שינויים לא קורים ביום אחד
אבל אני לא מדבר בשום מצב על איסור כניסה לרכב הפרטי, אני מדבר על קצת אפליה מתקנת לטובת תחבורה ציבורית. משהו שיעזור לנו לשפר את היחס בינה לבין הרכב הפרטי ולהביא יותר אנשים ביעילות למקומות העבודה שלהם בבוקר.
בלי קשר לתחבורה ציבורית באשר היא, כאשר מתכננים כביש צריך לשמור על צורה הגיונית של "עץ" עם גזע עבה וענפים דקים.
עץ אשר הגזע שלו הופך לצר קרוב לבסיס לא יכול לתמוך בכל משקל הענפים שעליו.
באותה מידה קל מאד לייצר אוטוסטראדה רחבה מחוץ למטרופולין, אבל אם היא הופכת לנתיב אחד כשהיא מתקרבת למרכזו היא לא שווה הרבה. הכלל הראשון בתכנון תנועה מדבר על "שמירת פרופיל אחיד עד כמה שניתן" של מספר הנתיבים לאורך האוטוסוטראדה (ברור שמכורח אילוצי השטח כל האוטסוטראדות המתנקזות לתל אביב יורדות במספר הנתיבים שלהן ככל שהן מתחברות אחת לשניה, אך יש לדאוג שזה לא יהיה מוגזם).
שינויים לא קורים ביום אחדאתה בכלל חושב שצריך להיות כביש כלשהו לרכבים
פרטיים לתל אביב?
או שמשום שגם ככה יש פקקים עדיף שלא יהיה ולו נתיב בודד, אולי בעצם אחד שישרת רק את תושבי תל אביב עצמם, וכל השאר לתח"צ בלבד- גם אם אין תח"צ קיים. ואז שאנשים ילכו ברגל...
אבל אני לא מדבר בשום מצב על איסור כניסה לרכב הפרטי, אני מדבר על קצת אפליה מתקנת לטובת תחבורה ציבורית. משהו שיעזור לנו לשפר את היחס בינה לבין הרכב הפרטי ולהביא יותר אנשים ביעילות למקומות העבודה שלהם בבוקר.
בלי קשר לתחבורה ציבורית באשר היא, כאשר מתכננים כביש צריך לשמור על צורה הגיונית של "עץ" עם גזע עבה וענפים דקים.
עץ אשר הגזע שלו הופך לצר קרוב לבסיס לא יכול לתמוך בכל משקל הענפים שעליו.
באותה מידה קל מאד לייצר אוטוסטראדה רחבה מחוץ למטרופולין, אבל אם היא הופכת לנתיב אחד כשהיא מתקרבת למרכזו היא לא שווה הרבה. הכלל הראשון בתכנון תנועה מדבר על "שמירת פרופיל אחיד עד כמה שניתן" של מספר הנתיבים לאורך האוטוסוטראדה (ברור שמכורח אילוצי השטח כל האוטסוטראדות המתנקזות לתל אביב יורדות במספר הנתיבים שלהן ככל שהן מתחברות אחת לשניה, אך יש לדאוג שזה לא יהיה מוגזם).