משהו נחמד שדי מעורר ציפיות

zabcde

New member
נכון אבל אולי מפה זה יתפתח....

צריכים את אורנה בנאי כאחראית על הכל לא רק על ת"א.. לדעתי היא ממש יכולה לעשות שינוי
 
למעלה