משהו מעצבן שכולם שכחו !!!!

מצב
הנושא נעול.

erezelas

New member
משהו מעצבן שכולם שכחו !!!!

משהו מעצבן שכולם שכחו !!!!
מוזר בכביש 531 אף אחד לא שכח נתיב למסילות רכבת ,ב 431 פשוט שכחו ,כל מי שנוסע לא רואה מקום כזה וחבל.

או שיש ומישהו יאיר את עיניי .
 

amit1270

New member
יש שם מקום למסילה כפולה

משהו מעצבן שכולם שכחו !!!!
מוזר בכביש 531 אף אחד לא שכח נתיב למסילות רכבת ,ב 431 פשוט שכחו ,כל מי שנוסע לא רואה מקום כזה וחבל.

או שיש ומישהו יאיר את עיניי .
יש שם מקום למסילה כפולה
 

wantok

New member
רק מזרחית לתחנת ראשונים

יש שם מקום למסילה כפולה
רק מזרחית לתחנת ראשונים
מערבית לשם התוואי המתוכנן ממשיך צפונה מהכביש ומתחבר למסילת איילון דרום דרומית לתחנת ראשון מערב.
 

amit1270

New member
אני יודע. אבל זה לא "משהו מעצבן שכולם שכחו"

רק מזרחית לתחנת ראשונים
מערבית לשם התוואי המתוכנן ממשיך צפונה מהכביש ומתחבר למסילת איילון דרום דרומית לתחנת ראשון מערב.
אני יודע. אבל זה לא "משהו מעצבן שכולם שכחו"
 

darkshadow1

New member
גם מזרחית משם השאירו מקום.

רק מזרחית לתחנת ראשונים
מערבית לשם התוואי המתוכנן ממשיך צפונה מהכביש ומתחבר למסילת איילון דרום דרומית לתחנת ראשון מערב.
גם מזרחית משם השאירו מקום.
השאירו מקום בין המסילות עוד בערך 1.5 קילומטרים מערבית לתחנת ראשונים, עד מחלף עין הקורא שבו המסילה צריכה לפנות צפונה. הבעיה היא שבמחלף גן רווה, שהוקם הרבה לפני 431- לא התחשבו במעבר של הרכבת ולא ברור איך היא תעבור שם.
 

darkshadow1

New member
גם מערבית* לשם כמובן.

גם מזרחית משם השאירו מקום.
השאירו מקום בין המסילות עוד בערך 1.5 קילומטרים מערבית לתחנת ראשונים, עד מחלף עין הקורא שבו המסילה צריכה לפנות צפונה. הבעיה היא שבמחלף גן רווה, שהוקם הרבה לפני 431- לא התחשבו במעבר של הרכבת ולא ברור איך היא תעבור שם.
גם מערבית* לשם כמובן.
 
לא שייך לנושא

גם מזרחית משם השאירו מקום.
השאירו מקום בין המסילות עוד בערך 1.5 קילומטרים מערבית לתחנת ראשונים, עד מחלף עין הקורא שבו המסילה צריכה לפנות צפונה. הבעיה היא שבמחלף גן רווה, שהוקם הרבה לפני 431- לא התחשבו במעבר של הרכבת ולא ברור איך היא תעבור שם.
לא שייך לנושא
מחלף גן רווה אינו חלק מ-431. לכן אין קשר בין הבעיה שהעלית לבין התלונות של פותח השרשור.

ואני חושב שבכותרת התכוונת לכתוב "מערבית" ולא "מזרחית".
 
סליחה, לא שמתי לב שתיקנת כבר...

לא שייך לנושא
מחלף גן רווה אינו חלק מ-431. לכן אין קשר בין הבעיה שהעלית לבין התלונות של פותח השרשור.

ואני חושב שבכותרת התכוונת לכתוב "מערבית" ולא "מזרחית".
סליחה, לא שמתי לב שתיקנת כבר...
 

kalil

New member
צפונה מהכביש?

רק מזרחית לתחנת ראשונים
מערבית לשם התוואי המתוכנן ממשיך צפונה מהכביש ומתחבר למסילת איילון דרום דרומית לתחנת ראשון מערב.
צפונה מהכביש?
ליד הבתים של קרית פרס הנובל? לא נראה לי שיש סיכוי שזה יעבור בשתיקה.
למה לא להעביר את המסילה דווקא דרומית לכביש?
 

mister K

New member
אכן, אתה בהחלט משהו מאוד מעצבן שכבר שכחנו.

משהו מעצבן שכולם שכחו !!!!
מוזר בכביש 531 אף אחד לא שכח נתיב למסילות רכבת ,ב 431 פשוט שכחו ,כל מי שנוסע לא רואה מקום כזה וחבל.

או שיש ומישהו יאיר את עיניי .
אכן, אתה בהחלט משהו מאוד מעצבן שכבר שכחנו.
למי שלא מבין על מה אני מדבר, זהו הגולש romcd, nonces והיה לו גם עוד כינוי אחד ששכחתי.
אי אפשר להתבלבל בסגנון הכתיבה שלו מרובה סימני הקריאה !!!!
 

amit1270

New member
לא נכון!! זה מגדל שלום!!!!

אכן, אתה בהחלט משהו מאוד מעצבן שכבר שכחנו.
למי שלא מבין על מה אני מדבר, זהו הגולש romcd, nonces והיה לו גם עוד כינוי אחד ששכחתי.
אי אפשר להתבלבל בסגנון הכתיבה שלו מרובה סימני הקריאה !!!!
לא נכון!! זה מגדל שלום!!!!
 
אף אחד לא "שכח"

משהו מעצבן שכולם שכחו !!!!
מוזר בכביש 531 אף אחד לא שכח נתיב למסילות רכבת ,ב 431 פשוט שכחו ,כל מי שנוסע לא רואה מקום כזה וחבל.

או שיש ומישהו יאיר את עיניי .
אף אחד לא "שכח"
כביש 431 תוכנן ונבנה כדי להכיל מקום מסילת הרכבת ממודיעין לראשון מערב (שכונתה גם מסילת 431).
אין שום בעיה להעביר שם מסילה ואל תמציא בעיות שלא קיימות.

הכביש שתוכנן ונבנה בלי להשאיר מקום למסילה הוא נתיבי איילון דרום (ההגנה-וולפסון). ואכן העתקת הכביש כדי לפנות מקום למסילה בדיעבד נמשכה קרוב לעשור ועלתה מאות מיליוני ₪.
ב-431 אין בעיה כזו - לשם שינוי למדו את הלקח.

לגבי 531, אף אחד לא יכול היה לשכוח את המקום למסילה, מכיוון שהפרוייקט הוא מאוחד - גם כביש וגם מסילה בו זמנית. חוכמה קטנה מאד (חבל שלא עשו זאת בעת הקמת נתיבי איילון אבל חלב שנשפך וכו').
 

erezelas

New member
איפה בדיוק המקום זה מה שאני שואל

אף אחד לא "שכח"
כביש 431 תוכנן ונבנה כדי להכיל מקום מסילת הרכבת ממודיעין לראשון מערב (שכונתה גם מסילת 431).
אין שום בעיה להעביר שם מסילה ואל תמציא בעיות שלא קיימות.

הכביש שתוכנן ונבנה בלי להשאיר מקום למסילה הוא נתיבי איילון דרום (ההגנה-וולפסון). ואכן העתקת הכביש כדי לפנות מקום למסילה בדיעבד נמשכה קרוב לעשור ועלתה מאות מיליוני ₪.
ב-431 אין בעיה כזו - לשם שינוי למדו את הלקח.

לגבי 531, אף אחד לא יכול היה לשכוח את המקום למסילה, מכיוון שהפרוייקט הוא מאוחד - גם כביש וגם מסילה בו זמנית. חוכמה קטנה מאד (חבל שלא עשו זאת בעת הקמת נתיבי איילון אבל חלב שנשפך וכו').
איפה בדיוק המקום זה מה שאני שואל

אולי אתם לא נוסעים עם רכב ,אבל אני נוסע ולא רואה שום מקום דיו למעבר מסילה כפולה .
 

erezelas

New member
הנה תמונה שממחישה שאין פשוט מקום מישהו

איפה בדיוק המקום זה מה שאני שואל

אולי אתם לא נוסעים עם רכב ,אבל אני נוסע ולא רואה שום מקום דיו למעבר מסילה כפולה .
הנה תמונה שממחישה שאין פשוט מקום מישהו
טועה שוב ואני צודק .
 

darkshadow1

New member
כמו שכבר כתבתי-

איפה בדיוק המקום זה מה שאני שואל

אולי אתם לא נוסעים עם רכב ,אבל אני נוסע ולא רואה שום מקום דיו למעבר מסילה כפולה .
כמו שכבר כתבתי-
ממחלף הראשונים מערבה עד מחלף עין הקורא, יש מקום בין שני המסלולים של הכביש עבור שתי מסילות. אפשר לראות את זה בבירור גם ב-google earth. ממחלף עין הקורא המסילה אמורה להמשיך צפונה עד התחנה המרכזית החדשה בראשון לציון, ומשם מערבה לאורך שדרות יצחק רבין (שלאורכן הושארה רצועה ריקה בשביל המסילה) עד למנהרה שכבר הוקמה מתחת לנתיבי איילון, שדרכה היא תשתלב עם המסילה הקיימת דרומית לתחנת משה דיין.
תחנות נוסעים אמורות לקום בסמוך לתחנה המרכזית החדשה בראשון לציון וליד המכללה למנהל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה