משהוא יודע למה עשו את האי תנועה

מצב
הנושא נעול.

ערן שחר

New member
משהוא יודע למה עשו את האי תנועה

משהוא יודע למה עשו את האי תנועה
באילון צפון באיזור תחנת השלום? עושים איזה הרחבה של התחנה ?
 

seffic

New member
מוסיפים מסילה שלישית באיילון

משהוא יודע למה עשו את האי תנועה
באילון צפון באיזור תחנת השלום? עושים איזה הרחבה של התחנה ?
מוסיפים מסילה שלישית באיילון
ולכן יש צורך להזיז את התעלה והכביש ימינה. הגשר שהוקם בזמנו לא תוכנן להזזה של הכביש, וכך יצא שעמוד הגשר נמצא בדיוק באמצע איילון צפון. בתור אחד שנוהג שם הרבה, אני חיינ להגיד שהקטע הזה די מסוכן. זהו מצב ממש לא רצוי מבחינה בטיחותית, ואני מקווה שבעתיד יסלקו את העמוד הזה, ויבנו עמוד(ים) חדשים.
 

Sephiroth

Member
קאטסטרופה תחבורתית !

מוסיפים מסילה שלישית באיילון
ולכן יש צורך להזיז את התעלה והכביש ימינה. הגשר שהוקם בזמנו לא תוכנן להזזה של הכביש, וכך יצא שעמוד הגשר נמצא בדיוק באמצע איילון צפון. בתור אחד שנוהג שם הרבה, אני חיינ להגיד שהקטע הזה די מסוכן. זהו מצב ממש לא רצוי מבחינה בטיחותית, ואני מקווה שבעתיד יסלקו את העמוד הזה, ויבנו עמוד(ים) חדשים.
קאטסטרופה תחבורתית !
למרות שבפועל, לא עשו כלום מבחינת צמצום נתיבים, משום מה אנשים נורא נלחצים כשהם מגיעים להתפצלות הזו ומאיטים את המהירות לאיזו ה-50קמ"ש. אין לכם מושג אלו פקקים האי תנועה הקטן הזה יוצר בבוקר. מהרגע שעוברים אותו, הכביש משתחרר...
 

alantan

New member
אין צורך לסלק את העמוד

מוסיפים מסילה שלישית באיילון
ולכן יש צורך להזיז את התעלה והכביש ימינה. הגשר שהוקם בזמנו לא תוכנן להזזה של הכביש, וכך יצא שעמוד הגשר נמצא בדיוק באמצע איילון צפון. בתור אחד שנוהג שם הרבה, אני חיינ להגיד שהקטע הזה די מסוכן. זהו מצב ממש לא רצוי מבחינה בטיחותית, ואני מקווה שבעתיד יסלקו את העמוד הזה, ויבנו עמוד(ים) חדשים.
אין צורך לסלק את העמוד
דפדף חזרה בפורום מעט ותמצא הודעה שנשלחה לפני כשבועיים שבה היה גם תרשים מפורט של מה שקורה. ההסטה של הנתיבים היא למשך כשנתיים-שלוש בזמן הסטת התעלה (נחל האיילון לשעבר). לאחר מכן הנתיבים יוסטו חזרה מעל התעלה שתעבור מתחתיהם בצינור בקטע של כ-500 מטר. ואני באמת לא מבין למה אנשים מאיטים ל-50 קמ"ש שם. מי שמפחד לנהוג לא צריך להיות מאחורי ההגה.
 

seffic

New member
ככה לא בונים חומה (או אי תנועה)

אין צורך לסלק את העמוד
דפדף חזרה בפורום מעט ותמצא הודעה שנשלחה לפני כשבועיים שבה היה גם תרשים מפורט של מה שקורה. ההסטה של הנתיבים היא למשך כשנתיים-שלוש בזמן הסטת התעלה (נחל האיילון לשעבר). לאחר מכן הנתיבים יוסטו חזרה מעל התעלה שתעבור מתחתיהם בצינור בקטע של כ-500 מטר. ואני באמת לא מבין למה אנשים מאיטים ל-50 קמ"ש שם. מי שמפחד לנהוג לא צריך להיות מאחורי ההגה.
ככה לא בונים חומה (או אי תנועה)
הגישה שלך בכלל לא נכונה. השינויים התכופים באיילון עקב הרחבות והסטות נתיבים למיניהם, ושינוי הסימון על האספלט, יוצרים בלבול נורא אצל כל נהג, גם אצל הטוב והמנוסה. חוץ מזה, כל מהנדס תחבורה יגיד לך שהצבת האי הזה,מהווה מפגע בטיחותי זועק לשמיים, וזה רק שאלה של זמן עד שיתרסק שם מישהו. עדיף להאט ולנסוע 50 קמ"ש, ואולי להגיע באיחור של 10 דקות לעבודה, מאשר למות. אני מקווה שבעתיד באמת יעיפו את האי תנועה הזה.
 

