משהו שכבר המון זמן יושב לי על הלב..

Mr Squirrel

New member
משהו שכבר המון זמן יושב לי על הלב..

עכביש! יושב לי עכביש על הלב.. ]= טו, לא. התכוונתי שהשרשור בקשתווים נעלם.. למה..? ]= ולמה עדיין כתוב בצד שצריך לבקש בשרשורבקשתווים? XD כלמקרה, שיהיה לבריאות P: למישהו יש תווים לליווישל אמרילי (Amarilli mia bella) בפסנתר? אם מישהו היה במקרה בחגיגות יובל לצוותא, הייתה שם אחת ששרה ניגונים. היא שרה כ"כ יפה
(אני רוצה לנגן איתה)
 
היי

לווישבילי אמירלי? (-; לא מכיר.. בקשר לשרשור בקשות תווים, אני מנסה לראות איך מסתדרים בלעדיו, ומה עדיף. היום במקרה יש הרבה בקשות תווים, אבל בדר"כ (חוץ מחופשת הקיץ אולי) יש אולי הודעה אחת או שתיים של בקשת תווים בכל הדף. הייתי מקפיץ שרשורי בקשות תווים, והם היו נוחתים שוב אחרי יום לדף הבא. וגם השרשור לא מילא את הייעוד שלו: החדשים לא קראו את ההוראות בהתחלה ועדיין ביקשו תווים ישראליים (חלקם אפילו לא ביקשו את זה בשרשור). גם כמה מהפורום התלוננו שבגלל שאנחנו מקפיצים את זה הוא תופס להם חצי מהדף הראשון כל פעם שהם פותחים את הפורום, במקום לראות הודעות מעניינות..
אז זהו, לפחות בנתיים אני עושה ניסיון בלי, אם אתם חושבים שזה מפריע תגידו. לי אישית בתור גולש נראה יותר נוח ככה בנתיים, ואני גם לא מכיר פורומים אחרים בתפוז שמדביקים ת'רד קבוע בתחילת הפורום כל השנה. אבל שוב, אם אתם מעדיפים את הפורמט הקודם ועכשיו זה סתם עושה לכם בלאגן בעיניים, שלחו לי מסר (או כתבו כאן בשרשור..)
 

Mr Squirrel

New member
לר מתלונן, סתם אלהבנתי איפה הוא...

התכוונתי ליווי לאמרילי... [אמרילי, מכיר? של קצ'יני] הרווח הזה מניאק X:
 
למעלה