הלו ג'קי (846),הפכת לנהג מונית ירושלמי?
צריך "להצדיק" את הניק 846,לא כך
הלו ג'קי (846),הפכת לנהג מונית ירושלמי?
צריך "להצדיק" את הניק 846,לא כך
הלו ג'קי (846),הפכת לנהג מונית ירושלמי?
צריך "להצדיק" את הניק 846,לא כך
75-846-25הלו ג'קי (846),הפכת לנהג מונית ירושלמי?
צריך "להצדיק" את הניק 846,לא כך
מובן.רק ידעתי זאת כי צילמתי אותה מספר ימיםלא משנה!
עד כאן....................................משהו ירושלמי מאתמול...,
כפי שנקלט בעדשת ה-שלי.
אפרופו נת"צ, היום ראיתי את קו 319 בדרך לנת"צמשהו ירושלמי מאתמול...,
כפי שנקלט בעדשת ה-שלי.
30% זה ריק? כנראה מעולם לא ראית אוטובוס ריק.אפרופו נת"צ, היום ראיתי את קו 319 בדרך לנת"צ
איילון (נסע על כביש 4 באותו הזמן), ובעודי יושב ברכבת המלאה, הקו היה בתפוסה של כ30%. היו המון זוגות מושבים ריקים.
בקיצור, אפילו המעט קווים שנוסעים בנתיב המיותר הזה, נוסעים ריקים...
זה 15 אנשים!30% זה ריק? כנראה מעולם לא ראית אוטובוס ריק.
יכולים, אבל לרוב יהיו בהן רק 3 אנשים.זה 15 אנשים!
במכוניות באורך של האוטובוס הזה (במצטבר) יכולים להיות בכיף 15 אנשים ואסור יהיה להם לנסוע בנת"צ כי הוא לתח"צ בלבד.
העובדה שכ"כ מעט קווים עוברים בו, ושאפילו הם לא מלאים בעליל, רק מחדדת את העובדה שהציבור מעדיף לנסוע ברכבת, המקבילה לחלוטין לנת"צ הנ"ל, מה שהופך אותו למיותר.
הפיסקה השניה של ההודעה חשובה יותריכולים, אבל לרוב יהיו בהן רק 3 אנשים.
אבל הנתיב לא מתחרה עם הרכבת.הפיסקה השניה של ההודעה חשובה יותר
דווקא אליה לא התייחסת?
זה ממש לא נכוןאבל הנתיב לא מתחרה עם הרכבת.
הנתיב לא בא על חשבון הרכבת אלא על חשבון הרכב הפרטי. הוא לא לוקח מהרכבת לא משאבים, לא זכויות דרך ולא נוסעים, ולכן הפיסקה השנייה שלך פשוט לא רלוונטית.
מעט מאד אנשים יעזבו את הרכבת לטובת הנתיב המהיר. הרבה יותר יעזבו את הרכב הפרטי לטובת הנתיב המהיר, וזאת המטרה.
כשהרכבת תגיע למרכז של כל עיר בארץ, אז אולי הנתיב המהיר יהיה מיותר. בינתיים הוא קריטי למי שגר במרכז אשדוד, מרכז אשקלון, קרית מלאכי, גדרה, מערב ראשון, ועוד ועוד.
לרכב הפרטי הוא לא היה באמת עוזרזה ממש לא נכון
העובדה היא שגם מי שמוותר על הרכב הפרטי, באחוזים הגבוהים ביותר, נוסע ברכבת.
נוסעים בודדים (15 אנשים מכל אשדוד ב-15 דקות בשיא הפקקים של הבוקר!) בוחרים להגיע לתל אביב באוטובוס במקום הרכב הפרטי (ואולי אפילו במקום הרכבת, אגב, אנחנו לא יודעים זאת).
נתיב שלם שמשרת את הבודדים שבוחרים אוטובוס על פני רכבת בציר המקביל, לא הגיוני.
השאלה האם הנתיב לוקח משאבים מהרכבת או לא כלל אינה רלוונטית! ואם הוא לא לוקח נוסעים? אתה לחלוטין לא יודע את זה.
אם ההנחה שלך היתה נכונה כל מי שגר במרכזי הערים היה נוסע באוטובוס, ועובדה היא שרבים גרים שם ורובם בוחרים לנסוע או ברכב או ברכבת - ומשאירים את האוטובוס שני שליש ריק.
בשורה התחתונה בנתיב הזה עוברים 100-200 נוסעים בשעה. 300-900 נוסעים בכל יום.
אם הוא היה פתוח לרכב פרטי היו עוברים בו אלפים על אלפים ונחסכות אלפי שעות עבודה בשל כך למשק.
כל זה רלוונטי כל עוד אין כמעט קווי אוטובוס, והמעט אוטובוסים שכן עוברים שם - ריקים.
הסיבה לדעתי היא שהחלופה התחבורתית היא רכבת, ואנשים מעדיפים אותה.
אל תשכח דבר מאוד חשוב- לרוב האוכלוסיה בישראל יהיה רכב משום שבשבת אתה במצור בבית ללא רכב. שבת\חג.
מכאן, מי שכבר יש לו רכב, יכול להגיע בקלות לרכבת גם אם הוא גר במרכז העיר.
זה לא ישתנה עד שתהיה תח"צ בשבתות חגים ולילות...
אם היו עוברים בנת"צ איילון חצי מהקוויםלרכב הפרטי הוא לא היה באמת עוזר
כי הנתיב הנוסף היה נתקע בצוואר בקבוק בהמשך. התרומה לנהגי הרכב הפרטי היתה קטנה, ואילו התרומה לנוסעי האוטובוסים יכולה להיות עצומה.
צריך להעביר בנת"צ עוד קווים ולתת זמן לציבור להתרגל.
יש תחרות עם הרכבת, אבל היא לא דבר רע. לכל כלי יש יתרונות משלו. גם צפונית לגוש דן, מנתניה עד הרצליה, פועל בשעות הבוקר נת"צ (שהוכשר בשולי הכביש) בהצלחה מרובה במקביל למסילת רכבת.
סבלנותאם היו עוברים בנת"צ איילון חצי מהקווים
העוברים בנת"צ השוליים בכביש החוף, בתפוסה דומה לזו ששם, הייתי מסיר כל התנגדות...
חישוב שעות העבודה למשק שלו פופוליסטי
אתה רק מחזק את הדיעהחישוב שעות העבודה למשק שלו פופוליסטי
ולא לוקח בחשבון את הזמן שנוסף לפקק של כל השאר בשל הנתיב, שגרם לצוואר בקבוק נוראי אפילו היום (נודה באמת - לא מעט בגלל תושבי החיב"ר אשר מנצלים את חוסר האפשרות לאכיפה של נסיעה פרטית בנתיב), אלפי נהגים אחרים מבזבזים זמן רב יותר מכל זה שנחסך לפי החישוב המנופח של הנ"ל.
אבל מה אני אגיד לך...הלוואי שזה יהפוך לנתיב טוב בסוף.
בתפקודו כרגע הוא מיותר ומעצבן, ואת זה אני אומר לך כמי שלא משתמש בו. לא רוצה לחשוב אפילו מה חושבים מי שעומדים בפקק המקביל לו..
אתה בכלל חושב שצריך להיות כביש כלשהו לרכביםאתה רק מחזק את הדיעה
שאסור בתכלית האיסור להפוך אותו לנתיב רגיל.
וזה אומר שעם קצת אכיפה לכולם יהיה הרבה יותר טוב.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.