desecrated
New member
משהו קצת טוב לשם שינוי
בפגישה האחרונה שלי עם הפסיכיאטרית <הנהדרת שלי!!> היא הגיעה לנקודה שלא חשבתי עליה מעולם.. מאוד מאוד עזרה לי. שהייתי קטנה, אבא שלי היה.. טוב לא חשוב הפרטים, הוא השתמש נגדי באלימות- לא מינית. היא אמרה לי שבשני המצבים שהרגשתי הכי מסוכן בחיים שלי היו התקיפה ואבא שלי (למרות שאבא זה היה 7-8 שנים, מתמשך והתקיפה היתה פעם אחת) ופשוט למדתי להתמודד עם מצבים כאלה (מאבא) בצורה של לעשות הכל, רק שזה יגמר. אבל לא להתנגד. עכשיו אני רק חושבת אם לחשוב שזה באמת אולי מה שהיה, אם זה באמת הסיבה שלא עשיתי ככה וככה בזמן התקיפה. עכשיו אני מבררת עם עצמי אם זה באמת יכול להיות אמיתי.. סתם, רציתי להגיד את זה
תודה על הקריאה.
בפגישה האחרונה שלי עם הפסיכיאטרית <הנהדרת שלי!!> היא הגיעה לנקודה שלא חשבתי עליה מעולם.. מאוד מאוד עזרה לי. שהייתי קטנה, אבא שלי היה.. טוב לא חשוב הפרטים, הוא השתמש נגדי באלימות- לא מינית. היא אמרה לי שבשני המצבים שהרגשתי הכי מסוכן בחיים שלי היו התקיפה ואבא שלי (למרות שאבא זה היה 7-8 שנים, מתמשך והתקיפה היתה פעם אחת) ופשוט למדתי להתמודד עם מצבים כאלה (מאבא) בצורה של לעשות הכל, רק שזה יגמר. אבל לא להתנגד. עכשיו אני רק חושבת אם לחשוב שזה באמת אולי מה שהיה, אם זה באמת הסיבה שלא עשיתי ככה וככה בזמן התקיפה. עכשיו אני מבררת עם עצמי אם זה באמת יכול להיות אמיתי.. סתם, רציתי להגיד את זה