משהו רומנטי? (רומן-T-כאן)

שון33

New member
משהו רומנטי? (רומן-T-כאן)

את כל אהבתי נתתי לה והיא את לילותיי הטריפה בתשוקה את כל אהבתי הקדשתי לה והיא את תקוותיי השכחיה בתוכה את כל אהבתי התמנתי בה והיא את תמימותי מחקה ללא בושה את כל אהבתי עקרתי ואותה והיא את רסיסי ליבי הדפה והסתלקה
 
רומן-T-כאן....

מתחיל להתחמם כאן.... מי פגעה בך בונבון? עשה שלום יפה לעידן התמימות... אסוף את רסיסי אהבתך, והענק אותם למי שראויה לכך. ו....מזל טוב..... לביאה.. מתנדבת להרים 34 פעם
 
בונבון לביאה?.. בונבון?..

הגזמת!! יש לאנשים פה זכויות יוצרים על המילה. :) מחריבה כל הזכויות שמורות לבונבונים C
 
לביאונת - בואי..

קראתי. פעם ועוד פעם. ואפילו עוד פעם. ה כ ל. לא פייר. בלונדה, לא מעתיקים. יוצרים. וככה, לא עוזרים למחריבה לגלות מי את באמת.. :) מחריבה בגילוי מרעיש!
 
כבר התחלת ברגל שמאל...

פיספסת בזיהוי ראשוני. לא בלונדה ולא שחורה, רק רעמה ברונטית מכסה את צווארי. בלשית לא תהיי, :)))))
 
בונבוניירה...

בואי נגיד שאני יודעת מי את , ואת לא יודעת מי אני... ובונבונים וכאלה....זה השטח שלי... סאלאמת... לביאה...
 
אני יודע

אני יודע מה ואת יודעת מי הוא יודע למה (לא ממש) והיא יודעת לעשות דברים (טוב רק לפעמים) בעיתון ידיעות אחרונות לאלו שלא יודעים מתחילים לקרוא מעמוד ראשון ואחרי זה כל העמודים באים האל יודע הכל (כך כולם מאמינים) אבל מה שלא יודעים לא כואב (כך כולם אומרים) יש בונובונים, יש פרלינים, יש סוכריות חמוצות, ויש גלידה, יאללה בואו כולם. סליחה על ההתעלקות, סתם מין מצב רוח שכזה...
 
את יודעת מה..

בואי נסגור את זה. את יודעת מי אני. אני יודעת מי את. בוודאות. את בשדה, אני במסיבות. לא מפריעות אחת לשניה. :) איזה בוקר נפלא!!!
 
צודקת...

וודאות זו המילה.. רק התבלבלת, את לא סתם במסיבות, את מאלה שהורסות כל נחלה, חבל. בוקר מקסים
 
איי יאייי יאייי

לא לומדת הבחורה, לא לומדת! לשנות סגנון בונבונה. לא מלכלכת יותר את הידיים אתך. לא שווה. איזה בוקר!!!! איזה בוקר!!!!!!!!!!!!! תענוג.
 
בוסית

צריכה עזרה? חולה עליך שאת ככה!! לביאונת זהירות היא לא הורסת רק נחלות. ולא רק מסיבות גם לך בוקר טוב
 
למעלה