משהו מוזר: 118, 119, 18, 19:

מצב
הנושא נעול.
משהו מוזר: 118, 119, 18, 19:

משהו מוזר: 118, 119, 18, 19:
קטר מס' 118 הלך בתאונה ביום 26.12.1963. קטר מס' 119 הלך בתאונה ביום 19.09.1973. מערך קרונוע מס' 18 החל לעלות באש אך ניצל וזה הסיפור: רכבת נוסעים שכללה 4 מערכי IC-3 וביניהם מערך מס' 18 מתחנת הרכבת "השלום" בתל-אביב לנהריה התלקחה והחלה לעלות באש בתחומי תחנת הרכבת "השלום" ביום 27.11.2001 בשעה 19:54. האש פרצה במערך קרונועי IC-3 מס' 18 כאשר קרון הניהוג 7018 היווה את המוקד. השריפה כובתה במהירות תוך פינוי הנוסעים מהרכבת ומהתחנה. לקרון מס' 7018 נגרם נזק בינוני וכל המערך הושבת עד לתיקונו. מערך קרונוע מס' 19 עלה באש ! מערכים 18 ו- 19 הגיעו מוגמרים ארצה באותו יום ורק הם, והם לכן תאומים. האם הם הגיעו פגומים ????? האם מישהו בדנמרק ידע משהו ????? שימו לב: מחזוריות של תאונות: סדרה עם 18 ו- 19 וסדרה עם 118 ו- 119. מוזר ! הטענה היתה "קצר-חשמלי" ! מעניין לא ??????????? ומעניין שהם נתקבלו בתחילה בהשאלה במקום מערכים 01 ו- 03 שהיו אותה עת אצל הדוד סם בנסיון. אח"כ ניתנו לרכבת תנאים טובים לרכוש את מערכים מס' 18, 19 גם כן ! האם מישהו "עבד" על הרכבת שלנו ומכר לנו סחורה שצפויה להעלות באש ???? לא קיבלתי אף תגובה על כך מ-רנדרס, דנמרק. צירוף מקרים ??? לא נראה לי. מצטער. ערב טוב לכולכם חבריי היקרים ! שלכם, אביתר.
 
אולי לא כדאי לרכוש ציוד משומש:

משהו מוזר: 118, 119, 18, 19:
קטר מס' 118 הלך בתאונה ביום 26.12.1963. קטר מס' 119 הלך בתאונה ביום 19.09.1973. מערך קרונוע מס' 18 החל לעלות באש אך ניצל וזה הסיפור: רכבת נוסעים שכללה 4 מערכי IC-3 וביניהם מערך מס' 18 מתחנת הרכבת "השלום" בתל-אביב לנהריה התלקחה והחלה לעלות באש בתחומי תחנת הרכבת "השלום" ביום 27.11.2001 בשעה 19:54. האש פרצה במערך קרונועי IC-3 מס' 18 כאשר קרון הניהוג 7018 היווה את המוקד. השריפה כובתה במהירות תוך פינוי הנוסעים מהרכבת ומהתחנה. לקרון מס' 7018 נגרם נזק בינוני וכל המערך הושבת עד לתיקונו. מערך קרונוע מס' 19 עלה באש ! מערכים 18 ו- 19 הגיעו מוגמרים ארצה באותו יום ורק הם, והם לכן תאומים. האם הם הגיעו פגומים ????? האם מישהו בדנמרק ידע משהו ????? שימו לב: מחזוריות של תאונות: סדרה עם 18 ו- 19 וסדרה עם 118 ו- 119. מוזר ! הטענה היתה "קצר-חשמלי" ! מעניין לא ??????????? ומעניין שהם נתקבלו בתחילה בהשאלה במקום מערכים 01 ו- 03 שהיו אותה עת אצל הדוד סם בנסיון. אח"כ ניתנו לרכבת תנאים טובים לרכוש את מערכים מס' 18, 19 גם כן ! האם מישהו "עבד" על הרכבת שלנו ומכר לנו סחורה שצפויה להעלות באש ???? לא קיבלתי אף תגובה על כך מ-רנדרס, דנמרק. צירוף מקרים ??? לא נראה לי. מצטער. ערב טוב לכולכם חבריי היקרים ! שלכם, אביתר.
אולי לא כדאי לרכוש ציוד משומש:
היתה פעם שמועה עקשנית שקטר מס' 131 נרכש משומש ! השבדים (כן, שוב השבדים) שייצרו את הקטר, טענו שהוא חדש, אך חלקים מסויימים בקטר היו משופצים ! מה זה כל זה ???
 

vitamin P

New member
../images/Emo4.gifלא יודע,אתה המומחה../images/Emo6.gif

אולי לא כדאי לרכוש ציוד משומש:
היתה פעם שמועה עקשנית שקטר מס' 131 נרכש משומש ! השבדים (כן, שוב השבדים) שייצרו את הקטר, טענו שהוא חדש, אך חלקים מסויימים בקטר היו משופצים ! מה זה כל זה ???
לא יודע,אתה המומחה
 
איזה מומחה ? אני סתם בן-אדם !

לא יודע,אתה המומחה
איזה מומחה ? אני סתם בן-אדם !
פשוט נראה לי מוזר הסיפור עם שני קרונועים ששניהם עולים באש, בהפרש זמנים קצר, שנייהם הגיעו ארצה מוגמרים, שנייהם הגיעו יחד באותו יום ! זה הכל.
 

vitamin P

New member
נכון, באמת מוזר .....

איזה מומחה ? אני סתם בן-אדם !
פשוט נראה לי מוזר הסיפור עם שני קרונועים ששניהם עולים באש, בהפרש זמנים קצר, שנייהם הגיעו ארצה מוגמרים, שנייהם הגיעו יחד באותו יום ! זה הכל.
נכון, באמת מוזר .....
מעניין אם יש הסבר הגיוני לתופעה הזאת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה