משהו מעצבן שכולם שכחו !!!!

מצב
הנושא נעול.
עדיין משהו בעייתי

לפני ההקמה של 431 דובר על שתי אופציות:
הראשונה- להמשיך את המסילה דרך הנתיבים של 431 עד כביש 20,
והשנייה- זאת שכבר הצגתי בשרשור.
לפני ההקמה של 431 בחרו באופציה השנייה, שהיא אמנם יקרה יותר- אבל עדיפה בהרבה על הראשונה כמעט מכל בחינה אחרת. לכן המתכננים של 431 לא הונחו לשמור מקום למסילה אחרי מחלף עין הקורא, כי התוואי של האפשרות השנייה פשוט לא עובר שם, ואכן לא הושאר מקום מעבר למה שצריך עבור האופציה השנייה. כנראה שמה שאתה רואה בתמ"א 23 משנת 2010 אלה פשוט שאריות מהתקופה שבה שתי האפשרויות היו על השולחן.
עדיין משהו בעייתי
כביש 431 נפתח כל אורכו בשנת 2009. המפה מיוני 2010, אז גורמי התכנון של מערכות התחבורה במדינת ישראל לא טורחים לעדכן את המפות שעימן הם עובדים?
 
וזו מפה שהאתר של משרד התחבורה של מדינת ישראל

עדיין משהו בעייתי
כביש 431 נפתח כל אורכו בשנת 2009. המפה מיוני 2010, אז גורמי התכנון של מערכות התחבורה במדינת ישראל לא טורחים לעדכן את המפות שעימן הם עובדים?
וזו מפה שהאתר של משרד התחבורה של מדינת ישראל
מפנה אליה בדף שנכתב באוגוסט 2012.
 

amit1270

New member
שים לב שעניינה של התכנית כאן הוא קווי רק"ל

עדיין משהו בעייתי
כביש 431 נפתח כל אורכו בשנת 2009. המפה מיוני 2010, אז גורמי התכנון של מערכות התחבורה במדינת ישראל לא טורחים לעדכן את המפות שעימן הם עובדים?
שים לב שעניינה של התכנית כאן הוא קווי רק"ל
קווי הרכבת הכבדה הם רק "רקע" ואין להם חשיבות מיוחדת. פשוט הביאו מפה קיימת של תמ"א 23 (לא ברור ממתי בדיוק) והלבישו עליה את קווי הרק"ל.
 
זה לא משנה. יש כאן סממן לחובבנות של נת"ע ושל

שים לב שעניינה של התכנית כאן הוא קווי רק"ל
קווי הרכבת הכבדה הם רק "רקע" ואין להם חשיבות מיוחדת. פשוט הביאו מפה קיימת של תמ"א 23 (לא ברור ממתי בדיוק) והלבישו עליה את קווי הרק"ל.
זה לא משנה. יש כאן סממן לחובבנות של נת"ע ושל
משרד התחבורה - גורמי תכנון שמתבססים על מפות לא מעודכנות.
אז זה לא קשור ישירות לנושא המקורי של השרשור הזה, אבל זה מעיד משהו על משרד התחבורה ועל נת"ע.
ואגב, איזה מסמך או מפה מתעדים את ביטול המסילה הדרומית שאליה התייחסתי?
 

amit1270

New member
אני לא בטוח שהיא אפילו בוטלה בתמ"א

זה לא משנה. יש כאן סממן לחובבנות של נת"ע ושל
משרד התחבורה - גורמי תכנון שמתבססים על מפות לא מעודכנות.
אז זה לא קשור ישירות לנושא המקורי של השרשור הזה, אבל זה מעיד משהו על משרד התחבורה ועל נת"ע.
ואגב, איזה מסמך או מפה מתעדים את ביטול המסילה הדרומית שאליה התייחסתי?
אני לא בטוח שהיא אפילו בוטלה בתמ"א
בהחלט ייתכן ששתי החלופות עוד שם, למרות שברור איזו מהן נבחרה.

לגבי ה"חובבנות" - אני חושב שזה קצת nitpicking מצדך.
 
המילים הרלבנטיות בתגובה שלך הן

זה לא משנה. יש כאן סממן לחובבנות של נת"ע ושל
משרד התחבורה - גורמי תכנון שמתבססים על מפות לא מעודכנות.
אז זה לא קשור ישירות לנושא המקורי של השרשור הזה, אבל זה מעיד משהו על משרד התחבורה ועל נת"ע.
ואגב, איזה מסמך או מפה מתעדים את ביטול המסילה הדרומית שאליה התייחסתי?
המילים הרלבנטיות בתגובה שלך הן
"זה לא קשור ישירות לנושא השרשור".

אתה שוב מפזר מסך עשן סביב המחלוקת ומתוכו שולף טענות הזויות על קונספירציות.

מעבר לכך, איש לא אמר שהמסילה הדרומית "בוטלה". אי אפשר לבטל אותה כי היא מעולם לא נכללה בתכניות הפיתוח. זה סתם קו שצוייר על מפה, הוא היה תיאורטי אז והוא תיאורטי היום. לקחת זבוב, עשית ממנו פיל ועכשיו אתה צורח "הצילו! הצילו! יש פיל בבית!"

ואיך הצלחת לגרור את נת"ע לתוך ויכוח על כביש 431 ורכבת ישראל - רק לאלוהי החייזרים פתרונים.
 

darkshadow1

New member
כנראה- אין לכך הסבר אחר.

עדיין משהו בעייתי
כביש 431 נפתח כל אורכו בשנת 2009. המפה מיוני 2010, אז גורמי התכנון של מערכות התחבורה במדינת ישראל לא טורחים לעדכן את המפות שעימן הם עובדים?
כנראה- אין לכך הסבר אחר.
אני משער שהיתרון העיקרי בחיבור דרך 431 הוא האפשרות ליצור קשת מסילתית מכיוון דרום ישירות למסילה שעוברת דרך 431 וכך ליצור רכבות ישירות מאשדוד, אשקלון וכו' לירושלים- רק שהקשת הזאת בכלל לא נמצאת במפה.
 
מעולם לא היתה כוונה כזו

כנראה- אין לכך הסבר אחר.
אני משער שהיתרון העיקרי בחיבור דרך 431 הוא האפשרות ליצור קשת מסילתית מכיוון דרום ישירות למסילה שעוברת דרך 431 וכך ליצור רכבות ישירות מאשדוד, אשקלון וכו' לירושלים- רק שהקשת הזאת בכלל לא נמצאת במפה.
מעולם לא היתה כוונה כזו
ולכן זה לא מופיע אפילו במפה.
הכוונה היתה שמי שנוסע מאשדוד ואשקלון לירושלים ייסע דרך רחובות ויחליף רכבות בלוד או שאם יהיה קו ישיר (מה שלא היה סביר) - נקודת החיבור תהיה בין רחובות לבאר יעקב (איזור נצר סירני), שם שתי המסילות אמורות היו לחצות זו את זו ממילא. לא היתה שום סיבה ליצור נקודת חיבור נוספת הרחק מערבה משם. למה צריך את העיקוף הזה?
 

darkshadow1

New member
הגיוני- כנראה שאתה צודק.

מעולם לא היתה כוונה כזו
ולכן זה לא מופיע אפילו במפה.
הכוונה היתה שמי שנוסע מאשדוד ואשקלון לירושלים ייסע דרך רחובות ויחליף רכבות בלוד או שאם יהיה קו ישיר (מה שלא היה סביר) - נקודת החיבור תהיה בין רחובות לבאר יעקב (איזור נצר סירני), שם שתי המסילות אמורות היו לחצות זו את זו ממילא. לא היתה שום סיבה ליצור נקודת חיבור נוספת הרחק מערבה משם. למה צריך את העיקוף הזה?
הגיוני- כנראה שאתה צודק.
 
נו, הוכחת שאין קשר בין הדברים!

עדיין משהו בעייתי
כביש 431 נפתח כל אורכו בשנת 2009. המפה מיוני 2010, אז גורמי התכנון של מערכות התחבורה במדינת ישראל לא טורחים לעדכן את המפות שעימן הם עובדים?
נו, הוכחת שאין קשר בין הדברים!
אם לטענתך כביש 431 נפתח בשנת 09', איך ייתכן שהוא הגורם להחלטת ממשלת אולמרט לבטל את הפרוייקט בשנת 06', לפני שבכלל החלו לסלול את הכביש?

אגב, אתה טועה, וכביש 431 נפתח לכל אורכו רק בשנת 12' (כי הקטע האחרון עד למודיעין התעכב), אבל הלכתי לקראתך רק כדי להדגיש עד כמה תיאוריית הקונספירציה של פותח השרשור חסרת בסיס.
 
אני שאלתי שאלה, לא טענתי טענה

נו, הוכחת שאין קשר בין הדברים!
אם לטענתך כביש 431 נפתח בשנת 09', איך ייתכן שהוא הגורם להחלטת ממשלת אולמרט לבטל את הפרוייקט בשנת 06', לפני שבכלל החלו לסלול את הכביש?