alantan

New member
מי שמאט ל-50 קמ"ש מסכן את הציבור

ככה לא בונים חומה (או אי תנועה)
הגישה שלך בכלל לא נכונה. השינויים התכופים באיילון עקב הרחבות והסטות נתיבים למיניהם, ושינוי הסימון על האספלט, יוצרים בלבול נורא אצל כל נהג, גם אצל הטוב והמנוסה. חוץ מזה, כל מהנדס תחבורה יגיד לך שהצבת האי הזה,מהווה מפגע בטיחותי זועק לשמיים, וזה רק שאלה של זמן עד שיתרסק שם מישהו. עדיף להאט ולנסוע 50 קמ"ש, ואולי להגיע באיחור של 10 דקות לעבודה, מאשר למות. אני מקווה שבעתיד באמת יעיפו את האי תנועה הזה.
מי שמאט ל-50 קמ"ש מסכן את הציבור
מדובר בהתפצלות מזלג שבה כל הנתיבים שלמים, אינם נעשים צרים יותר, אינם מתעקלים כמעט ואינם מתמזגים. אין שום סיבה שבעולם להאט, ובטח לא ל-50 קמ"ש. הדבר דומה להתפצלות של כביש מהיר לשני כבישים מהירים, כמו שנמצא לדוגמא באיילון דרום בואכה מחלף קיבוץ גלויות. אבל פה אין אפילו צורך לעבור נתיב, מכיוון ששני המסלולים מתאחדים לאחר הגשר. כל מהנדס תנועה מתחיל יודע שהאטה מוגזמת בכביש מהיר גורמת ליותר תאונות מאשר אם כל הנהגים היו ממשיכים לנסוע במהירות קבועה. כמו שקבעתי, מי שמפחד לנהוג - שיסע ברכבת, או לכל היותר יסע 50 קמ"ש כל הדרך בנתיב הימני ולא יאט בפתאומיות. ממילא אם הוא נוסע באיילון ב-50 קמ"ש הוא יגיע יותר מהר בתחבורה ציבורית.
 

McKaby

New member
נחל איילון

אין צורך לסלק את העמוד
דפדף חזרה בפורום מעט ותמצא הודעה שנשלחה לפני כשבועיים שבה היה גם תרשים מפורט של מה שקורה. ההסטה של הנתיבים היא למשך כשנתיים-שלוש בזמן הסטת התעלה (נחל האיילון לשעבר). לאחר מכן הנתיבים יוסטו חזרה מעל התעלה שתעבור מתחתיהם בצינור בקטע של כ-500 מטר. ואני באמת לא מבין למה אנשים מאיטים ל-50 קמ"ש שם. מי שמפחד לנהוג לא צריך להיות מאחורי ההגה.
נחל איילון
למה שלא ישימו את כל הנחל בתוך צינור בקטע תל אביב וישימו כביש מעליו. הרי בעוד כמה שנים ירצו להוסיף עוד מסילה או עוד נתיב ועוד פעם יצטרכו להתעסק עם הסתת הנחל.לא חבל על כסף?
 

Sephiroth

Member
התכנון הוא הרבה יותר גרנדיוזי

נחל איילון
למה שלא ישימו את כל הנחל בתוך צינור בקטע תל אביב וישימו כביש מעליו. הרי בעוד כמה שנים ירצו להוסיף עוד מסילה או עוד נתיב ועוד פעם יצטרכו להתעסק עם הסתת הנחל.לא חבל על כסף?
התכנון הוא הרבה יותר גרנדיוזי
רוצים להסיט את האיילון מיד בכניסתו לת"א לתוך צינור תת קרקעי גדול שיעבור מתחת לדרום ת"א וחלקים של יפו ובת-ים עד לים התיכון. אז יתפנה כל התוואי שבו עבר הנחל לנתיבים ולמסילות רכבת.
 

fireman

New member
ומה יקרה בימים בהם

התכנון הוא הרבה יותר גרנדיוזי
רוצים להסיט את האיילון מיד בכניסתו לת"א לתוך צינור תת קרקעי גדול שיעבור מתחת לדרום ת"א וחלקים של יפו ובת-ים עד לים התיכון. אז יתפנה כל התוואי שבו עבר הנחל לנתיבים ולמסילות רכבת.
ומה יקרה בימים בהם
קיבולת הצינור לא תעמוד בכמות המים הנכנסים אליו? האם תגרום להצפת העיר תל אביב כולה?
 

seffic

New member
התוכנית המקורית היא

ומה יקרה בימים בהם
קיבולת הצינור לא תעמוד בכמות המים הנכנסים אליו? האם תגרום להצפת העיר תל אביב כולה?
התוכנית המקורית היא
להקים פארק ענק לרווחת תושבי גוש דן באיזור חיריה כיום. לאורך תוואי נחל האיילון העובר באפארק העתידי, יוקמו מאגרי מים שיווסתו את השטפונות בחורף, ויאגרו אותם בקיץ. תהיה בקרה על כמויות המים שיזרמו בצינור שיוביל את מי הנחל לים. אגב, בהתחלה חשבו לבנות תעלה פתוחה מאיזור דרום ת"א לים דרך וולפסון ויפו. לשם כך השאירו שטח ציבורי פתוח מאיזור וולפסון עד לים, היכן שכיום יש מגרשי ספורט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה