משהו שחשוב לי להגיד

liorUC

New member
משהו שחשוב לי להגיד

droriko כתב בשרשור העדכונים שלא יתכן שחלק מאנשי הפורום ישנו דעתם על שפרה ב- 180 מעלות בעקבות שיחה אחת ובגלל אמפתיה. שימו לב, חפירה
אז ראשית, אני פונה ל droriko: גם אותי זה מעצבן, אבל, זה הטבע הישראלי, ולא צריך לקחת את זה ללב ולהסיק על אנשי הפורום מסקנות לא נכונות. לי יש הסבר פשוט לזה. ישמע מצחיק מה שאני אומר, אבל למרות כל הדימויים על הישראלי המגעיל, אנחנו בסה"כ עם רחמן וסלחן. זה בא לידי ביטוי החל מהמלחמה עם הפלסטינאים (בבקשה אל תיכנסו לזה, זה רק דוגמה), דרך פוליטיקאים, ועד לדברים "מטופשים" (למשל דמויות טלוויזיוניות, לאו דווקא בריאלטי, שפתאום חושפות רגשות, ואז עם ישראל מביע אמפתיה כלפיהם, לא משנה כמה רע הם עשו). אין מה לעשות, בכי ואמפתיה עובד על רוב הישראלים אני למשל, גם הייתי כזה פעם, אבל עם השנים, ככל שהתבגרתי, ועם כל הצניעות, למדתי לא לשכוח ולנסות להסתכל בצורה יותר רציונלית במקרים כאלה (לערב פחות את הרגש). על חלק מאנשי הפורום, וזה טבעי לגמרי, "בכי" ואמפתיה יכולים לעשות פלאים (שזה לא בהכרח דבר רע), עלי זה מזמן הפסיק לעבוד, ולא בגלל שאני חכם יותר או פחות רגיש, אלא שפשוט זו הדרך שלי להסתכל על דברים כאלה, וכנראה שאני במיעוט. שנית, אני פונה לאלה שכרגע כ"כ מרחמים על שפרה עד שדעתם עליה השתנתה: תזכרו את את התככנות, את הריכולים, ההסתות,ההצגות והצביעות הרבה מאוד שמאפיינת אותה. היה מישהו שהיא בטחה בו, אז ברגע שהיא חשבה שיש לה כח, חשפה את הפרצוף האמיתי, ליהטה את האש, השפיעה קשות על ליאון, הצליחה לבודד את עינב ולא הראתה טיפת רחמים כלפיה (שימו לב כמה היא שונה מעינב, אחרי כל מה שעשתה לעינב עינב באה לנחם אותה, ואני מאמין בכנות שזה לא מצביעות, פשוט ע"פ התנהגות קודמת שלה). ברגע שהוא כבר לא תומך בה כמו פעם ו"מעמדה נחלש", פתאום היא כבר לא שונאת כ"כ את עינב, פתאום היא "בחורה טובה". אני די מרחם עליה, ואני לא חושב שהיא עושה הצגות או משהו, אבל לא אשכח ולא אסלח. לא משנה מול מי שפרה תעמוד אני אייחל לה לעוף (ואגב אני מאוד מקווה שלא תצא בעצמה, אלא שיעיפו אותה ואז אולי היא תבין כמה ההתנהגות שלה הייתה מגעילה ביחס לאחרים).
 
הכל מתועד חביבי. שפרה שנעלבה מ"שרמוטה"

אחרי שקראה לכל מושאי שנאתה העזה בכל מני גינונים מסמרי שיער, גם הלילה לא חסכה מגינוניה. שפרה תכתוב את ספר ההמשך לספרו של אדולף.ה. מיין קמפף 2!
 
בן אדם כנס לפרופורציות

איך הגעת להיטלר??? איפה המנהלים? מישהו?.. איך ההודעה הזו לא נמחקה עדיין?
 
