משהו שחשבתי..

jako1234

New member
משהו שחשבתי..

תגידו מה אתם חושבים על זה שמשינה להקה באמת מדהימה לא מסכימה שישדרו אותה..כמו בזה של קוקה קולה לא להוריד רינגטונים שלה ועוד כאלה.. כאילו למה???? משינה כל כך טובה ופופולארית אז למה לא להרוויח עוד כמה גרושים ולפרסם את עצמם בכל דרך שלא תיהיה...! תחשבו על זה טיפה.!
 

1Reebok

New member
הם לא צריכים לפרסם את עצמם.

בדיוק כמו שקוקה קולה לא צריכה לפרסם את עצמה. הסיבה שהם לא רוצים יכולה להשאר אצלם, זה שנדע אותה לא יעזור בדבר.
 

Gal isr

New member
יש קליפ לדני?! ../images/Emo10.gif ../images/Emo4.gif ולא ראיתי?!

 

doron306

New member
זה לא נכון!! ../images/Emo10.gif

זה ממש מעצבן ולא מובן למה הם לא מוכנים לפרסם את עצמם כמו שישי אמר בDVD של ניצנים ורינגטונים וכל זה... כאילו.. מה אכפת להם?! וגם הם לא מוכנים שישדרו הופעות שלהם, נכון?? זה מבאס... אני לא מצליחה להבין אותם
 

jako1234

New member
שמישהו יגיד כמו דורון בבקשה

אם למישהו יש תשובה אמיתית ולא כמו "מה איכפת לך" ושוטויות כאלה ... אם שאלתי שאלה אבקש תשובה! ודורון מה קורה??!?
 

emperor28

New member
אני אגיד לך משו ממקור מוסמך

זה לא שמשינה לא רוצה להחשף להתפרסם וכו' הם רוצים ותאמין לי כי זה משתלם להם אלה כל הקטע פה זה הדרישות שלהם.. יש להם דרישות מוגזמות לאללה בקטע של כסף הורידו את הרינגטונים מסלקום בגלל שמשינה דרשו יותר מידי כסף הם לא מופיעים בבמה המרכזית כי היו להם דרישות מטורפות והנה יש לי רשימה במקרה:"בזמן שמשינה מנגנים לא מראים תלהקות האחרות(נהוג להראות את הלהקות האחרות בבמה המרכזית בזמן שלהקה מנגנת שימו לב), הגבלה על שידורים חוזרים וכו' וכו'. משינה פשוט דרשה מקוקה קולה יותר מידי כסף וקוקה קולה כנראה לא רצתה לעמוד במחירים הנ"ל ויש עוד 1001 סיפורים שאני יכול לספר לך.. זה פשוט הכסף שמשינה דורשת זאת לא התנגדות של אנחנו להקת רוק הכי מצליחה בארץ לא צריכים פרסום וכו'.
 

כחילה

New member
חחחח

אף אחד לא התכוון שמשינה יהיו כל ערב בטלויזיה, אבל מדי פעם, שיהיה יותר קליפים, או ההופעה על הגג שערוץ 24 צילמו, גם לנו מגיע ליהנות מהם, במיוחד עכשיו כשהם לא מופיעים.
 

כחילה

New member
סבבה הבנתי את הסיבה

ועל זה בדיוק הטענה שלי, שדרך התביעות המוגזמות של משינה(ולמרות שאני אוהב את משינה, הן מוגזמות) הם מונעים מאיתנו ליהנות מהם. ברור שזה לא צריך להיות כמו מאיה בוסקילה כמו שהעיר אחד\אחת מחברי הפורום, אבל שיהיה משהו, למשל ההופעה על הגג, ממילא היא הייתה הופעה בחינם, זה לא שאם אנשים היו יודעים שמשדרים אותה אז הם לא יבואו אליה, ובכל מקרה משינה לא היו מפסידים על זה כסף, אז בחיאת, מה אכפת לכם שנראה אותה?
 

emperor28

New member
אין לי תשובה לקטע של ההופעה על הגג

אולי תצלצל למשרד של שוקי ופשוט תשאל זאת אפשרות טובה מאוד
 

שלמונזה

New member
האמממ לדעתי הכנה ../images/Emo168.gif

משינה פשוט לא רצו להופיע בדי וי די, כי זה ינגוס במכירות של הדי וי די שלהם... אנשים רוצים לראות את משינה? שיקנו את הדי וי די של קיסריה, למה שמשינה ירצו להתחרות בעצמם?
 
למעלה