משהו קטן, אך בכל זאת חשוב

  • פותח הנושא taya
  • פורסם בתאריך

taya

New member
משהו קטן, אך בכל זאת חשוב

כשאתם מדברים על להקות, אנה כיתבו את שמן באנגלית, אחרת לא אוכל לחפש אותן באיימש. תודה, מחלקת ההגירה.
 
למעלה