זו לא הגישה שלי
זו הגישה שקיימת במערכות תח"צ בעולם, ובצדק. חוץ מזה שרכבת זו לא אוטובוס וכביש זו לא מסילה, הטענה שלך כללית מאוד ולא ניתנת להשוואה לעניין המסילה ב431.
אתה מצד אחד אומר שצריך קו ישיר כמה שיותר, אבל אתה לא מתייחס לזה שהקו הזה בעצם לא ישיר בכלל - הוא עוצר בתחנות ראשון-חולון נכנס עד למודיעין עם 2 תחנות בדרך ואז חוזר לקשת לירושלים אז מה בדיוק ישיר בזה?
אתה מסרב להבין שזה שיש ביקוש מסויים בעתיד בין 2 נקודות לא מרכזיות לא אומר שאפשר לחבר אותם בקו ישיר ואטרקטיבי לנוסעים. לטעון שבעתיד ישקלו חלופות נוספות בלי פירוט או רעיון זה לבצע משהו בלי לראייה ותכנון לעתיד. הפאונטה של הקו המוצע לא ברורה כפי שרשמתי למעלה - הוא לא בדיוק ישיר.
זו לא הגישה שליהגישה שלך כבר הוכחה כשגויה באוטובוסים.
אנשים עם גישה כמו שלך הם הגורם העיקרי לעשרות קווי ספגטי ברחבי המדינה, שעוצרים בעשרות תחנות ומספקים המון אופציות להחלפה- אבל המסלול המייגע שלהם הופך אותם ללא כדאי לנוסעים, והמעטים שמשתמשים בהם בגלל חוסר ברירה- סובלים.
אם אתה רוצה שהרכבת תספק איזשהו מענה לתושבי ראשון לציון וחולון- צריך קו מהיר וישיר כמה שיותר, לא קו פרברי מאסף שיעצור בכל תחנה בדרך לירושלים. וזה נכון על אחת כמה וכמה על הקו ממודיעין, שיתחרה בנסיעה ב-431 הלא פקוק ובכביש 20 שהפקקים בו עדיין נסבלים.
אם וכאשר יחליטו שיש ביקוש לרכבות ממקומות אחרים- יהיה אפשר לשקול חלופות נוספות. כרגע זאת לא הפואנטה של הקו המוצע ולכן זה פשוט לא רלוונטי.
זו הגישה שקיימת במערכות תח"צ בעולם, ובצדק. חוץ מזה שרכבת זו לא אוטובוס וכביש זו לא מסילה, הטענה שלך כללית מאוד ולא ניתנת להשוואה לעניין המסילה ב431.
אתה מצד אחד אומר שצריך קו ישיר כמה שיותר, אבל אתה לא מתייחס לזה שהקו הזה בעצם לא ישיר בכלל - הוא עוצר בתחנות ראשון-חולון נכנס עד למודיעין עם 2 תחנות בדרך ואז חוזר לקשת לירושלים אז מה בדיוק ישיר בזה?
אתה מסרב להבין שזה שיש ביקוש מסויים בעתיד בין 2 נקודות לא מרכזיות לא אומר שאפשר לחבר אותם בקו ישיר ואטרקטיבי לנוסעים. לטעון שבעתיד ישקלו חלופות נוספות בלי פירוט או רעיון זה לבצע משהו בלי לראייה ותכנון לעתיד. הפאונטה של הקו המוצע לא ברורה כפי שרשמתי למעלה - הוא לא בדיוק ישיר.