משהו סתמי עם הרבה תוכן...

ברק 188

New member
משהו סתמי עם הרבה תוכן...

מסתכל על הגופים, במקום בנשמות, אני רוצה רק לעצמי ואת הכול רוצה בלי שאלות והשנאה שמתגברת, הקנאה והדמעות, רוצה לצאת מהקופסא להתעורר כי ככה אי אפשר לחיות אבל קיימת עוד תקווה, שנתקן את הכוונה, נחזור לחיות באהבה בינינו אם נאמר כולנו יחד: אמן - נחזור להיות כולנו חלקים של השלם היום - נעיר את הנשמה ונתעורר מהחלום לא קולטים את המציאות ...והתסכול רק מתגבר, לא מוצאים את האיזון ובתוכנו המשבר, מסביבנו אסונות, תאונות ומלחמות וזה לא ייגמר אם לא נאחד את הרצונות אבל קיימת עוד תקווה, שנתקן את הכוונה, נחזור לחיות באהבה בינינו אם נאמר כולנו יחד: אמן - נחזור להיות כולנו חלקים של השלם היום - נעיר את הנשמה ונתעורר מהחלום. אף אדם לא לבד, כולנו איש 1 בלב 1 אמן - נחזור להיות כולנו חלקים של השלם היום - נעיר את הנשמה ונתעורר מהחלום.
 

טליה1233

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

ברקי, זה אחד השירים היפייפיים שקראתי והאזנתי (ראה איזה קסם
) לו מעודי
שיר נשמתי בהחלט. יוצא מהלב ונכנס ללבי
 

ניקו 45

New member
סקופ/חשיפה של בית התקוות ../images/Emo240.gif

רשתות הטלוויזיה הזרות (BBC וכן SKY ) דיווחו אמש כי ברק 188 אותר וזוהה בוודאות מוחלטת בדובאי ביום מותו המסתורי של איש החמאס. כן ובנוסף ידעו לספר ולדווח ברשתות הטלוויזיה שבו בעת הגיעה לעגינה של 72 שעות היכטה מיקה 1 המשויכת למר אלונדלי . מר אלונדלי עצמו לא זוהה אך בהחלט היכטה שלו זוהתה וע"פ השרידים היו בה 5 נוסעים כפי שתראו בצילומים הבאים . היכטה מיקה הרימה עוגן ונטשה את נמל דובאי 45 דקות לאחר מותו של המחבל - איש החמאס . מדיווחי ניקו ה-1 דווח שלברק 188 ולמיקה (+אורחיה ) שלום יום מבורך חמים , אביבי ומבדח לכולנו
 

ניקו 45

New member
כאן בתמונה של מיקה 1 ../images/Emo244.gif

תמונה אשר צולמה מלוויין החלל עמוס 2 רואים את מיקה מגיעה עם בוקר לחוף דובאי . יש לשים לב לחרכי הירי הממוקמים משני צידי התורן ובתחתית הספינה . וכן לעמדת המיקלעים בחרטום הספינה . יש לשים לב שמיקה 1 הגיחה לעגינה בדובאי ללא דגל זיהוי .
 

ניקו 45

New member
ובתמונה הבאה ניתן ללמוד../images/Emo238.gif

שהמתכונים של השף
ניקו ה-1 מצאו את דרכם אל היכטה של דומנו אלונדלי . וכפי שרואים בתמונה : 5 סועדים ועל כל צלחת מונחת הפריטטה הרומנית של ניקו . אשר פירסם רק 5 ימים טרם החיסול בדובאי . כן נצפה וזוהה בקבוק מיים של עין גדי . תלונה רשמית נשלחה לקיבוץ ולחברה . יש לשים לב בפינה בעליונה מימין לכף רגלו של אחד "המחסלים" אשר יש חשד שהוא קטין בן 16 . תלונה רשמית נשלחה ליוניצ'ף .
 

ברק 188

New member
כעת שהכול מאחרינו אני יכול לסכם...

אין דגו-באה נא לפנות ללשכת דובר המוסד ולא אח'יש שהבחורה בחבורה גרה בחדרה אבל ש...את זה לא אמרתי ב'רק כתבתי שלא לציטוט. זהו...אלא שרצתי להוסיף עוד פרט קטן הכול התחיל באותו בוקר ערפלי שנכנסתי למשרדי חשבתי בלבי שוב אלכס עוד מעט יגיע ויקטר שמשמם וזה ממש מזוויע לפתע הגיע המסר'טון... (סודי ביותר ולא יינתן שום פרט בלבד שהוזכרה שם המילה דובאי) ...בוקר טוב מר ב-ק, המשימה שלך, אם תחליט לקחת אותה, היא..." ...אם אתה או מישהו מהצוות שלך ייתפס או ייהרג אנו נכחיש כל קשר אליכם "...הסרט ישמיד את עצמו תוך 5 שניות להשת100 אגב באו לברך את אלונדלי שלנו במזל טוב הנ"ל חוגג יום הולדת למזלנו חזרנו בדיוק מזמן.
 

צילוש43

New member
ששששששש ברקי..../images/Emo6.gif

אנו שניים מחדרה
שנספק ונסתפק באליבי שבע לנאשמים האמורים מפי ניקולאי שמספק את הסקופ לסיפור
והפרטטה עדיין לא ירדה ל..ימה
 

alondli

New member
אכב, מצלמות בטחון ליד החוף בדובאי...

צילמו את סצנת הפיתוי של המחבל על ידי בלונדינית ירוקת עיניים נושאת דרכון של פראגואי ומומחית לנשיקות צרפתיות..לא פלא שהבחור לא יכל לעמוד יותר בזה והיה חייב לחזור למלון , כפי שאכן תכננו הק'ושרים, כדי..להשחרר את עצמו ..
... בצילום מצ"ב , בנות החוליה מצולמות בשעת אימון קבוצתי לקראת הפעולה.. כמובן שהן מופיעות כאן מחופשות ובמסכות, האישה משמאל לדוגמא.. הקטנים האלה על החזה שלה זה רק תחפושת, לא באמת..( כול כך קטנים
), כך סיפרו לי..
 

ניקו 45

New member
סחטיין 188 ../images/Emo6.gif

אהבתי את הראש , אהבתי ת'כתוב (לאחר פענוח הצפנים ) ואהבתי ... ת'נעימה 007 גנוב אתה
 

ברק 188

New member
פירוש לגנוב

הונגרי שותף לגנב רומני... פטור מאשמה אתה התחלת בגלוי הפרשה אנחנו ב'רק נגררנו ולא הכחשנו ותראה איזה הדים גרמת ברחבי העולם .
 

alondli

New member
נראה לי שתרגיל ההטעיה הצליח, במיקרה זה..../images/Emo8.gif

...שכולם מצלמים את מיקה 1 לוקחת אנשים לטיולים ולארוחות, בשקט בשקט הצוות שצלל מתחת למלון כדי להטמין אמצעי האזנה אולטרה-ביונים לוויניים הוחזר באמצעות מיקה 2 לנקודת כינוס אי-שם בלב ים , שם המתינו להן צוללות חשאיות שפיזרו אותם לשדות תעופה בחמש מדינות אירופה בעוד הסקיפר יורד לקבינה לרדת על סלט יווני וכוסית אוזו, רק לצורך שמירה על סיפור הכיסוי כרב חובל יווני אסלי...
הנה, תראו בעצמכם, לא נגענו..
 

ברק 188

New member
בהקשר...

מפקד המשטרה בדובאי מסר לכתב הידיעות רויטרס כי הוא בטוח "ב-99 אחוזים", לדבריו, כי ישראל היא שעומדת מאחורי החיסול של מחמוד אל מבחוח בדובאי חה...חה...חה נראה לי שהוא לא קורא את התקוות הגדולות אבל מה לעשות השארנו משרד החוץ הרבה עבודה הסברה להעסיק ולהציק קצת למר ליבר מן. שיר ששרנו כול הדרך חזרה בשפה מוזרה שלא יעלו ויבנו אותנו Ai D-Dai-Da
 

alondli

New member
מימין אפשר לראות את גייל, אבל באיפור כבד..

זה לא באמת השיער או האף שלה..
במציאות שמה לודמילה, והיא בכלל בלונדינית ומלאת גוף..
 

ניקו 45

New member
זאת לודמילה?? ../images/Emo2.gif בלי אף מילה../images/Emo13.gif

וואלק לא זיהיתי אותה בשחור מחוטב
נראית דווקא מצויין והולם אותה השחור .
 
למעלה