משהו מעצבן שכולם שכחו !!!!

מצב
הנושא נעול.

Rubim88

New member
זו לא הגישה שלי

הגישה שלך כבר הוכחה כשגויה באוטובוסים.
אנשים עם גישה כמו שלך הם הגורם העיקרי לעשרות קווי ספגטי ברחבי המדינה, שעוצרים בעשרות תחנות ומספקים המון אופציות להחלפה- אבל המסלול המייגע שלהם הופך אותם ללא כדאי לנוסעים, והמעטים שמשתמשים בהם בגלל חוסר ברירה- סובלים.
אם אתה רוצה שהרכבת תספק איזשהו מענה לתושבי ראשון לציון וחולון- צריך קו מהיר וישיר כמה שיותר, לא קו פרברי מאסף שיעצור בכל תחנה בדרך לירושלים. וזה נכון על אחת כמה וכמה על הקו ממודיעין, שיתחרה בנסיעה ב-431 הלא פקוק ובכביש 20 שהפקקים בו עדיין נסבלים.
אם וכאשר יחליטו שיש ביקוש לרכבות ממקומות אחרים- יהיה אפשר לשקול חלופות נוספות. כרגע זאת לא הפואנטה של הקו המוצע ולכן זה פשוט לא רלוונטי.
זו לא הגישה שלי
זו הגישה שקיימת במערכות תח"צ בעולם, ובצדק. חוץ מזה שרכבת זו לא אוטובוס וכביש זו לא מסילה, הטענה שלך כללית מאוד ולא ניתנת להשוואה לעניין המסילה ב431.
אתה מצד אחד אומר שצריך קו ישיר כמה שיותר, אבל אתה לא מתייחס לזה שהקו הזה בעצם לא ישיר בכלל - הוא עוצר בתחנות ראשון-חולון נכנס עד למודיעין עם 2 תחנות בדרך ואז חוזר לקשת לירושלים אז מה בדיוק ישיר בזה?
אתה מסרב להבין שזה שיש ביקוש מסויים בעתיד בין 2 נקודות לא מרכזיות לא אומר שאפשר לחבר אותם בקו ישיר ואטרקטיבי לנוסעים. לטעון שבעתיד ישקלו חלופות נוספות בלי פירוט או רעיון זה לבצע משהו בלי לראייה ותכנון לעתיד. הפאונטה של הקו המוצע לא ברורה כפי שרשמתי למעלה - הוא לא בדיוק ישיר.
 

amit1270

New member
ה"חיסכון" כתוצאה מהתוואי שאתה מציע הוא זניח

והתכנון ההגיוני יותר
הרעיון הוא להשתמש חלקית בתוואי הקיים במקום לבנות אחד במקביל לו שלא משיק לקווים האחרים, כדי לבצע את את התכנון הזה צריך קשת ברמלה לכיוון רחובות, ואת המסילה ב431 שבאה ממודיעין לחבר בקשת לרמלה.
היתרונות של התכנון הזה בהשוואה לתכנון כרגע:
1.חיבור רחובות, באר יעקב, ויבנה לירושלים ומודיעין.
2.חיבור רמלה לוד ואת כל הקו לבאר שבע לירושלים ומודיעין.
3.כל זאת בנוסף לבדיוק אותם החיבורים שמציע התכנון הקיים.
ה"חיסכון" כתוצאה מהתוואי שאתה מציע הוא זניח
כולה חסכת סלילת מסילה לאורך קילומטרים בודדים בתוואי פנוי ומוכן. לא שווה את הטרחה של קו השעטנז שאתה מציע.
 

Rubim88

New member
אם תקרא את הטקסט ולא רק תסתכל

ה"חיסכון" כתוצאה מהתוואי שאתה מציע הוא זניח
כולה חסכת סלילת מסילה לאורך קילומטרים בודדים בתוואי פנוי ומוכן. לא שווה את הטרחה של קו השעטנז שאתה מציע.
אם תקרא את הטקסט ולא רק תסתכל
על התמונות, תבין שהנושא הוא לא חסכון בסלילה אלא פתרון גישה לירושלים ומודיעין לחלק הדרומי של רשת.
 

amit1270

New member
פתרון מסורבל ודי מיותר לדעתי

אם תקרא את הטקסט ולא רק תסתכל
על התמונות, תבין שהנושא הוא לא חסכון בסלילה אלא פתרון גישה לירושלים ומודיעין לחלק הדרומי של רשת.
פתרון מסורבל ודי מיותר לדעתי
 

luckydude

Active member
כבר יש בתמ"א חיבור אחר בין רמלה למסילת 431.

והתכנון ההגיוני יותר
הרעיון הוא להשתמש חלקית בתוואי הקיים במקום לבנות אחד במקביל לו שלא משיק לקווים האחרים, כדי לבצע את את התכנון הזה צריך קשת ברמלה לכיוון רחובות, ואת המסילה ב431 שבאה ממודיעין לחבר בקשת לרמלה.
היתרונות של התכנון הזה בהשוואה לתכנון כרגע:
1.חיבור רחובות, באר יעקב, ויבנה לירושלים ומודיעין.
2.חיבור רמלה לוד ואת כל הקו לבאר שבע לירושלים ומודיעין.
3.כל זאת בנוסף לבדיוק אותם החיבורים שמציע התכנון הקיים.
כבר יש בתמ"א חיבור אחר בין רמלה למסילת 431.
אם כי אם אני בספק אם זה אי פעם ייצא לפועל.

במסגרת החיבור הזה אמור גם להבנות רציף שלישי בתחנת רמלה.
 

Rubim88

New member
השאלה היא אם יש רעיון מאחורי החיבור הזה

כבר יש בתמ"א חיבור אחר בין רמלה למסילת 431.
אם כי אם אני בספק אם זה אי פעם ייצא לפועל.

במסגרת החיבור הזה אמור גם להבנות רציף שלישי בתחנת רמלה.
השאלה היא אם יש רעיון מאחורי החיבור הזה
ועד כמה הוא מוצדק..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה