משהו יפה לכבוד חג המולד

Yildiz Star

New member
עמית

מא בתערפש אנו אלסמאא' זרקאא' ואלעסאפיר תטיר ואני מוסיף ואלחדוד מפתוחה ללג'מיע בס שופ ואדח'ול........
 

שנסון

New member
../images/Emo41.gifתודה תודה עמית ../images/Emo139.gif

כבאי אהבתי את "החג בפלסטין"
 
לידיעה חג המולד עוד לא מאחורינו../images/Emo9.gif

ישנם כמה עדות כידוע בנצרות בעיקר הקאתולים-לאטינים, והאורתודוקסים.. הקבוצה הראשונה חגגה קריסמס ב 25 לדצמבר, הקבוצה השנייה תחגוג בשביעי לינואר
ואני משוחדת יותר לחג השני שעוד יבוא
בוקר טוב פורום
 
בוקר טוב דוני חמודה

לא להיעלב, מא נסית אלרום אלאורתודוכס... כשהיתי במו2יבלה שלשום, שאלתי את המארח שלי האם הנוצרים בכפר קתולים או אורתודוכסים (וחשבתי עליך), והוא לא ידע לענות לי! אז שאלתי אותו אם הם כבר חגגו את חג המולד, והוא אמר שכן. ומעניין למה את משוחדת לחג השני, מממממממ... האם זה קשור לעוד איזה מאורע שמתרחש באותה תקופה?
 
למעלה