משהו לא בדיוק ברור לי.

משהו לא בדיוק ברור לי.

הבוקר התפרסמה "טיוטת" ה"חוקה" של המדינה ה"פלשטינית" העתידה לקום היכנשהו באזורנו (שהרי גבולותיה לא נקבעו, אפילו לא ב"חוקה" הנ"ל....). ככל שידוע לי מ"ניסיוני" ה"מגוון"
עם "חוקות" אחרות, הרי שהן מהוות מסמך המסדיר עניינים פנימיים של קהל היעד שלהן. והנה ב"חוקה" האמורה מספרים לנו על שני "סעיפים" שאמורים לעניין אותנו במיוחד: זכות השיבה ופיצויים לפליטים. עניין זכות השיבה דווקא די ברור לי. אם ה"פלשטינים" מעוניינים לפתוח את שעריהם לאחיהם מהתפוצות, וליישב אותם אך ורק בתחומי מדינתם לכשתקום - אם תקום, מי אני שאמנע זאת מהם?! אבל מאחר ול"מדינה" העתידית הזאת עדיין אין גבולות, אז לא ברור לי היכן בדיוק מתכוונת ה"חוקה" הזאת ליישב את כל אותם בעלי זכות השיבה.......????? ובעניין הפיצויים: על מה/מי מסתמכת ה"חוקה" בקביעת ה"פיצויים" שלה?? האם יש בארנקה של ה"מדינה" העתידית הזאת כסף לפיצויים כלשהם?? מאחר וה"חוקה" היא מסמך פנימי, הרי שלבטח אין בכוונתה לרמוז שאותם הפיצויים יגיעו ממקור שאיננו פנימי..... וכאן נשאלת השאלה: מאחר והרשעות ה"פלשטינית" היא עניה מרודה שבקושי מממנת את מהלכיה שלה - מאיפה יבואו כספי אותם פיצויים?? האם הראיס מתכנן לחלק לנתיניו פיצויים מתוך המיליארדים שצבר בבנקים בשויצריה??? נראה לכם שהוא כזה מין "נדיב ידוע", כמו רוטשילד למשל.....??? אז מאחר ושתי הנקודות האלה ב"חוקה" ה"פלשטינית" אינן ניתנות לביצוע במישור הפנימי של קהל היעד עבורו היא נכתבה, נשאלת השאלה עבור מי *כן* נכתבה ה"חוקה" הזאת??? ה"פלשטינים" פיתחו לעצמם מינהג על פיו הם תולים את עצם קיומם בנו. אנחנו מספקים להם חשמל, אנחנו מספקים להם מים, אנחנו מספקים להם שירותי טלפון ופלאפון, אנחנו מספקים להם דלק ומזון, ועד לאחרונה אפילו סיפקנו להם פרנסה. אז שאלת השאלות היא: האם החוקה הזאת מיועדת, במיקרה, להיות ה"חוקה" של מדינת היהודים......????
 
למעלה