משהו שאני לא הכי מבינה...

סמויה

New member
משהו שאני לא הכי מבינה...

אותך, אותך אני לא מבינה. יצאנו ביום שלישי בערב אחרי שדיברנו כמה פעמים, אמנם היציאה הראשונה שלנו והיא הייתה הכי גרועה שיציאה יכולה להיות, שטויות, אני בטוחה שהתגברת על זה, הרי חברה שלי ישבה איתנו ושיעשעה אותך, שניכם שיעשעתם אחד את השני... מיום שלישי עברו שלושה ימים - עוד מעט ארבעה... ישר כשהגעתי הבייתה היא אמרה לי שנפגעת ממני וישר למחרת התקשרתי לאמר שאני מצטערת - טוב הלב שלי, תמיד אמרו לי שאני יותר מדיי טובה!!! ובקיצור התקשרתי ואמרת שאתה עסוק ואח"כ המשכתי להתקשר, שוב ושוב לבקש את ה"סליחה" המיוחלת אבל אתה כל הזמן היית עסוק מדיי בכדי להקשיב לכל מה שהיה לי לאמר לך, זה כמעט נמאס עלי עד שעכשיו התקשרתי בפעם האחרונה להגיד לך שהבטחת לפני שבוע בערך שנצא ביום שישי, אני לא אגיד שדפקת לי יציאה כי בכלל לא חשבתי שתרצה שנצא שוב אבל לא משנה... היית אתמול 2 ס"מ מהבית שלי ואפילו לא הרמת צלצול, הלכת לקחת את "הילדה שלך" - אוי איך שנאתי לשמוע את זה ממך זה נשמע אחד הדברים הכי אדיוטים שבחור יכול להגיד בפגישה, שאחת מהשכבה שלי היא "הילדה שלך" איכס אפילו מגעיל אותי להקליד את המילים האלו. בקיצור התקשרתי לבדוק מה איתך, ואתה עד שענית עשית לי טובה, אתה לא רוצה לדבר אין בעיה אל תדבר איתי אני ממש לא לוקחת את זה ללב, כי אני מכירה כבר יותר מדיי אופי של גברים (ותאמין לי שאני מכירה טיפוסים כמוך לא מהיום)... בקיצור למה אתה מתנהג ככה? מצד אחד אומר שאתה נפגע ממני - ז"א שיש בי משהו שמושך אותך לכיוון שלי (בכל זאת לא נפגעים מסתם אנשים מהרחוב!!!) ויש משהו שמונע בעדך, זה מרגיז אותי, מרתיח אותי, בגלל זה כשאמרת שנדבר כבר ניתקתי לך בפנים, אני לא מבינה אותך ב-כ-ל-ל-! סמויה - שעצבנית עליך רצח!!!
 

true

New member
למה מי הוא?

לאחר הנסיון הראשון ליצור קשר איתו והוא לא מגיב הוא צריך להתקשר ולבקש סליחה. לדעתי המשיכה והתשוקה שלך אליו מסנוורת ומבלבלת את החשיבה והניתוח האמיתי של המצב.
 
סמויה........

חשוב לי לדעת מי את. את שולחת רמזים שאנחנו מכירות, אבל לי אין מושג במה מדובר. רוצה לדבר איתך אישית. בייבי
 
למעלה