אביתר777777777777777
New member
משהו מעניין לשונאי ה-SL של דן....
משהו מעניין לשונאי ה-SL של דן....
קווה יואב, ומה עם האוטובוסים והמשאיות? – צעד חשוב בכיוון הנכון, "הארץ", מדור The Marker, אתר האינטרנט, 23.08.2006. ולהלן המאמר: להלן תוכן המאמר במלואו: "תוכנית גריטת מכוניות ישנות – יופי של רעיון. גם הוועדה למיסוי ירוק היא צעד חשוב בכיוון נכון. אבל הערפיח שמכסה את שמי הערים הגדולות והפיח השחור שצובע את קירות הבתים, וכנראה שגם את הריאות שלנו, לא יסתלקו אם לא יועלו על המוקד גם כלי הרכב הכבדים – משאיות ואוטובוסים. היוזמות שמובילים רשות המסים והמשרד לאיכות הסביבה מתמקדות במכוניות נוסעים פרטיות ולא במשאיות ואוטובוסים. בכבישים נוסעים 60 אלף משאיות ואוטובוסים. מדובר ב- 4% בלבד ממצבת כלי הרכב במדינה אלא שאותם 4% גורמים לכמעט 40% מסך הזיהום של כלי רכב במדינה. משאיות ואוטובוסים מזהמים עד פי 30 ממכוניות פרטיות. הנזק הכלכלי למשק מזיהום כלי רכב כבדים נאמד במיליארד שקל בשנה. אפשר להמשיך ולצבוע אוטובוסים בירוק, אבל ספק אם זה יפחית במשהו את כמות העשן השחור שנפלטת מהאגזוזים". הערה להודעה: "העיקר" שממשיכים לרכוש אירו 3.....
משהו מעניין לשונאי ה-SL של דן....
קווה יואב, ומה עם האוטובוסים והמשאיות? – צעד חשוב בכיוון הנכון, "הארץ", מדור The Marker, אתר האינטרנט, 23.08.2006. ולהלן המאמר: להלן תוכן המאמר במלואו: "תוכנית גריטת מכוניות ישנות – יופי של רעיון. גם הוועדה למיסוי ירוק היא צעד חשוב בכיוון נכון. אבל הערפיח שמכסה את שמי הערים הגדולות והפיח השחור שצובע את קירות הבתים, וכנראה שגם את הריאות שלנו, לא יסתלקו אם לא יועלו על המוקד גם כלי הרכב הכבדים – משאיות ואוטובוסים. היוזמות שמובילים רשות המסים והמשרד לאיכות הסביבה מתמקדות במכוניות נוסעים פרטיות ולא במשאיות ואוטובוסים. בכבישים נוסעים 60 אלף משאיות ואוטובוסים. מדובר ב- 4% בלבד ממצבת כלי הרכב במדינה אלא שאותם 4% גורמים לכמעט 40% מסך הזיהום של כלי רכב במדינה. משאיות ואוטובוסים מזהמים עד פי 30 ממכוניות פרטיות. הנזק הכלכלי למשק מזיהום כלי רכב כבדים נאמד במיליארד שקל בשנה. אפשר להמשיך ולצבוע אוטובוסים בירוק, אבל ספק אם זה יפחית במשהו את כמות העשן השחור שנפלטת מהאגזוזים". הערה להודעה: "העיקר" שממשיכים לרכוש אירו 3.....