תאמין לי שאחרי שאמרה"שיתפוצצו" "שיזדיינו" כמה

פעמים בעבר בשיחות שלה עם שאר הששרצ"ל, אני לא מצפה ממנה לפחות מזה. אני גם חשבתי שהיא לא אדם רע. אחרי אתמול אני מטיל ספק בכך, למרות שיכול להיות שהיא סתם חולת נפש שעבדה על ההפקה וחדרה לתוכנית בחעווה..
 

liorUC

New member
גבר, אתה צריך להירגע קצת

גם אני בהתחלה די אהבתי את שפרה, ומה לעשות עכשיו אני לא סובל אותה (להבדיל מ: שונא אותה), וכן, אני מעדיף את יוסי, לא בגלל שהוא מצחיק, ולא בגלל שהוא מצטייר כקריקטורה, אלא בגלל שלדעתי הוא קורא נכון את המשחק, ובגלל כח הרצון העז שלו (46 שנה מעשן כבד, ועדיין שומר על שפיות (חלקית) שהוא בלי סיגריות. רק הערכה יש לי אליו בקטע הזה). ולמען האיזון, רק אגיד שעינב ילדותית, מעצבנת ולדעתי הקטע עם הפרידמנים הוא מגעיל. אבל מבין כולם, היא הכי פחות שקרנית, הכי פחות תככנית, ויש בה טוב לב שאין לרוב האנשים שם, ולכן אני מעדיף גם אותה על שפרה (בהרבה). אז לך אני אומר, תמתן קצת את התיאורים שלך. לא לאהוב את שפרה זה לגיטימי, אבל, בחייאת רבאק, למה להיות כזה קיצוני? אפאחד לא יקח אותך ברצינות...
 
איזו שטניות וכמה ארס בהודעה אחת מפגרת

נראה לי שאתה צריך לשנות את הכינוי שלך לאח האידיוט. ואני במקום מהלי הפורום הייתי חוסם אותך על כך שקראת למתמודדת במשחק ריאליטי טלויזיוני, ולא משנה בכלל לאיזו מתמודדת, נאצית. תתבייש לעצמך.
 
שוב, כשאין מה לומר והגוש תקוע בגרון, בוחרים

לתקוף דווקא את הטוקבקיסט הקטן. אני באתי לפה כדי לשים סדר בדברים ולמנוע משקרנים תומכי ששרצ"ל להמשיך להפיץ שנאה, גזענות, שקרים וחוסר מוסר מעצם תמיכתם במתמודדים חסרי מוסר וערכים. אני פה כדי לצחוק מכמה שאתם תומכים במתמודדים כאלו בלי שום הגיון, ולהציב בפניכם את העובדות הסותרות לתאוריות המפונטזות שלכם. אני הסיכה שתנפץ לכם את הבועה. אני הגוש שתקוע לכם בגרון.
 

ordiki

New member
ברגע שהטוקבקיסט הוא באמת קטן

כמוך, הוא לא ראוי אפילו להתייחסות אלא לחסימה. אתה יודע שהאשמה של מישהו כנאצי היא עבירה פלילית בישראל?
 
על מי אתה מדבר?

אני לא קראתי לאף אחד נאצי, נהפוכו אמרתי ש"אני במקום מנהלי הפורום הייתי חוסם אותו על כך שקרא למתמודדת במשחק ריאליטי טלויזיוני, ולא משנה בכלל לאיזו מתמודדת מהמתמודדות, נאצית". כך שאני לא מבין למה אתה חושב שאני ראוי לחסימה...
 

liorUC

New member
המשך...

לאוהדי שפרה: באיזו לוגיקה אתם משתמשים כאשר אתם קובעים נחרצות שכל אוהדי יוסי/עינב או שונאי ש"צ הם מזרחיים חסרי השכלה? זה הדבר שהכי מעצבן אותי פה בפורום. לכל אחד יש את הדעות שלו ואת השיקולים שלו. לא יכול להיות כאן שיקול אובייקטיבי. כל אחד בבחירת המתמודד מושפע כאן מהעבר שלו, מניסיון החיים שלו ומשיקולים נוספים. שומדבר כאן לא מעיד בהכרח שאנשים שמעדיפים את יוסי על ש"צ, הם טיפשים/שטחיים/מזרחיים/חסרי-השכלה/וואטאבר. אותו דבר גם לגבי אוהדי יוסי/עינב, ובמיוחד לאלה ששונאים אותה בצורה עיוורת: אי אפשר להכחיש ששפרה בחורה חכמה. זה שהאסטרטגיה שלה לא נכונה, לא אומר שהיא מטומטמת. נכון, יש הרבה שטויות שהיא מדברת ומכסה את זה במילים גבוהות, אבל טיפשה היא לא. בסופו של דבר היא כן בחורה דעתנית, וחלק מהדברים שהיא אומרת, בהחלט מעידים על זה שהיא אינטיליגנטית. הבעיה שלה זה שלעיתים היא סוטה מההקשר, ובעיה נוספת זה שהרבה שיחות שלה מלאות בהסתה.
 

droriko

New member
זה כן עושה אותך בן אדם יותר חכם

כי אתה מתנהל לפי שכל ולא לפי רגש , אם זה טוב או רע לחיים שלך עצמך אני לא יודע, אבל בערבות אני אומר לך שזה עושה אותך חכם יותר. אני אתן לך דוגמא לבן אדם שפועל רק על פי הרגש צבר בישל ספגטי בשבת מול הפנים , אשר התעצבן לגמרי ומה הוא עשה? הלך להצביע כנגדו . ואני מסתכל על זה ושואל את אשר את אשר -תגיד אשר אתה מטומטם? רבאק מדובר בחבר הכי טוב שלך בוילה!, אז כן הוא עשה משהו שממש הכעיס, אבל למה ללכת עד הסוף עםה רגש ולהתנקם בו בהצבעות , למה לא לעצור שניה ולחשוב , להגיד לעצמך -נכון שמה שצבר עשה לי הוא בלתי עולה על הדעת, אבל מדובר כאן בחבר שלי והוא בטח לא עשה את זה מתוך שנאה אלי, ובתור בן אדם הגיוני אני אשים בצד את הכעס שלי כלפיוו ואלך לארגן איתו שיחת הבהרה בנושאכמו שני אנשים בוגרים. כי ככה פועלים אנשים שפועלים באופן רציונלי , אנשים שמבינים שמח זה לא איזה גידול בראש.
 

ordiki

New member
לאנשים שפועלים מתוך

רגש בלבד ובלי להשתמש בשכל קוראים פנאטים.
 

droriko

New member
זה כן עושה אותך חכם יותר (בלי שגיאות הקלדה)

כי אתה מתנהל לפי שכל ולא לפי רגש , אם זה טוב או רע לחיים שלך עצמך אני לא יודע, אבל בערבות אני אומר לך שזה עושה אותך חכם יותר. אני אתן לך דוגמא לבן אדם שפועל רק על פי הרגש צבר בישל ספגטי בשבת מול הפנים של אשר , אשר התעצבן לגמרי ומה הוא עשה? הלך להצביע נגדו . ואני מסתכל על זה ושואל את אשר -תגיד אשר אתה מטומטם? רבאק מדובר בחבר הכי טוב שלך בוילה! אז כן הוא עשה משהו שממש הכעיס אותך, אבל למה ללכת עד הסוף עם הרגש ולהתנקם בו בהצבעות ? למה לא לעצור שניה ולחשוב להגיד לעצמך -נכון שמה שצבר עשה לי לא יעלה על הדעת, אבל מדובר כאן בחבר שלי והוא בטח לא עשה את זה מתוך שנאה אלי, ובתור בן אדם הגיוני אני אשים בצד את הכעס שלי כלפיו ואלך לארגן איתו שיחת הבהרה בנושא כמו שני אנשים בוגרים. כי ככה מתנהגים אנשים שפועלים באופן רציונלי , אנשים שמבינים שמח זה לא איזה גידול בראש.
 
לא היתי פה יום אחד וכבר יש אקשן?

ראיתי נכון? שפרע מנשקת את עינב? למה מה קרה? הגיעו ימות המשיח? ועכשיו אני קורא את כל מה שקרה בלילה והבנתי שאנשים פתאום מרחמים על שפרע. אמנם לא ראתי את כל התמונה.. אבל רגע תעצרו מה קרה שכחתם את כל הגועל של האישה הזאת? את כל הרפש שהיא הוציאה על כולם? את כל התחכנות שלה?את הדיבור ליוסי? אומרת לו"אני עכשיו מנתקת ותיתקשר אליי שוב ואם יבוא לי אני יענה לך" הלו לחזור לפרופורציות..........שפרע מכשפה רעה ורק בגלל שרע לה עכשיו היא מתחנפת לעינב.. אבל ההבדל היחדי בינה לבין עינב הוא שעינב בחורה טובה עם לב טוב ולא מפנה לה גב (וחבל שכך) עינב הייתה צריכה לנצל את ההזדמנות ולהיתנתק ממנה ולתת לה להתבשל במיץ שהיא בישלה. הרי בכל מקרה שפרע תבחר בעינב זה בטוח. אז שלא יעבדו עליכם.............בטח לא שפרע
 

נועה21

New member
אסור ליפול בתרמית הדמעות של שפרע

היא אישה רעה! אף בכי לא יצליח לשנות את זה
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif|

 
למעלה