משהו שלי מאוד מפריע ואולי לעוד כמה

רובנס

New member
משהו שלי מאוד מפריע ואולי לעוד כמה

פעמים רבות אני רואה מתכונים שיכולים להיות טעימים להפליא אולם בגלל שהם נכתבים בצורה לא נכונה אני פשוט מדלגת עליהם אין לי סבלנות לקרוא אותם הרי לא סתם מתכון כתוב בשיטה מסויימת,לי מספיק לראות רשימת מצרכים ואופן ההכנה פחות כרגע הראשון כי בעיקר מה שמפתה אותי להכין משהו הם הרכיבים ולא אופן ההבנה מתכון צריך לרשום בצורה מאורגנת ראשית רשימת מצרכים לפי סדר הכנסתם לסיר \מחבת\תבנית\מיקסר וכו' ואח'כ אופן ההכנה אפשר לקצר ע'י כך שרושמים אם בצל צריך להיות קצוץ או ביצה טרופה וכו' ברשימת המצרכים ולחסוך במילים באופן ההכנה אבל לא לכתוב בבלאגן אין כוונה לפגוע במישהו או למתוח ביקורת אלא רק להקל על הגולשים המשך יום נעים לכולם
 

אילנית12

New member
דעתי כדעתך,אני גם לא קוראת את

המתכון,אם הוא לא מסודר,למי יש זמן לנחש,את אופן ההכנה. וכבר אני לא מדברת על זה ששמים תמונות ללא מתכון או קישור למתכון,כך היינו חוסכים בשאלות :ה"אם אפשר מתכון?"
אני תמיד שמה מתכון מסודר,וגם מציינת לרוב,אם הוא במאמרים(להקל על שוש).
 
רובנס מצטרפת לטענתך הצודקת

ואילנית, כמה שאת צודקת בקשר לציון הערה אם הוא במאמרים. וכאן המקום להודות לך ולעוד כמה בודדים/ות שממש עוזרים לי בכך שמציינים אם המתכון נמצא במאמרים.
 

Ronit FL

New member
צודקת! זו הסיבה שלא מכניסה מתכונים

אני גם לא מבשלת לפי כמויות, זה מקשה שבעתיים על כתיבת מתכון. אם אני כן אכניס מתכון שלי, זה יהיה כי המתכון ממש ממש מוצלח והכי חשוב, קצר. אחרי ההערה שלך, אנסה להיות מדויקת יותר להבא.
 
למעלה