משהו מכם צפה אתמול בכתבה שהכין הבן

SandraX

New member
אני ראיתי והקלתתי בYES MAX וכועסת

ממש... איזה איש הוא היה.... ואיך דפקו אותו (סליחה על המילים) עוד עובדה שפוליטיקה היא זונה פשוטה!!
 

עב

New member
צפיתי בסרט במלואו והתרגשתי מאוד

גם לי היה קשה לישון אחרי הסרט הזה. הוא היה כל כך רגיש, אמיתי וכן (=כנות). דדו התייתם בגיל צעיר וגם בנו הקטן יאיר. דדו לא היה נוכח בחיים של ילדיו. הוא לא היה שם. יאיר פיזר רמזים על כך שדדו העדיף לעסוק בדברים אחרים בזמנו הפנוי, במקום לבלות עם המשפחה. הוא התעקש לשאול את המרואיינים האם היו נשים אחרות בחייו של אביו. הוא העלה תהיות לגבי כיבוש הגולן במלחמת ששת הימים. מבחינתי היו בסרט רמזים לשחיתות שפשתה בקרב גיבורי מלחמת ששת הימים. יאיר מספר "הוא היה המלך ואני הייתי הנסיך. הוא כבש את הארץ והיא הייתה שלנו". אם הם רצו ללכת לים אז הם עלו על מטוס שהנחית אותם בחוף ים סגור כלשהו. נראה לי שהוא תיאר את התקופה ואת אביו ללא כחל ושרק. יאיר פנה למועדונים ולסמים ויצא מזה עם נישואיו וגם מתחת לחופה הזכיר את אביו שהיה כה חסר לו. זה מה שעושה את הסרט לאנושי כל כך, למעורר מחשבות. השנים חולפות ונראה לי שאין קשר בין המשפט שחרצה וועדת אגרנט לבין משפט הציבור. בסופו של דבר הציבור הדיח את דיין וגולדה וחיבק את דדו. מישהו יודע למה אבא שלו נשאר ביוגוסלביה?
 
סנדרה... חבל שאת גרה רחוק ממני, הייתי באה

לצפות בסרט ......... יתכן שבשת יראו את הסרט בסינמה סיטי ....
 
דדו הוא גיבור ילדותי וכמובן שצפיתי

הקסם והביטחון שהשרה סביבו, הטוטאליות שלו למען המשימה, הכישרון והאמינות. אומץ ליבו ומנגד הנימוס האסרטיבי הם רק חלק מהתכונות שהפכו אותו לרמטכ"ל שהוביל את עם ישראל ממגננה במצב קשה מאוד למתקפה רבתי. הוא המצביא הגדול ביותר של עם ישראל בדור הזה. ראוי שילמדו בביה"ס את האמת סביב הפרשה וכיצד המצביא ממצילי עם ישראל הוכפש ולא פצה פה למען ישראל לאחר שמושחתים רמסו את שמו וכבודו. מדינת ישראל היתה למענו האמא והאבא שלא היו לו בפועל וגם היא בגדה בו, למרות שהוא ידע את האמת על כך שהתריע על מלחמה קרבה וגייס מילואים, רק 'לא הפך שולחן'. דדו הוא סמל, רבים נפגעים מהשחיתות כאן, עם קשה עורף חייב לעבור תיקון!
 
אבל כמו שאמר ינוש בן גל

המדינה לא דחתה אותו, העם, הפקודים ואנשים כל שדרות הציבור העריצו אותו. רק קומץ פחדנים זרקו אותו.
 

bensha1

New member
מספרים קוריאוז שאני לא יודע עד כמה הוא נכון

מספרים שפעם כשדדו היה עוד אלוף פיקוד הצפון, הוא הוזמן לשאת הרצאה בסרבו-קרואטית במסגרת איזה שהוא פגש של ההתאחדות בצפון. הוא לא הצליח להגיע בגלל עסוקים דחופים והגיע איזה רס"ן או מה שהוא כזה ששירת במטה שלו. ההפתעה הייתה מושלמת כשהרס"ן הזה פצח בהרצאה בסרבו-קרואטית וכשראה שכולם בהלם אמר: ד"א אני לא הקצין היחידי במפקדה של דדו שדובר סרבו-קרואטית. כאמור אינני יודע עד כמה אמת יש בסיפור ואולי כדאי שמי מדור ההורים יאמת או לא אבל זה בהחלט מוכיח עד כמה תרמה הקהילה הקטנה שלנו, רק 8000 עולים מ X יוגוסלביה לבנין המדינה. עוד סיפורים על אחינו שעלו מ X יוכוסלביה ותרמו רבות ניתן לקרוא ה"גשר" שיצא בחודש אפריל השנה ובזה שיצא באוגוסט.
 
דדו היה סמל של גאוה ליוגוסלבים וכך היה גם

לאחר מלחמת יום-כיפור וועדת אגרנט !!!! הם כולם כאבו את כאבו !!!!
 
למעלה