אגב, אתה טועה, וכביש 431 נפתח לכל אורכו רק בשנת 12' (כי הקטע האחרון עד למודיעין התעכב), אבל הלכתי לקראתך רק כדי להדגיש עד כמה תיאוריית הקונספירציה של פותח השרשור חסרת בסיס.
אני שאלתי שאלה, לא טענתי טענה
ולגבי 2009, בסדר אז תפסת אותי, נפתח לכל אורכו בשנת 2012. בכל מקרה, הקטע הרלוונטי לשרשור הזה נפתח עד 2009.
ואילו ביוני 2010 נוצרה./עודכנה מפה רשמית הכוללת את המסילה הדרומית שהפנייה אליה על ידי משרד התחבורה של מדינת ישראל בוצעה בשנת 2012.
ואת זה גם אתה לא יכול לסתור.
 
אבל אין קשר בין שני הדברים!

אני שאלתי שאלה, לא טענתי טענה
ולגבי 2009, בסדר אז תפסת אותי, נפתח לכל אורכו בשנת 2012. בכל מקרה, הקטע הרלוונטי לשרשור הזה נפתח עד 2009.
ואילו ביוני 2010 נוצרה./עודכנה מפה רשמית הכוללת את המסילה הדרומית שהפנייה אליה על ידי משרד התחבורה של מדינת ישראל בוצעה בשנת 2012.
ואת זה גם אתה לא יכול לסתור.
אבל אין קשר בין שני הדברים!
כל אחד יכול לצייר מפה ולסמן עליה קו רכבת מעפולה ליריחו דרך טובאס, מעלה אפרים ומנזר הקרנטל.
השאלה היא אם המסילה הזו *****אושרה לבניה***** או לא ! האם היא ******תוקצבה****** או לא! האם היא *****החלה להבנות***** או לא!

והתשובה לשאלות האלו היא אחת :לא!


רק המסילה דרך תחנת ראשל"צ מערב עונה בחיוב על כל שלוש השאלות הנ"ל.

ולכן כל תיאוריות הקונספירציה שלך לגבי המפה שמצאת לא שוות את הנייר שהמפה מצויירת עליו.

אתה בסה"כ עושה דייסה משני נושאים נפרדים ומערפל לחלוטין את הנושא אליו מתייחס השרשור (וזו לא הפעם הראשונה).
 

erezda1

New member
אתה מתאר את המפה כמשהו חובבני בעוד זה זה

אבל אין קשר בין שני הדברים!
כל אחד יכול לצייר מפה ולסמן עליה קו רכבת מעפולה ליריחו דרך טובאס, מעלה אפרים ומנזר הקרנטל.
השאלה היא אם המסילה הזו *****אושרה לבניה***** או לא ! האם היא ******תוקצבה****** או לא! האם היא *****החלה להבנות***** או לא!

והתשובה לשאלות האלו היא אחת :לא!


רק המסילה דרך תחנת ראשל"צ מערב עונה בחיוב על כל שלוש השאלות הנ"ל.

ולכן כל תיאוריות הקונספירציה שלך לגבי המפה שמצאת לא שוות את הנייר שהמפה מצויירת עליו.

אתה בסה"כ עושה דייסה משני נושאים נפרדים ומערפל לחלוטין את הנושא אליו מתייחס השרשור (וזו לא הפעם הראשונה).
אתה מתאר את המפה כמשהו חובבני בעוד זה זה
תכנית מתאר ארצית של משרד התחבורה\אחר גורם ממשלתי ,אז על מה אתה מסתמך בתשובות .
 
אין שום קשר בין "חובבנות" לנושא

אתה מתאר את המפה כמשהו חובבני בעוד זה זה
תכנית מתאר ארצית של משרד התחבורה\אחר גורם ממשלתי ,אז על מה אתה מסתמך בתשובות .
אין שום קשר בין "חובבנות" לנושא
תכנית מתאר יכולה לכלול עשרות ומאות קווי רכבת.
רק מעטים מתוכם מאושרים לביצוע, מתוקצבים, ומתחילים להבנות.
העובדה שאינך יכול להבדיל בין השניים רק מעידה כמה הטענות שלך בשרשור מגוחכות ומופרכות.
 

erezda1

New member
ואיפה רשום שהחיבור למסילה דרך ת"מ אושר

אתה מתאר את המפה כמשהו חובבני בעוד זה זה
תכנית מתאר ארצית של משרד התחבורה\אחר גורם ממשלתי ,אז על מה אתה מסתמך בתשובות .
ואיפה רשום שהחיבור למסילה דרך ת"מ אושר

החיבור שאתם מדברים עליו ,איפה רשום שהוא מבחינה תכנונית אושר (לא שורטט) ,אשמח לדעת .
 
בתכנית החומש של רכבת ישראל משנת 03'

ואיפה רשום שהחיבור למסילה דרך ת"מ אושר

החיבור שאתם מדברים עליו ,איפה רשום שהוא מבחינה תכנונית אושר (לא שורטט) ,אשמח לדעת .
בתכנית החומש של רכבת ישראל משנת 03'
שמסוקרת כאן בפירוט רב בפורום כבר 10 שנים...
גם תחילת העבודות על הקו סוקרה בפורום כולל תמונות של המנהרה שנחפרה.
וגם ביטול הפרוייקט סוקר כאן בפורום.
יש ארכיון מקיף וניתן למצוא בו הכל.
תמשיך לטמון את הראש בחול.
 

amit1270

New member
מיד אחרי תחנת ראשל"צ משה דיין יש מעבר

ואיפה רשום שהחיבור למסילה דרך ת"מ אושר

החיבור שאתם מדברים עליו ,איפה רשום שהוא מבחינה תכנונית אושר (לא שורטט) ,אשמח לדעת .
מיד אחרי תחנת ראשל"צ משה דיין יש מעבר
מתחת לכביש, שבעתיד אמור לשמש את המסילה מזרחה. זה מספיק טוב לך?
 
ברור שזה לא מספיק טוב לו

מיד אחרי תחנת ראשל"צ משה דיין יש מעבר
מתחת לכביש, שבעתיד אמור לשמש את המסילה מזרחה. זה מספיק טוב לך?
ברור שזה לא מספיק טוב לו
הוא מצא מפה מימי יהודה המכבי שבה מראים קטר נוסע על מסילת 431 במחלף מבוא איילון. אז תפסיק לבלבל אותו עם עובדות!
 

amit1270

New member
אתה לא חייב לענות בשמו

ברור שזה לא מספיק טוב לו
הוא מצא מפה מימי יהודה המכבי שבה מראים קטר נוסע על מסילת 431 במחלף מבוא איילון. אז תפסיק לבלבל אותו עם עובדות!
אתה לא חייב לענות בשמו
גם אם הצדק אתך, ההתנפלות שלך קצת מופרזת. לא צריך פטיש 5 קילו בשביל זבוב.
 
המסילה הדרומית יותר מעולם לא נכללה

יש לי שאלה בקשר למסילה/ות המתוככנת/ות ממערב
לתחנת הראשונים:
במפה של תמ"א 23 א'/4 רואים התפצלות לשתי מסילות מזרחית למחלף עין הקורא:
1. עולה צפונה לכיוון התחנה המרכית החדשה של ראשון לציון ומשם מערבה ברחוב ההסתדרות ושדרות רבין.
2. מסילה הממשיכה בכביש 431 עד למפגש עם המסילה בכביש 20.
מה זו המסילה הדרומית יותר?
במפה של תמ"א 23 א'/4 משנת 2010 היא מופיעה. לעומת זאת, התכנון שמדובר עליו בשרשור הזה הוא של המסילה הצפונית יותר.
גם לפי השרשור הזה, זה נכון שלמסילה הדרומית שמופיעה במפה הזו, לא הושאר מקום מערבית למחלף עין הקורא.
המסילה הדרומית יותר מעולם לא נכללה
בתכנית הפיתוח של הרכבת.

מדובר במסילה על הנייר בלבד. היא לא אושרה ולא קיבלה תקצוב ולא נעשתה שום עבודת הכנה לגביה. יש מסילות רבות כאלו על הנייר. אין להן שום ביטוי בשטח או בתכניות הפיתוח של הרכבת (למעשה היא בשלב תיאורטי יותר אפילו מהרכבת לאילת).

המסילה היחידה שאושרה היתה המסילה הצפונית יותר העוברת דרך תחנה מרכזית חדשה ראשל"צ באיזור מחלף גן רווה ואז מתחברת למסילת הראשונים.
העבודות על מסילה זו החלו בפועל ונחפרה המנהרה מדרום לתחנת משה דיין.
בשנת 06' הפסיקה ממשלת אולמרט את הפרוייקט ומאז הוא תקוע.

שום ממשלה מעולם לא אישרה את המסילה הדרומית יותר לביצוע והיא לא מככבת אפילו בתכניות העתידיות שמתפרסמות באתר רכבת ישראל.

לכן עם סלילת 431 התאימו את הכביש למסילה שאושרה לביצוע (הצפונית יותר) ולא למסילה הדמיונית (הדרומית יותר).

לכביש 431 לא היה שום קשר לביטול הפרוייקט ע"י ממשלת אולמרט מהסיבה הפשוטה שבאותה עת הוא עוד לא היה קיים...
לכן תיאוריות הקונספירציה של פותח השרשור דומות לתיאוריות על חטיפתו של אלביס בידי חייזרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה