משהו קצת דפוק בקו כ"ס-ראה"ע-ת"א

מצב
הנושא נעול.
משהו קצת דפוק בקו כ"ס-ראה"ע-ת"א../images/Emo3.gif

משהו קצת דפוק בקו כ"ס-ראה"ע-ת"א

ערב טוב. לפני מס' ימים חזרתי מטיול בעבודה באזור מערת הנטיפים ובית שמש. במקום לחזור עם ההסעה לאשדוד לקחתי טרמפ עם בחור שעובד עמי וגר בראה"ע. הוא הקפיץ אותי לתחנת הרכבת של ראש העין, שאגב באזור הקודם שלה לא היה שלט המפנה לתחנה החדשה ואני פשוט ידעתי מידע אישי שהיא הועברה. ניחא. הגעתי, קניתי כרטיס לת"א ואז מה מסתבר לי? נכון, יש 2 רכבות כל שעה מכפר-השרון/הוד-סבא לתל-אביב וכולן עוצרות בראש העין צפון. הכל טוב ויפה אלא מאי? זה לא שיש כל 30 דקות רכבת, אלא יש 50 דקות הפסקה, אחריה יש רכבת ואחרי עוד 10 דקות הפסקה יש עוד רכבת ! כלומר במקום שיהיה כל 30 דקות, או במקרה הגרוע כל 35-25 דקות, לא. יש כל 50-10. חמישים דקות אין אף רכבת ואז תוך 10 דקות מגיעות שתי רכבות. בעיני זה דבר שיכול להתחרות על התואר שיא הטמטום ואולי גם משהו בסגנון של שיא החוצפה. חן, לא נראה לך קצת תמוה לו"ז שכזה, והאם אחרי ספטמבר הקרוב זה אמור קצת להשתנות ?
 

nitsansh

New member
יש בזה הגיון!

משהו קצת דפוק בקו כ"ס-ראה"ע-ת"א

ערב טוב. לפני מס' ימים חזרתי מטיול בעבודה באזור מערת הנטיפים ובית שמש. במקום לחזור עם ההסעה לאשדוד לקחתי טרמפ עם בחור שעובד עמי וגר בראה"ע. הוא הקפיץ אותי לתחנת הרכבת של ראש העין, שאגב באזור הקודם שלה לא היה שלט המפנה לתחנה החדשה ואני פשוט ידעתי מידע אישי שהיא הועברה. ניחא. הגעתי, קניתי כרטיס לת"א ואז מה מסתבר לי? נכון, יש 2 רכבות כל שעה מכפר-השרון/הוד-סבא לתל-אביב וכולן עוצרות בראש העין צפון. הכל טוב ויפה אלא מאי? זה לא שיש כל 30 דקות רכבת, אלא יש 50 דקות הפסקה, אחריה יש רכבת ואחרי עוד 10 דקות הפסקה יש עוד רכבת ! כלומר במקום שיהיה כל 30 דקות, או במקרה הגרוע כל 35-25 דקות, לא. יש כל 50-10. חמישים דקות אין אף רכבת ואז תוך 10 דקות מגיעות שתי רכבות. בעיני זה דבר שיכול להתחרות על התואר שיא הטמטום ואולי גם משהו בסגנון של שיא החוצפה. חן, לא נראה לך קצת תמוה לו"ז שכזה, והאם אחרי ספטמבר הקרוב זה אמור קצת להשתנות ?
יש בזה הגיון!
זמני הרכבות בקו כפ"ס-ת"א מתואמים עם הרכבות בקו ת"א-חיפה, כדי שהנוסעים יוכלו לעבור במהירות לרכבת לחיפה בתחנת האוניברסיטה.
 
הגיון ??!!

יש בזה הגיון!
זמני הרכבות בקו כפ"ס-ת"א מתואמים עם הרכבות בקו ת"א-חיפה, כדי שהנוסעים יוכלו לעבור במהירות לרכבת לחיפה בתחנת האוניברסיטה.
הגיון ??!!
בממוצע נוסע מזדמן שיגיע אקראית לתחנת ראה"ע יאלץ לחכות עד 30 דקות במקום רק 15 דקות אם היתה רכבת כל 30 דקות.
 

nitsansh

New member
רוב הנוסעים לא מגיעים באופן אקראי

הגיון ??!!
בממוצע נוסע מזדמן שיגיע אקראית לתחנת ראה"ע יאלץ לחכות עד 30 דקות במקום רק 15 דקות אם היתה רכבת כל 30 דקות.
רוב הנוסעים לא מגיעים באופן אקראי
אלא לפי לוח הזמנים. יש לציין שהמצב הזה הוא רק בשעות אחה"צ.
 
