??? החוצה מזה...לא ראיתי דרייב שאפט,וגם לא קרונה פיניון. אז מה הולך כאן לעזעזל ? מזה הדבר הזה??אולי הייצול יעזור בפתרון התעלומה?? לדעתי כן! אני ממתין להבהרות![]()
על פי ההגיון שלינראה לי שחסר עוד איזה דוד
מחרתיים אני בסביבה ואם אצליח להיכנס, אבצע חקירה קטנה.
שמתי עין עליועל פי ההגיון שלי
זאת עגלה נגררת לפי היצול ומבנה הסרנים, יתכן והנוע עירבב חומר דישון סמיך,שדורש מומנט על הציר. ומשהו אחר גרר את כל העגלה הזו. ואם אתה כבר שם,תביא איזו תמונה של האוטובוס הנטוש בכניסה לבית העלמין של תל יוסף,פשוט הייתי עם עוד רוכבים שלא יתחשק להם לרדת לרכיבת שטח.
תאמין לי,אם לא הדרומי שהכניס בי אתשמתי עין עליו
אבל תמיד יוצא לי לעבור כשאני עוסק בהדרכה.
הופה, עברת לפרייבט !תאמין לי,אם לא הדרומי שהכניס בי את
הג'ננה לצלם בעבורו אוטובוסים,לא הייתי חולם ב35 שנות הרכיבה שלי לצלם אוטובוס נטוש,אני כל כך לא אוהב אוטובוסים,ותמונות של אוטובוסים,אבל משהו,הפס..משהו בבקשתו של הדרומי דוחף אותי לצלם פתאום. אם הייתי פוגש אותו כמה שנים לפני הייתי מציף את הפורום בתמונות של נטושים,פשוט לא חלמתי שיום אחד אנשים יאהבו אוטובוסים נטושים. טוב...כל אחד והשריטות שלובכל מקרה שפירא אני מודה לך מראש אם תצליח. ביי ביי בתמונה מופיע "לוקומוטיב" מודרני-גם שלושה גלגלים![]()
חז"ל כתבו אם האוכל בא התאבוןתאמין לי,אם לא הדרומי שהכניס בי את
הג'ננה לצלם בעבורו אוטובוסים,לא הייתי חולם ב35 שנות הרכיבה שלי לצלם אוטובוס נטוש,אני כל כך לא אוהב אוטובוסים,ותמונות של אוטובוסים,אבל משהו,הפס..משהו בבקשתו של הדרומי דוחף אותי לצלם פתאום. אם הייתי פוגש אותו כמה שנים לפני הייתי מציף את הפורום בתמונות של נטושים,פשוט לא חלמתי שיום אחד אנשים יאהבו אוטובוסים נטושים. טוב...כל אחד והשריטות שלובכל מקרה שפירא אני מודה לך מראש אם תצליח. ביי ביי בתמונה מופיע "לוקומוטיב" מודרני-גם שלושה גלגלים![]()
חז"ל כתבו אם האוכל בא התאבון
ומי אם לא אנחנו כולנו במשותף נשמור על ההטוריה אבל משהו טוב בכול זאת אני מצאתי ללא האינטרנט לא היתי מוצא וזה הרבה אנשים\נשים וטף טובים שעוזרים ללא שום תמורה. ולכולם תודה ענקית מקטן ועד קשיש יוקם מוזאון לאנשים טובים באמצע הדרך אנשים טובים מאוד והנשים יותר טובות
בדרך לגשר מצאתי גם את זהקצת על ההסטוריה של הלוקומביל
http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=7148&kwd=5489 קצת על ההסטוריה של הלוקומביל מעמלנט לחצו על הקיטור
בדרך לגשר מצאתי גם את זה
אוף...כמה עצירות היו לי היום. אפילו בטשית צבאית רדפה אחרי,כי נכנסתי לדרך אסורה,לא בטעות.היתה לי ב70 כזאת סימקה 1000 אחלה מכונית חרשה את כל ישראל, היה לה מנוע מאוד חזק ונדיר,בקרנק היו 4 מיסבים מרכזיים כפולים,דבר נדיר מאוד,שמקנה חוזק רב ואורך ימים. ביותר למנועי 4 צילינדר.![]()
11.03.05 ??? בטוח?גם לנו היתה סימקה חומה![]()
ואיתה כמעט נקלענו למסלול של אוטובוס הדמים ב-11.3.05, ממש בנס בשניה האחרונה עלינו לכביש חיפה הישן ורק כשהגענו הביתה נודע לנו על המתרחש בכביש המקביל. איזה פחד זה היה.
אשמח לשמוע רק לא לעלות את ההתמונותמשהו שמצאתי היום בדרך
מבקש זיהוי
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.