משהו שמסקרן אותי....
משהו שמסקרן אותי....
בעבר זכור לי שנכתב ע"י מי ממומחי הרכבות בפורום שרכבות הIC3 מסוגלות לנסוע גם בקוים מפותלים יחסית (דוגמת ב"ש ק"ג) במהירות של 160 קמ"ש אך התחושה בתוך הקרונות בסיבובים תהיה כמו בתוך מכונת כביסה. היות ואני חורש את הקו הזה כל כך הרבה פעמים נראה הדבר כאילו יש קטריסטים ויש קטריסטים, יש את אלו שהנסיעה נעימה ונוחה ויש את אלו שכנראה מנסים לבדוק את סף העצבים של המסילות או המערכים ופשוט מאוד שוכחים את המעצורים לפני הסיבובים ומתקבל מכך שנוסעים בתוך מכונת כביסה. היתכן הדבר? עד כמה שאני מבין התזמון רכבות של רכבת ישראל הוא מאוד מדוייק (כל עוד לא קורות תקלות כלשהן). כיצד מתמודדים עם קטריסט עם יד עצבנית על ידית המהירות?
משהו שמסקרן אותי....
בעבר זכור לי שנכתב ע"י מי ממומחי הרכבות בפורום שרכבות הIC3 מסוגלות לנסוע גם בקוים מפותלים יחסית (דוגמת ב"ש ק"ג) במהירות של 160 קמ"ש אך התחושה בתוך הקרונות בסיבובים תהיה כמו בתוך מכונת כביסה. היות ואני חורש את הקו הזה כל כך הרבה פעמים נראה הדבר כאילו יש קטריסטים ויש קטריסטים, יש את אלו שהנסיעה נעימה ונוחה ויש את אלו שכנראה מנסים לבדוק את סף העצבים של המסילות או המערכים ופשוט מאוד שוכחים את המעצורים לפני הסיבובים ומתקבל מכך שנוסעים בתוך מכונת כביסה. היתכן הדבר? עד כמה שאני מבין התזמון רכבות של רכבת ישראל הוא מאוד מדוייק (כל עוד לא קורות תקלות כלשהן). כיצד מתמודדים עם קטריסט עם יד עצבנית על ידית המהירות?