משהו יכול להסביר לי את העניין של הרב קו

מצב
הנושא נעול.
משהו יכול להסביר לי את העניין של הרב קו

משהו יכול להסביר לי את העניין של הרב קו
אם קונים באזור תל אביב זה לא מתאים לאזורים אחרים אם קונים בחברה אחת אז זה לא מתאים לחברה אחרת
קודים וכול השאר.
למה אין רב קו שמתאים לכולם ?
זה מגבלה טכנית?
 

olli3

New member
מנהל
כי כל מה שכתבת לא נכון.

משהו יכול להסביר לי את העניין של הרב קו
אם קונים באזור תל אביב זה לא מתאים לאזורים אחרים אם קונים בחברה אחת אז זה לא מתאים לחברה אחרת
קודים וכול השאר.
למה אין רב קו שמתאים לכולם ?
זה מגבלה טכנית?
כי כל מה שכתבת לא נכון.
לא משנה אצל מי הרב קו הונפק, הוא תקף בכל חברות האוטובוסים בישראל כולל רכבת ישראל והרכבת הקלה בירושלים.

מה שצריך לטעון זה חוזים שונים (כרטיסיות, חופשי חודשי וכו').
 
אז מקרא שקרא לי אישית

כי כל מה שכתבת לא נכון.
לא משנה אצל מי הרב קו הונפק, הוא תקף בכל חברות האוטובוסים בישראל כולל רכבת ישראל והרכבת הקלה בירושלים.

מה שצריך לטעון זה חוזים שונים (כרטיסיות, חופשי חודשי וכו').
אז מקרא שקרא לי אישית
אני גר באזור תל אביב יותר נכון השרון יש לי רב קן של חברת מטרופולין אני מטעין בכסף לא חופשי חודשי או משהו אחר.
לפני שבועיים הייתי במוזאון המדע בחיפה כשעליתי בתחנת המרכזית בת גלים באוטובוס של קו אגד למוזאון
הכרטיס לא עבד למה ?
 
הכרטיס לא עבד, או שהתבקשת לטעון חוזה?

אז מקרא שקרא לי אישית
אני גר באזור תל אביב יותר נכון השרון יש לי רב קן של חברת מטרופולין אני מטעין בכסף לא חופשי חודשי או משהו אחר.
לפני שבועיים הייתי במוזאון המדע בחיפה כשעליתי בתחנת המרכזית בת גלים באוטובוס של קו אגד למוזאון
הכרטיס לא עבד למה ?
הכרטיס לא עבד, או שהתבקשת לטעון חוזה?
חוזים של גוש דן, לא תקפים בחיפה.
הכרטיס עצמו כן תקף.
 

עדירמר

New member
כרטיס רב טיפש

הכרטיס לא עבד, או שהתבקשת לטעון חוזה?
חוזים של גוש דן, לא תקפים בחיפה.
הכרטיס עצמו כן תקף.
כרטיס רב טיפש
מדוע כרטיס של גוש דן לא תקף בחיפה?
האם בגוש דן משלמים בקוצמיני ובחיפה משלמים בחוטנמיע?

לשם כך צריך כרטיס חכם? שאדם ששילם עבור נסיעות בקוצמיני לא יוכל להשתמש בו בעיר אחרת?

זאת ממש "מהפכה"
 
זה לא מה משלמים, זה למי משלמים

כרטיס רב טיפש
מדוע כרטיס של גוש דן לא תקף בחיפה?
האם בגוש דן משלמים בקוצמיני ובחיפה משלמים בחוטנמיע?

לשם כך צריך כרטיס חכם? שאדם ששילם עבור נסיעות בקוצמיני לא יוכל להשתמש בו בעיר אחרת?

זאת ממש "מהפכה"
זה לא מה משלמים, זה למי משלמים
 

עדירמר

New member
כרטיס רב טיפש

זה לא מה משלמים, זה למי משלמים
כרטיס רב טיפש
מה זאת אומרת למי משלמים? מה זה השטות הזו? עוד מעט חוגגים עשור לטמטום הזה שנקרא רב קו ואף אחד לא נתן את הדעת מדוע אין כרטיס שנקנה אצל חברת סופרבוס יכול לשמש גם את הנוסע בחברת אגד לדוגמא.
 
אני יסביר לך למה?

כרטיס רב טיפש
מה זאת אומרת למי משלמים? מה זה השטות הזו? עוד מעט חוגגים עשור לטמטום הזה שנקרא רב קו ואף אחד לא נתן את הדעת מדוע אין כרטיס שנקנה אצל חברת סופרבוס יכול לשמש גם את הנוסע בחברת אגד לדוגמא.
אני יסביר לך למה?
כי האוכלוסייה שמשתמשת בתחבורה ציבורית היא אוכלוסייה חלשה שקל להתעמר בה.
 

amitk83

New member
קשקוש

אני יסביר לך למה?
כי האוכלוסייה שמשתמשת בתחבורה ציבורית היא אוכלוסייה חלשה שקל להתעמר בה.
קשקוש
הסיבה לכך שהכרטיס לא עבד בחיפה אם קנית חוזה חופשי חודשי בתל אביב הוא כי המפעיל בחיפה הוא לא דן אלא אגד. האשכול (אוסף קווים לאיזור) הוא שונה. בתל אביב האשכול למשל הוא 11,13,15,17 ובחיפה הוא 215.

אתה כבר מסכים איתי שיש הבדלים?
 
קודם כול אני מבקש ממך לא להשתמש במילים

קשקוש
הסיבה לכך שהכרטיס לא עבד בחיפה אם קנית חוזה חופשי חודשי בתל אביב הוא כי המפעיל בחיפה הוא לא דן אלא אגד. האשכול (אוסף קווים לאיזור) הוא שונה. בתל אביב האשכול למשל הוא 11,13,15,17 ובחיפה הוא 215.

אתה כבר מסכים איתי שיש הבדלים?
קודם כול אני מבקש ממך לא להשתמש במילים
מעליבות
אני לא מטעין חופשי חודשי אלה כסף.
השאלה היא לא אם יש חוזים נפרדים אלה למה ?
ואחרון מה שכתבתי בעניין ההתעמרות זה לא קביעה מדעית אלה הרגשה אישית שלי אם אתה לא מרגיש כך זה בסדר.
 

kobiz99

New member
אתה הטענת בכסף ושילמת לחברה א'

קודם כול אני מבקש ממך לא להשתמש במילים
מעליבות
אני לא מטעין חופשי חודשי אלה כסף.
השאלה היא לא אם יש חוזים נפרדים אלה למה ?
ואחרון מה שכתבתי בעניין ההתעמרות זה לא קביעה מדעית אלה הרגשה אישית שלי אם אתה לא מרגיש כך זה בסדר.
אתה הטענת בכסף ושילמת לחברה א'
למה שחברה ב' תסיע אותך ללא תמורה וחברה א' תכניס כסף ללא עבודה.

בעתיד תהיה מסלקה בין כל המפעילים ואז יהיה ניתן להתחשבן בין המפעילים.
עד אז הכרטיס תקף אצל כולם החוזים לא.
 
אתה בסדר? לקחת את הכדורים היום?

כרטיס רב טיפש
מה זאת אומרת למי משלמים? מה זה השטות הזו? עוד מעט חוגגים עשור לטמטום הזה שנקרא רב קו ואף אחד לא נתן את הדעת מדוע אין כרטיס שנקנה אצל חברת סופרבוס יכול לשמש גם את הנוסע בחברת אגד לדוגמא.
אתה בסדר? לקחת את הכדורים היום?
מצטער על הבוטות, אבל אני אזכיר לך את המצב שהיה *באמת* לפני עשור.

אז ככה: באזור השרון פעלו אז שתי חברות: דן ואגד (רוב הקווים)
האם יכולת לקנות חופשי חודשי שתקף בשתיהן? לא.
אם בכל זאת רצית לנסוע בשתיהן? שלם על שני כרטיסי חופשי חודשי.
אם נסעת באוטבוס אחד של אגד ורצית להחליף לאוטבוס אחר של אגד? שלם פעמיים. אותו הדבר בדן, שלא לדבר על שילוב של השניים.
נחש מה: הכל באותו אזור, אפילו אותה עיר!

המצב היום: מעבר חופשי בין מטרופולין, דן ואגד באותו חופשי חודשי. נסיעות ללא תוספת תשלום בתוך 90 דקות, לא משנה מספר ההחלפות, לא משנה החברה שבה אתה נוסע. גם בתל אביב וגם באזור השרון.

ועוד פרט "שולי", החופשי החודשי היקר ביותר עלה 320 שקל ב 2003. היום, 100 שקל פחות. וזה למרות עשור של אינפלציה, חסכון של 1200 שקל בשנה.

אז מה? רב טיפש? באיזה סרט אתה חי?
אז נכון, יש עוד הרבה מה לעשות. חופשי חודשי של תל אביב לא עובד בחיפה. נסיעות מעבר לפעמים לא עובדות טוב, במיוחד בכרטיסי המשך. בחלק מהחברות יש הטענה של כסף, באחרות יש כרטיסיות. חופשי חודשי לאוטבוסים לא עובד ברכבת.

ברור שאני רוצה לחיות במדינה שבה אני קונה חופשי חודשי אחד לכל המדינה, לכל האוטבוסים, לכל הרכבות, בכל החברות. או לפחות משהו קרוב לזה.

אבל הרב הקו הקיים היום הוא שיפור ל 90% מהאנשים 90% מהזמן שלא צריכים לנסוע יום אחד לתל אביב, יום אחר לירושלים ויום אחר לבאר שבע. בשביל *רוב* האנשים, שנוסעים מנקודה א' לנקודה ב' וחזרה לנקודה א', בדרך כלל בסביבה של עיר גדולה אחת, הרב קו הוא שיפור ענק, יחד עם הרפורמה בגוש דן שהורידה את המחירים בצורה *מאד* משמעותית.
 

עדירמר

New member
כרטיס רב טיפש

אתה בסדר? לקחת את הכדורים היום?
מצטער על הבוטות, אבל אני אזכיר לך את המצב שהיה *באמת* לפני עשור.

אז ככה: באזור השרון פעלו אז שתי חברות: דן ואגד (רוב הקווים)
האם יכולת לקנות חופשי חודשי שתקף בשתיהן? לא.
אם בכל זאת רצית לנסוע בשתיהן? שלם על שני כרטיסי חופשי חודשי.
אם נסעת באוטבוס אחד של אגד ורצית להחליף לאוטבוס אחר של אגד? שלם פעמיים. אותו הדבר בדן, שלא לדבר על שילוב של השניים.
נחש מה: הכל באותו אזור, אפילו אותה עיר!

המצב היום: מעבר חופשי בין מטרופולין, דן ואגד באותו חופשי חודשי. נסיעות ללא תוספת תשלום בתוך 90 דקות, לא משנה מספר ההחלפות, לא משנה החברה שבה אתה נוסע. גם בתל אביב וגם באזור השרון.

ועוד פרט "שולי", החופשי החודשי היקר ביותר עלה 320 שקל ב 2003. היום, 100 שקל פחות. וזה למרות עשור של אינפלציה, חסכון של 1200 שקל בשנה.

אז מה? רב טיפש? באיזה סרט אתה חי?
אז נכון, יש עוד הרבה מה לעשות. חופשי חודשי של תל אביב לא עובד בחיפה. נסיעות מעבר לפעמים לא עובדות טוב, במיוחד בכרטיסי המשך. בחלק מהחברות יש הטענה של כסף, באחרות יש כרטיסיות. חופשי חודשי לאוטבוסים לא עובד ברכבת.

ברור שאני רוצה לחיות במדינה שבה אני קונה חופשי חודשי אחד לכל המדינה, לכל האוטבוסים, לכל הרכבות, בכל החברות. או לפחות משהו קרוב לזה.

אבל הרב הקו הקיים היום הוא שיפור ל 90% מהאנשים 90% מהזמן שלא צריכים לנסוע יום אחד לתל אביב, יום אחר לירושלים ויום אחר לבאר שבע. בשביל *רוב* האנשים, שנוסעים מנקודה א' לנקודה ב' וחזרה לנקודה א', בדרך כלל בסביבה של עיר גדולה אחת, הרב קו הוא שיפור ענק, יחד עם הרפורמה בגוש דן שהורידה את המחירים בצורה *מאד* משמעותית.
כרטיס רב טיפש
כן ידידי הלא מלומד, כן אני רוצה להחזיק שני כרטיסי חופשי חודשי, האחד של אגד והשני של דן, ורק לא להשתמש בחתיכת הפלסטיק חסרת הערך שקרויה רב טיפש. טוב?
 
יש לי בעיה עם אנשים כאלה...

כרטיס רב טיפש
כן ידידי הלא מלומד, כן אני רוצה להחזיק שני כרטיסי חופשי חודשי, האחד של אגד והשני של דן, ורק לא להשתמש בחתיכת הפלסטיק חסרת הערך שקרויה רב טיפש. טוב?
יש לי בעיה עם אנשים כאלה...
אני מגיב לעדירמר, אבל ההודעה פונה למעשה ליתר האנשים שענו לו, ולא אליו אישית.

קשה לי להתייחס ברצינות לאנשים שעושים הלחמים לדברים שהם שונאים: שקרניהו, יהיר לפיד, אהוד ברח, רב טיפש (שללא ספק הוא אחד הגרועים ששמעתי), רקבת, רכבת תקלה וכו'... על אף שחלקם משעשעים ועשויים להיות גם נכונים, החזרה ההולכת ונשנית של אותם אנשים שמשתמשים באותם הלחמים מראה שאין עם מי לדבר. השנאה שלהם לאותו דבר שהם עשו לו הלחם לא הולכת להשתנות.
עדירמר כבר קיבל החלטה בנוגע לרב קו ואין מה לנסות לשכנע אותו שהוא טועה, אחרת הוא לא היה קורא לזה רב טיפש. הוא נכנס כל כך עמוק לתוך "השנאה" הזאת שהוא לא יודע שקיימת בו, שכאשר מטיחים בו טיעונים ממש טובים הוא טוען שהוא מעדיף לשלם יותר ולחזור לשיטות מיושנות שלא עובדות טוב, העיקר "לא להשתמש בחתיכת פלסטיק חסרת ערך".
 

25306yosef

New member
אין כיום שום טיעון שבעולם שיכול לשכנע את

יש לי בעיה עם אנשים כאלה...
אני מגיב לעדירמר, אבל ההודעה פונה למעשה ליתר האנשים שענו לו, ולא אליו אישית.

קשה לי להתייחס ברצינות לאנשים שעושים הלחמים לדברים שהם שונאים: שקרניהו, יהיר לפיד, אהוד ברח, רב טיפש (שללא ספק הוא אחד הגרועים ששמעתי), רקבת, רכבת תקלה וכו'... על אף שחלקם משעשעים ועשויים להיות גם נכונים, החזרה ההולכת ונשנית של אותם אנשים שמשתמשים באותם הלחמים מראה שאין עם מי לדבר. השנאה שלהם לאותו דבר שהם עשו לו הלחם לא הולכת להשתנות.
עדירמר כבר קיבל החלטה בנוגע לרב קו ואין מה לנסות לשכנע אותו שהוא טועה, אחרת הוא לא היה קורא לזה רב טיפש. הוא נכנס כל כך עמוק לתוך "השנאה" הזאת שהוא לא יודע שקיימת בו, שכאשר מטיחים בו טיעונים ממש טובים הוא טוען שהוא מעדיף לשלם יותר ולחזור לשיטות מיושנות שלא עובדות טוב, העיקר "לא להשתמש בחתיכת פלסטיק חסרת ערך".
אין כיום שום טיעון שבעולם שיכול לשכנע את
"שונאי הרב-קו" לשנות את דעתם. יתכן שאולי בעתיד המצב ישתנה, אבל נכון להיום זה לא קיים.

ה"שנאה לכרטיס הרב-קו" היא בגלל בעיות רבות שלא נמצא להן שום פיתרון. מה בדיוק עושים כאשר יש תקלה בכרטיס הרב קו ולא ניתן לקרוא את המידע שבו ???

למה בכלל הנוסע צריך ליצור אינטראקציה עם נהג האוטובוס ???

למה נהג האוטובוס צריך להתעסק בכסף במקום להיות מרוכז בנהיגה ?

ומה קורה כאשר נהג האוטובוס מבצע בטעות חיוב שגוי ?

מדוע ולמה הנוסע צריך לבזבז את זמנו ואת כספו על מנת לנסוע אל תחנות השירות לצורך קבלת זיכוי עקב חיוב שגוי ???

כיצד בדיוק יש לנוסע בתח"צ אינדיקציה על מה שקורה בכרטיס הרב-קו שברשותו עליו שילם ממיטב כספו ???

אז מה בדיוק עושים כאשר יש תקלה בכרטיס הרב-קו ?

משלמים בכרטיס החלופי ?

ולמה בכלל צריך לשלם פעמיים ?

פעם כשפעלו רק אגד ודן, היה צורך לרכוש שני כרטיסי חופשי חודשי על מנת לנסוע עם שניהם, אך גם כיום בעידן הרב-קו יש צורך לשלם פעמיים על מנת שיהיו שני כרטיסי רב-קו טעונים למקרה של תקלה באחד הכרטיסים (זה בכל אופן מה שטענו חכמי הפורום), אז מה הועילו חכמים בתקנתם כאשר ביטלו את כרטיסי הנייר והכניסו בכפייה את כרטיסי הרב-קו ?

לכל הבעיות שהעלתי לעייל אין כיום כל פיתרון, ולכן אין כיום כל אפשרות לשכנע את "שונאי הרב-קו" לשנות את דעתם. כאמור לעייל, יתכן שאולי בעתיד המצב ישתנה, אבל כיום זה לא קיים.
 
אני מאוד מקווה שאתה מבין שהתנצחות

יש לי בעיה עם אנשים כאלה...
אני מגיב לעדירמר, אבל ההודעה פונה למעשה ליתר האנשים שענו לו, ולא אליו אישית.

קשה לי להתייחס ברצינות לאנשים שעושים הלחמים לדברים שהם שונאים: שקרניהו, יהיר לפיד, אהוד ברח, רב טיפש (שללא ספק הוא אחד הגרועים ששמעתי), רקבת, רכבת תקלה וכו'... על אף שחלקם משעשעים ועשויים להיות גם נכונים, החזרה ההולכת ונשנית של אותם אנשים שמשתמשים באותם הלחמים מראה שאין עם מי לדבר. השנאה שלהם לאותו דבר שהם עשו לו הלחם לא הולכת להשתנות.
עדירמר כבר קיבל החלטה בנוגע לרב קו ואין מה לנסות לשכנע אותו שהוא טועה, אחרת הוא לא היה קורא לזה רב טיפש. הוא נכנס כל כך עמוק לתוך "השנאה" הזאת שהוא לא יודע שקיימת בו, שכאשר מטיחים בו טיעונים ממש טובים הוא טוען שהוא מעדיף לשלם יותר ולחזור לשיטות מיושנות שלא עובדות טוב, העיקר "לא להשתמש בחתיכת פלסטיק חסרת ערך".
אני מאוד מקווה שאתה מבין שהתנצחות
הזאת בכלל לא היית הכוונה שלי הכוונה היית להעלות בעיה ולדון על זה
 
אתה בסדר גמור

אני מאוד מקווה שאתה מבין שהתנצחות
הזאת בכלל לא היית הכוונה שלי הכוונה היית להעלות בעיה ולדון על זה
אתה בסדר גמור
באמת. דעות שונות זה מה שהופך את העולם שלנו למעניין.
ההודעה שלי הייתה כתגובה לגישה ולצורת ההתבטאות של עדירמר בלבד.

ובכלל, אני גם מסכים איתך שהרב קו הוא לא דבר מושלם ושיש עוד הרבה מה לשפר בו. עם זאת הוא עדיין טוב יותר ממה שהיה לפני כן לרוב משתמשי התחבורה הציבורית.
בעתיד הנראה באופק, השיפור יהיה משמעותי גם עבור שאר המשתמשים.
 
מי שנוסע בגוש דן לא נוסע במטרופולין אחר

אתה בסדר? לקחת את הכדורים היום?
מצטער על הבוטות, אבל אני אזכיר לך את המצב שהיה *באמת* לפני עשור.

אז ככה: באזור השרון פעלו אז שתי חברות: דן ואגד (רוב הקווים)
האם יכולת לקנות חופשי חודשי שתקף בשתיהן? לא.
אם בכל זאת רצית לנסוע בשתיהן? שלם על שני כרטיסי חופשי חודשי.
אם נסעת באוטבוס אחד של אגד ורצית להחליף לאוטבוס אחר של אגד? שלם פעמיים. אותו הדבר בדן, שלא לדבר על שילוב של השניים.
נחש מה: הכל באותו אזור, אפילו אותה עיר!

המצב היום: מעבר חופשי בין מטרופולין, דן ואגד באותו חופשי חודשי. נסיעות ללא תוספת תשלום בתוך 90 דקות, לא משנה מספר ההחלפות, לא משנה החברה שבה אתה נוסע. גם בתל אביב וגם באזור השרון.

ועוד פרט "שולי", החופשי החודשי היקר ביותר עלה 320 שקל ב 2003. היום, 100 שקל פחות. וזה למרות עשור של אינפלציה, חסכון של 1200 שקל בשנה.

אז מה? רב טיפש? באיזה סרט אתה חי?
אז נכון, יש עוד הרבה מה לעשות. חופשי חודשי של תל אביב לא עובד בחיפה. נסיעות מעבר לפעמים לא עובדות טוב, במיוחד בכרטיסי המשך. בחלק מהחברות יש הטענה של כסף, באחרות יש כרטיסיות. חופשי חודשי לאוטבוסים לא עובד ברכבת.

ברור שאני רוצה לחיות במדינה שבה אני קונה חופשי חודשי אחד לכל המדינה, לכל האוטבוסים, לכל הרכבות, בכל החברות. או לפחות משהו קרוב לזה.

אבל הרב הקו הקיים היום הוא שיפור ל 90% מהאנשים 90% מהזמן שלא צריכים לנסוע יום אחד לתל אביב, יום אחר לירושלים ויום אחר לבאר שבע. בשביל *רוב* האנשים, שנוסעים מנקודה א' לנקודה ב' וחזרה לנקודה א', בדרך כלל בסביבה של עיר גדולה אחת, הרב קו הוא שיפור ענק, יחד עם הרפורמה בגוש דן שהורידה את המחירים בצורה *מאד* משמעותית.
מי שנוסע בגוש דן לא נוסע במטרופולין אחר
בד"כ נוסעים או בגוש דן או בירושלים או במרחב חיפה מי שנוסע ש2 מטרופולינים שיטען 2 כרטיסיות , עדיין עדיף מ10 שהיה צריך לולא היה רב קו.
 

olli3

New member
מנהל
דווקא פעם זה היה הפוך. קוד 2 היה תקף בכל

מי שנוסע בגוש דן לא נוסע במטרופולין אחר
בד"כ נוסעים או בגוש דן או בירושלים או במרחב חיפה מי שנוסע ש2 מטרופולינים שיטען 2 כרטיסיות , עדיין עדיף מ10 שהיה צריך לולא היה רב קו.
דווקא פעם זה היה הפוך. קוד 2 היה תקף בכל
הערים שציינת כאן. גם בחיפה, גם בירושלים וגם בגוש דן. כך שאם הייתה לך כרטיסיה מנייר בקוד 2 שנרכשה בירושלים, כל נהג בגוש דן (אגד) או בחיפה היה מכבד אותה בלי בעיה.

אז גם היה ניתן לשלם בקוד שגבוה יותר מקוד הנסיעה. כך שאם למשל רצית לנסוע נסיעה שהקוד שלה הוא 6 ויש לך כרטיסיה בקוד 7, הנהג היה מנקב לך בלי בעיה. כיום אני לא יודע האם הדבר אפשרי.
 

עדירמר

New member
כרטיס "רב טיפש"

דווקא פעם זה היה הפוך. קוד 2 היה תקף בכל
הערים שציינת כאן. גם בחיפה, גם בירושלים וגם בגוש דן. כך שאם הייתה לך כרטיסיה מנייר בקוד 2 שנרכשה בירושלים, כל נהג בגוש דן (אגד) או בחיפה היה מכבד אותה בלי בעיה.

אז גם היה ניתן לשלם בקוד שגבוה יותר מקוד הנסיעה. כך שאם למשל רצית לנסוע נסיעה שהקוד שלה הוא 6 ויש לך כרטיסיה בקוד 7, הנהג היה מנקב לך בלי בעיה. כיום אני לא יודע האם הדבר אפשרי.
כרטיס "רב טיפש"
ועכשיו, נניח שהיו משאירים את המצב כפי שהיה קודם זאת אומרת שאם שילמתי כסף על כרטיסיה תל אביבית של אגד יכולתי לעשות בה שימוש גם בחיפה וגם בירושלים, אם הייתי במקרה מגיע לשם. אבל לא השאירו ומכאן השנאה שלי לכרטיס זה.

אז אולי ה"כלב הרטוב" יקרא שוב את התגובות הבוטות שלו ויבין שיש פה בעיה שבמקום לפתור אותה מנציחים אותה ומאלצים אנשים בעל כורחם לעבור לחתיכת פלסטיק חסרת תועלת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה