משהו קצת לא הגיוני

way to blue

New member
משהו קצת לא הגיוני

היי.. הכנתי איזשהו דבר פשוט בפלאש והכפתורים שלו לא מתפקדים בכלל!! אני לא מבינה מה לא בסדר שם כי זה כפתורים רגילים לחלוטין ובswf של הקובץ הם מתפקדים כמובי קליפ ולא ככפתורים. נתקלתם בזה פעם? אם מישהו יודע או משער אילו סיבות יכולות להיות, בבקשה תגידו לי. הfla גדול מדי כדי להעלות אותו כאן. אה, ועוד משהו.. זה כפתורים שכשלוחצים עליהם הם עוברים כל אחד לקיפריים שונה שמשנה את צבע הרקע.
 

way to blue

New member
עשיתי כפתורים רגילים

נתתי להם פקודה ללכת לקיפריים מסויים, והכפתורים פשוט לא מתפקדים
 

itan1

New member
אפשרות הגיונית...

תסמני את הכפתורים (כול אחד בניפרד) בsceene הראשית, לחצי על צרוף המקשים "ctr+i" (החלון instance) ותסמני ב"options" את האפשרות "Track as a Menu Itaem". מקווה שעזרתי.
 

way to blue

New member
תודה, אני אנסה...הקטע הוא שבסרטון

הזה יש קבוצת כפתורים שכן עובדת, והכפתורים הספציפיים האלה לא עובדים
 

natali_rh

New member
בדיוק אותו דבר קרה לי הרגע

והפתרון שלי היה לעשות מההתחלה את הכפתורים
 

eladholits

New member
הצעה...../images/Emo22.gif

אולי תרידי אותם.... ותשימי אותם מחדש מהליבררי... יש בעיה בפלאש, שכאשר שמים מובי קלים ואז משנים לו את הביהביור לכפתור הוא ממשיך להתחיס לאובייקט כאל מובי קלים ווהפתרון כנכתב לעיל.
 

webmasterN

New member
אם זה מה שהיא עשתה

אז לא עושים לכפתור מוביקליפ, אלא עושים מובי קליפ לכפתור, הבנת? יכול להיות שייצרת מובי קליפ ובתוך המובי קליפ שמת כפתור? בכל אופן עם תעלי את ה-FLA שלך זה יעזור להבין מה בדיוק הבעיה.
 

eladholits

New member
לא לא לא...../images/Emo2.gif

לא לזה התכוונתי.... לפעמים שמים מובי קליפ... ואז מחליטים שרוצים שהוא יהיה כפתור... אז פשוט משנים לו את הביהביור (תגובה) ואז הוא הופך בעצמו ממובי קליפ לכפתור. וכאן הבעיה... ולכן צריך לשים אותו מחדש מהליבררי.
 

webmasterN

New member
אה בסדר

בכל אופן לא צריך לשנות את כל המובי מהלייברי אפשר לסמן את המובי שעל הבמה ובאינסטאנס לשנות את הביהביור (חאלס פעם הבאה אני כותב באנגלית).
 

way to blue

New member
זה לא מה שעשיתי...אני יודעת שיש

את הבעיה הזאת אבל היא לא קשורה כאן. הכנתי כפתור פשוט לכל דבר, כפתור שבmouseover סך הכל הצבע שלו משתנה.. כבר ניסיתי למחוק את הכפתורים ולהכין מחדש וזה גם לא עבד. הfla של זה כבד מדי כדי להעלות פה. נראה לי שאני ארד מזה בסוף ואתעסק עם משהו חדש אבל תודה בכל מקרה
 

webmasterN

New member
אל תרדי מזה

תסבירי עוד פעם מה הבעייה, ותסבירי כמו שמסבירים למפגר.
 

melindo

New member
גם קרה לי...

אני פשוט מחקתי את הכפתור... ושמתי אותו מחדש מהLibrary ואז זה פעל והייתה לי פעם אחת שזה קרה בגלל שעשיתי דופליקייט לכפתור מהליברארי ואז העתקתי את ה key frame של הכפתור...
 

way to blue

New member
כבר ניסיתי את כל זה

הבעיה לא ברורה. ישנו כפתור ששוכפל לכמה כפתורים, רק שבכל אחד מהם שיניתי את הצבע. ניסיתי למחוק את הכפתורים ולהכין כפתורים מחדש, ניסיתי הכל. הכפתורים פשוט לא עובדים. העכבר לא מתייחס אליהם ככפתור כשעוברים עליהם. זה משגע אותי
 

webmasterN

New member
את בטוחה שהם כפתורים?

כשאת לוחצת על הכפתור הוא רושם לך שזה button? תראי גם אני נתקלתי בבעיות בכפתורים, רובם נבעו מכך שפיספסתי משהו בפריימים או בתכנות, סתם ניחוש, אולי עשית איזה רקע וציירת ברקע כמה כפתורים (לא אמיתיים) ואז בסצינה אחרת עשית את אותו רקע רק שהפעם עם כפתורים אמיתיים? כמה ה-FLA שוקל שהוא כל כך כבד?
 

way to blue

New member
100 אחוז שהם כפתורים

אני יודעת מה שאני אומרת.. הfla שוקל מעל 600K
 
למעלה