משהו מוזר שקרה לי...

Everyday

New member
משהו מוזר שקרה לי...

היי רציתי לספר לכם על משהו מוזר שקרה לי במשחק שלי, ולדעת אם אולי גם לכם זה קרה... אני משחק עם יובנטוס, עונה שנייה במועדון. בעונה הראשונה ביצעתי רכש די קטן, בעיקר של צעירים מוכשרים, חלקם ברזילאים זולים. בערך באמצע העונה הראשונה סגרתי עם כמה שחקנים, לא מאוד מבוגרים, שהחוזה שלהם בקבוצות שלהם עמד להסתיים, כך שהם עברו אליי בהעברה חופשית. עכשיו, העונה השנייה החלה לא מזמן, בינתיים אני מנצח ומשחק טוב. פתאום, לפני כמה שבועות, היו"ר הודיע שהוא רוצה שאני אחתים שחקנים בעלי שם. הסתכלתי בסכום המוקצב לי לרכש - 10 מיליון דולר. כמובן שאי אפשר לקנות שום שחקן מפורסם בסכום כזה, אז הבאתי עוד שני צעירים והמשכתי. עכשיו, לפני שבוע פתאום הודיעו לי שהקבוצה נמצאת במו"מ עם ויין רוני (עולה 44 מיליון דולר) ועם סמואל אטו (עולה 32 מיליון). גם את הצעת החוזה לא נתנו לי להגיש, אלא היו"ר הגיש בעצמו. עכשיו השאלה - מה זה אומר על השביעות רצון של ההנהלה? האם גם למישהו אחר זה קרה פה?
 

Everyday

New member
עם FM

ועם הפאץ' האחרון... דרך אגב - מאז ההודעה האחרונה שלי, בינתיים היו"ר החתים את ויין רוני ב-79 מיליון דולר. אני כמובן לא מתנגד... (לא שמישהו שאל אותי)
 

moonch

New member
בפאטצ' האחרון

העלו את מספר הפעמים שבעלים של קבוצות יקנו שחקנים בלי לשאול את המאמן אבל זה די מוזר בנוגע לתקציב...
 

moonch

New member
5.0.3 זה האחרון

ויצא עדכון נוסף שהוא 5.0.5 אבל לא מוסיף דברים למשחק רק מתקן איזה משהו קטנטנן...
 

N M E

New member
הדבר הקטנטן הזה

מתקן את הבאג שקבוצות היו פושטות רגל בגלל שה-יו''ר-ים היו קונים שחקנים במלא כסף מכיוון שהם לא מרוצים מהרכש של המנג'ר. מומלץ להתקין את הפאצ' החדש - לפני שתהרס לך ההנאה מהשמירה.
 
וואי נשמע מגניב ביותר

מה איכפת לך שהבעלים יוציא כסף,יביא לך שחקנים יקרים,והתקציב ישאר אותו הדבר. אף פעם לא שמעתי על דבר כזה..אבל לפי דעתי זה די מגניב
 
למעלה