שירות הרכבת לכפר סבא

משהו קצת דפוק בקו כ"ס-ראה"ע-ת"א

ערב טוב. לפני מס' ימים חזרתי מטיול בעבודה באזור מערת הנטיפים ובית שמש. במקום לחזור עם ההסעה לאשדוד לקחתי טרמפ עם בחור שעובד עמי וגר בראה"ע. הוא הקפיץ אותי לתחנת הרכבת של ראש העין, שאגב באזור הקודם שלה לא היה שלט המפנה לתחנה החדשה ואני פשוט ידעתי מידע אישי שהיא הועברה. ניחא. הגעתי, קניתי כרטיס לת"א ואז מה מסתבר לי? נכון, יש 2 רכבות כל שעה מכפר-השרון/הוד-סבא לתל-אביב וכולן עוצרות בראש העין צפון. הכל טוב ויפה אלא מאי? זה לא שיש כל 30 דקות רכבת, אלא יש 50 דקות הפסקה, אחריה יש רכבת ואחרי עוד 10 דקות הפסקה יש עוד רכבת ! כלומר במקום שיהיה כל 30 דקות, או במקרה הגרוע כל 35-25 דקות, לא. יש כל 50-10. חמישים דקות אין אף רכבת ואז תוך 10 דקות מגיעות שתי רכבות. בעיני זה דבר שיכול להתחרות על התואר שיא הטמטום ואולי גם משהו בסגנון של שיא החוצפה. חן, לא נראה לך קצת תמוה לו"ז שכזה, והאם אחרי ספטמבר הקרוב זה אמור קצת להשתנות ?
שירות הרכבת לכפר סבא
אני מסכים שהסידור הנוכחי אינו נוח מבחינת חלוקת הרכבות על פני השעה, אולם אני במקרה יודע שזה סידור שנעשה בגלל מגבלות תפעוליות, ולא 'מטמטום' או 'חוצפה'. מה שאני לא יודע הוא האם יתוקן העוול בלוח הזמנים של ספטמבר, אולם אברר ואעדכן. וכמובן שבאופן עקרוני אין צורך להיעלב מהסיטואציה בה נתקלת - הרי באופן לוח הזמנים הזה הוא לא סוד או הפתעה - הוא כבר פועל מאז אפריל, ואפילו פורסם שבוע לפני כן, כך שהעובדה שהוא לא מתאים לצרכיך ולהעדפותיך לא אמורה להוות הפתעה. ניתן לטעון שזה לא לוח זמנים מוצלח, אבל לדעתי הוא עדיף על המצב הקודם, שבו לא היו רכבות לכפ"ס בכלל. לגבי העדר ההפנייה בתחנה הישנה של ראש העין - אני מסכים שזה לא בסדר, ואני ממליץ לפנות למשרד פניות הציבור - אני מניח שהם יטפלו בזה.
 

omer landau

New member
דווקא פורסמה הודעה לציבור הנוסעים

שירות הרכבת לכפר סבא
אני מסכים שהסידור הנוכחי אינו נוח מבחינת חלוקת הרכבות על פני השעה, אולם אני במקרה יודע שזה סידור שנעשה בגלל מגבלות תפעוליות, ולא 'מטמטום' או 'חוצפה'. מה שאני לא יודע הוא האם יתוקן העוול בלוח הזמנים של ספטמבר, אולם אברר ואעדכן. וכמובן שבאופן עקרוני אין צורך להיעלב מהסיטואציה בה נתקלת - הרי באופן לוח הזמנים הזה הוא לא סוד או הפתעה - הוא כבר פועל מאז אפריל, ואפילו פורסם שבוע לפני כן, כך שהעובדה שהוא לא מתאים לצרכיך ולהעדפותיך לא אמורה להוות הפתעה. ניתן לטעון שזה לא לוח זמנים מוצלח, אבל לדעתי הוא עדיף על המצב הקודם, שבו לא היו רכבות לכפ"ס בכלל. לגבי העדר ההפנייה בתחנה הישנה של ראש העין - אני מסכים שזה לא בסדר, ואני ממליץ לפנות למשרד פניות הציבור - אני מניח שהם יטפלו בזה.
דווקא פורסמה הודעה לציבור הנוסעים
אני זוכר שחילקו פליירים בדואר לתושבי כפר סבא והוד השרון על פתיחת התחנה החדשה וגם נשלחו הודעות לתושבי ראש העין יש תמונות של הפליירים באתר רכבת ישראל ל: רמלה ראש העין הוד השרון וכפר סבא הכי הרבה נגרמה אי נוחות חד פעמית למי שהגיעה לתחנה הישנה התחנה הישנה אמורה להיפתח שוב לא??? מישהו יודע מתי
 

orib44

New member
ולטוח הארוך...

שירות הרכבת לכפר סבא
אני מסכים שהסידור הנוכחי אינו נוח מבחינת חלוקת הרכבות על פני השעה, אולם אני במקרה יודע שזה סידור שנעשה בגלל מגבלות תפעוליות, ולא 'מטמטום' או 'חוצפה'. מה שאני לא יודע הוא האם יתוקן העוול בלוח הזמנים של ספטמבר, אולם אברר ואעדכן. וכמובן שבאופן עקרוני אין צורך להיעלב מהסיטואציה בה נתקלת - הרי באופן לוח הזמנים הזה הוא לא סוד או הפתעה - הוא כבר פועל מאז אפריל, ואפילו פורסם שבוע לפני כן, כך שהעובדה שהוא לא מתאים לצרכיך ולהעדפותיך לא אמורה להוות הפתעה. ניתן לטעון שזה לא לוח זמנים מוצלח, אבל לדעתי הוא עדיף על המצב הקודם, שבו לא היו רכבות לכפ"ס בכלל. לגבי העדר ההפנייה בתחנה הישנה של ראש העין - אני מסכים שזה לא בסדר, ואני ממליץ לפנות למשרד פניות הציבור - אני מניח שהם יטפלו בזה.
ולטוח הארוך...
"רכבת ישראל" אמרו לפני פתיחת הקו שיכפילו את הקטע של כפר סבא/הוד השרון - תל אביב (ראה "תכניות פיתוח" באתר אינטרנט שלהם), ואז ניתן יהיה לספק שירות של ארבע רכבות בשעה!
 

omer landau

New member
חצי הגיוני

משהו קצת דפוק בקו כ"ס-ראה"ע-ת"א

ערב טוב. לפני מס' ימים חזרתי מטיול בעבודה באזור מערת הנטיפים ובית שמש. במקום לחזור עם ההסעה לאשדוד לקחתי טרמפ עם בחור שעובד עמי וגר בראה"ע. הוא הקפיץ אותי לתחנת הרכבת של ראש העין, שאגב באזור הקודם שלה לא היה שלט המפנה לתחנה החדשה ואני פשוט ידעתי מידע אישי שהיא הועברה. ניחא. הגעתי, קניתי כרטיס לת"א ואז מה מסתבר לי? נכון, יש 2 רכבות כל שעה מכפר-השרון/הוד-סבא לתל-אביב וכולן עוצרות בראש העין צפון. הכל טוב ויפה אלא מאי? זה לא שיש כל 30 דקות רכבת, אלא יש 50 דקות הפסקה, אחריה יש רכבת ואחרי עוד 10 דקות הפסקה יש עוד רכבת ! כלומר במקום שיהיה כל 30 דקות, או במקרה הגרוע כל 35-25 דקות, לא. יש כל 50-10. חמישים דקות אין אף רכבת ואז תוך 10 דקות מגיעות שתי רכבות. בעיני זה דבר שיכול להתחרות על התואר שיא הטמטום ואולי גם משהו בסגנון של שיא החוצפה. חן, לא נראה לך קצת תמוה לו"ז שכזה, והאם אחרי ספטמבר הקרוב זה אמור קצת להשתנות ?
חצי הגיוני
בדיוק באתי לשאול את השאלה הזאת לגבי לוח הזמנים אני גר בכפר סבא ונוסע ברכבת בשביל התחביב חחח ובשביל להגיע ממקום למקום כמו כולם חח הם אמרו שיהיו 2 רכבות בשעה לא אמרו כל כמה דקות למרות שבשעות הבוקר ואחר הצהריים אז יש כל חצי שעה רכבת אבל זה באמת מוזר מה באמת קורה בספטמבר??? מישהו יודע כי באתר של רכבת ישראל כתוב שהתדירות תשתנה בספטמבר בגלל תחנת בת שמש ???? או בגלל התחנה בראשון?? או כל התשובות נכונות
 

TDR

New member
גם חיפה תל אביב

משהו קצת דפוק בקו כ"ס-ראה"ע-ת"א

ערב טוב. לפני מס' ימים חזרתי מטיול בעבודה באזור מערת הנטיפים ובית שמש. במקום לחזור עם ההסעה לאשדוד לקחתי טרמפ עם בחור שעובד עמי וגר בראה"ע. הוא הקפיץ אותי לתחנת הרכבת של ראש העין, שאגב באזור הקודם שלה לא היה שלט המפנה לתחנה החדשה ואני פשוט ידעתי מידע אישי שהיא הועברה. ניחא. הגעתי, קניתי כרטיס לת"א ואז מה מסתבר לי? נכון, יש 2 רכבות כל שעה מכפר-השרון/הוד-סבא לתל-אביב וכולן עוצרות בראש העין צפון. הכל טוב ויפה אלא מאי? זה לא שיש כל 30 דקות רכבת, אלא יש 50 דקות הפסקה, אחריה יש רכבת ואחרי עוד 10 דקות הפסקה יש עוד רכבת ! כלומר במקום שיהיה כל 30 דקות, או במקרה הגרוע כל 35-25 דקות, לא. יש כל 50-10. חמישים דקות אין אף רכבת ואז תוך 10 דקות מגיעות שתי רכבות. בעיני זה דבר שיכול להתחרות על התואר שיא הטמטום ואולי גם משהו בסגנון של שיא החוצפה. חן, לא נראה לך קצת תמוה לו"ז שכזה, והאם אחרי ספטמבר הקרוב זה אמור קצת להשתנות ?
גם חיפה תל אביב
פעל בעבר על בסיס 20/40 בגלל שילוב רכבות בבינימינה לכיוון ת"א והיום המצב טוב יותר. אף כי לפעמים עדין מורידים נוסעים בבינימינה ומעבירים לרכבת אחרת בתרוצים שונים של הכרוז. וזה באמת מרגיז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה