משהו יודע מה המערכת בשנים א\ב באתא?

משהו יודע מה המערכת בשנים א\ב באתא?

זו מערכת קבועה לכולם? אפשרי לשלב עם זה פר"ח? עבודה?
 

morancho1

New member
יש איזה משהו

שהופץ בין לומדי קורס פיזיקה. א: 8-16 ב: 8-18 ג: 8-12 ד: 8-15 ה: 8-16 תוסיפי לזה עוד קורס בחירה (המע הזאת כוללת אומנות ברפואה ואבולוציה) ועוד 3 שעות בשבוע להיות עם אדם מוגבל/זקן וכולי.
 

Major Thom

New member
3 שעות ההתנדבות ..

במסגרת הקורס "התנסות קלינית בהקשר חברתי"? ורציתי לשאול בנוגע לזה באמת - ראיתי במערכת שנשלחה בדואר שהמפגש הראשון יהיה ביום שלישי (בניגוד לאיך שהקורס מופיע בד"כ במערכת) בין אחת לארבע. מישהו יודע אם המפגשים מתקיימים באופן קבוע במועד הזה? או בשעות שבהם רשום הקורס (ראשון משתיים עד ארבע)? או שזה גמיש? פשוט רציתי לקחת קורס בחירה כללי ביום שלישי ב-12, אבל אם זה קבוע שם זה מן הסתם לא יסתדר כל כך ..
 

kontsy

New member
ממה שאני יודעת

ההתנדבות היא במסגרת "חינוך רפואי ותקשורת" וזה שעתיים כל שבוע בשעות שאתה קובע עם אותו בן אדם. בנוסף לשעתיים שיש לזה במערכת. "התנסות קלינית בהקשר חברתי" זה משהו אחר שכולל כמה מפגשים במהלך השנה בהם נהיה בחדר מיון, מחלקה פנימית וכאלה. הכל שמועות אז אם מישהו יודע משהו קונקרטי מוזמן לתקן אותי.
 

Major Thom

New member
והמפגשים של התנסות קלינית ..

(בחדרי מיון וכו') - בשעות שרשומות במערכת? אני פשוט מנסה להתאים את המשמרות שלי בעבודה למערכת, וזה הופך ליותר מסובך כשנוספים דברים שלא רשומים שם ...
 

kontsy

New member
כן, גם אני בהסתבכויות עם זה ../images/Emo6.gif

בטח יגידו לנו במפגש הראשון מתי ואיך זה יהיה
 
בדיוק הפוך../images/Emo13.gif

חינוך רפואי ותקשורת - שעתיים , אחת לשבועיים - דיון בקבוצות המנוהל ע"י רופא משפחה. הקורס כולל גם 4 התנסויות קליניות במהלך השנה: רפואת משפחה, מיון, תחילת החיים, סוף החיים (בית אבות...) - אם אין שנוי משנה קודמת. רפואה בהקשר חברתי - כולל "התנדבות" של שעתיים בשבוע - טיפול בקשיש, ילד או כל אדם אחר עם בעיות שונות (לרוב קשר לחולי כרוני אך לרוב גם עם בעיות נוספות). בנוסף, פגישות בקבוצות קטנות עם עובדת סוציאלית ואחת לכמה זמן מפגשים גדולים יותר המנוהלים ע"י פסיכיאטר/ית. - כל זאת שוב, אם אין שנוי משנה קודמת....ודווקא בקורס זה סביר שיהיו שינויים כלשהם אך זה העקרון. בהצלחה לכולם!
 

יעלד12

New member
נועה, שאלה

האם זה בשעות של המערכת (ההתנדבות) או שזה על חשבון הזמן הפנוי שלי? תודה יעל
 

יעלד12

New member
שאלה נוספת..../images/Emo13.gif

במערכת, מוקדש לנושא של חינוך רפואה ותקשורת שעתיים בשבוע, יום ראשון . מצד שני אמרו שהמפגש הראשון יהיה יום שלישי מאחת ועד ארבע. שאלתי- 1. במה בדיוק מדובר 2. מה עושים במפגשים ביום ראשון, ואיך זה מתחלק בין שני הקורסים שנועה הזכירה, 3. האם צפויים עוד מפגשים בימי שלישי בשעות האמורות, או שאני יכולה לנצל את הזמן (היחיד!...) שיש לי שם בשביל ההתנדבות שהוזכרה לעיל. תודה מראש! יעל
 
יעלי, אנסה לענות....../images/Emo13.gif

אין לי מושג איך זה יהיה אצלכם.... אצלנו, היו שעתיים בשבוע - שבוע מוקדש לקורס אחד ושבוע לאחר מכן לקורס השני - כלומר, כל קורס פעם בשבועיים, שעתיים. בשעתיים הנ"ל היו מפגשים באניברסיטה - עם רופאת המשפחה בחינוך רפואי ותקשורת ועם הפסיכיאטרית ברפואה בהקשר חברתי (שהתקיים לעתים אחת ליותר זמן). ברפואה בהקשר חברתי - הן השעתיים עם המטופל והן המפגשים עם העו"סים היו ע"ח זמננו הפנוי בשעות אחרות שתאמנו מראש. (תדירות המפגשים עם העו"סים השתנתה בין קבוצות, תלוי בעו"סית ומה שהיא קובעת. העו"סית שלי רצתה להפגש כל שבועיים - שלושה....לאחרים היו מפגשים יותר תכופים או הרבה פחות תכופים.....זה השתנה...). בחינוך רפואי ותקשורת - ההתנסויות הקליניות אף הן לא בשעות המיועדות לכך במערכת...יכולות ליפול על יום שאמור להיות חופשי...אך לא בהכרח. לעתים צריך פשוט לקבוע זמן לכך אחה"צ. אצלנו, ביום הראשון ללמודים היה יום שלם, שכולו יועד רק לדיון בקורסים הנ"ל ואח"כ למפגש עם הפסיכיאטר בקבוצות....דיון...חלוקת מטופלים לסטודנטים וכו'....יכול להיות שזה פחות או יותר מה שאמור להיות אצלכם באותו יום שלישי...אין לי מושג. זה היה חד פעמי ביום ושעות השונות ממה שיועד לקורס במערכת. זה מה שהיה אצלנו אך העברנו הרבה ביקורת והצעות יעול ושיפור, בעיקר על קורס רפואה בהקשר חברתי, שאנחנו היינו שנה ראשונה שעשתה אותו (לפחות כקורס חובה...לפני כן הייתה לו וריאציה כקורס בחירה...עם מלגה...משהו בסגנון). כך שיש סיכוי טוב שאלכם יהיו אי אלו שינויים.... בשני הקורסים הנ"ל - הנוכוחות חובה! אם אני זוכרת נכון אלו הקורסים היחידים עם נוכחות חובה.. מקווה שעזרתי
נועה
 

dimiorr

New member
המערכת נשלחת בדואר

וסביר שתקבלי אותה בקרוב. בכל מקרה, מערכת השעות של שנה א' דומה באופן "מפתיע" לזו של שנה שעברה (למעט שימושי מחשב בסטטיסטיקה שלא ברור אם זה ירד, עבר לשנה ב או נטמע בתוך קורס סטטיסטיקה וזהו). ולהערכתי אפשר לשלב עם זה פר"ח או עבודה במשמרות.
 

dimiorr

New member
שכחתי להוסיף

שהמערכת משנה שעברה נמצאת פה בין קבצי הפורום
 

nightriders

New member
תגידי, אפשר לדעת למה

בחרת דוקא בשם פנימית א'? זאת חרא של מחלקה!!!!!!!!!
 
אין לי מושג... בחרתי אותו לא ...

בהקשר של רפואה בכלל ולא בהקשר למחלקה הזו ועוד לפני שידעתי על קיומו של הפורום הזה. :)
 
למעלה