לא להיעלב, מא נסית אלרום אלאורתודוכס... כשהיתי במו2יבלה שלשום, שאלתי את המארח שלי האם הנוצרים בכפר קתולים או אורתודוכסים (וחשבתי עליך), והוא לא ידע לענות לי! אז שאלתי אותו אם הם כבר חגגו את חג המולד, והוא אמר שכן. ומעניין למה את משוחדת לחג השני, מממממממ... האם זה קשור לעוד איזה מאורע שמתרחש באותה תקופה?