משהוא יודע אם מתוכנת תחנה בלהבים

מצב
הנושא נעול.

ערן שחר

New member
משהוא יודע אם מתוכנת תחנה בלהבים

משהוא יודע אם מתוכנת תחנה בלהבים
הרכבת עוברת שם אבל לא עוצרת
 

איליה.

New member
אם איני טועה, התכניות של רכבת ישראל

משהוא יודע אם מתוכנת תחנה בלהבים
הרכבת עוברת שם אבל לא עוצרת
אם איני טועה, התכניות של רכבת ישראל
מדברות על תחנה ברהט, שזה לא רחוק. בלהבים לא. אין הצדקה לבנות תחנה במקום כזה, להבים הוא ישוב מאד קטן ומבודד.
 

oh-da

New member
בקשר לתחנות רכבת חדשות...

אם איני טועה, התכניות של רכבת ישראל
מדברות על תחנה ברהט, שזה לא רחוק. בלהבים לא. אין הצדקה לבנות תחנה במקום כזה, להבים הוא ישוב מאד קטן ומבודד.
בקשר לתחנות רכבת חדשות...
התחנה בחולון צפויה להפתח בספטמבר 2003 או לפני
(או הרבה אחרי
)
 

איליה.

New member
בחולון? 2003? אין סיכוי!

בקשר לתחנות רכבת חדשות...
התחנה בחולון צפויה להפתח בספטמבר 2003 או לפני
(או הרבה אחרי
)
בחולון? 2003? אין סיכוי!
זה יקח לפחות עוד 5 שנים. עוד לא הוציאו אפילו מכרז תכנון, שלא לדבר על מכרז בניה, ושלא לדבר על הבניה עצמה. ב-2003 אמורה להיפתח תחנת ראשונים בראשון לציון.
 

Man Dark

New member
../images/Emo10.gif, צריכים תחנה בחולון! ../images/Emo10.gif

בחולון? 2003? אין סיכוי!
זה יקח לפחות עוד 5 שנים. עוד לא הוציאו אפילו מכרז תכנון, שלא לדבר על מכרז בניה, ושלא לדבר על הבניה עצמה. ב-2003 אמורה להיפתח תחנת ראשונים בראשון לציון.
, צריכים תחנה בחולון!
 

Man Dark

New member
זה מה שתמיד אמרתי!

מסכים עם שניכם,
לא הגיוני שבמדינה מתקדמת אין גישה לערים מרכזיות.
זה מה שתמיד אמרתי!
אם לכפר חב"ד יש גישה לת"א עם רכבת אז לחולון?! אחד מהערים הגדולות במדינה אין?! ולראשון?! עוד יותר גדולה! בושה. אני מבין שזה הקטע של תשתיות ועכשיו קשה להעביר רכבת אבל אני אומר אם רוצים אז יכולים. הכול עניין של כסף, אז אני מבין שאין מספיק כסף אז, אני ייחכה. אין לי מה לעשות! אה, ד"א זוכרים (שהייתי עוד בכינוי הקודם שלי Sפידיי [מצטער למי שלא הודעתי במסר אישי... בכול מקרה זה אני! ובגלל סיבות כלשהן נאלצתי לעזוב את הניקניים הישן]) ששלחתי לרכבת - ישראל הצעה שייעשו את השערים המגנטיים עם העצירה בעזריאלי שאנשים נוסעים לחיפה? שיוכלו לעבור לקניון ולחזור? אז הנה התגובה שלהם: תודה על הצעתך. מאחר ולוח הזמנים תוכנן כך שלא תיהיה הפסקה ארוכה בין הרכבות המקושרות (חיפה-ת"א-באר שבע) (6 דקות בלבד) וחלק מהרכבות הינן רציפות, כלומר: נהריה-חיפה,ת"א-באר שבע לא מצאנו צורך בשינוי מערכות לצורך יציאת נוסע להפסקה, אולם אנו נבחן את בקשתך בעתיד על מנת לשפר את השרות לנוסע. בברכה , עופר ברט ממונה תחום פניות הציבור -סוף תגובה- אני רוצה לשאול אתכם, הממ... , זה באמת נכון? באמת יש רק 6 דקות של המתנה? תודה! (ובבקשה לא להפיץ שחזרתי עם הניקניים הזה, רק אתם תדעו
, תודה! Sפיידי )
 

havlaz

New member
באילת כבר הפסקנו לספור

זה מה שתמיד אמרתי!
אם לכפר חב"ד יש גישה לת"א עם רכבת אז לחולון?! אחד מהערים הגדולות במדינה אין?! ולראשון?! עוד יותר גדולה! בושה. אני מבין שזה הקטע של תשתיות ועכשיו קשה להעביר רכבת אבל אני אומר אם רוצים אז יכולים. הכול עניין של כסף, אז אני מבין שאין מספיק כסף אז, אני ייחכה. אין לי מה לעשות! אה, ד"א זוכרים (שהייתי עוד בכינוי הקודם שלי Sפידיי [מצטער למי שלא הודעתי במסר אישי... בכול מקרה זה אני! ובגלל סיבות כלשהן נאלצתי לעזוב את הניקניים הישן]) ששלחתי לרכבת - ישראל הצעה שייעשו את השערים המגנטיים עם העצירה בעזריאלי שאנשים נוסעים לחיפה? שיוכלו לעבור לקניון ולחזור? אז הנה התגובה שלהם: תודה על הצעתך. מאחר ולוח הזמנים תוכנן כך שלא תיהיה הפסקה ארוכה בין הרכבות המקושרות (חיפה-ת"א-באר שבע) (6 דקות בלבד) וחלק מהרכבות הינן רציפות, כלומר: נהריה-חיפה,ת"א-באר שבע לא מצאנו צורך בשינוי מערכות לצורך יציאת נוסע להפסקה, אולם אנו נבחן את בקשתך בעתיד על מנת לשפר את השרות לנוסע. בברכה , עופר ברט ממונה תחום פניות הציבור -סוף תגובה- אני רוצה לשאול אתכם, הממ... , זה באמת נכון? באמת יש רק 6 דקות של המתנה? תודה! (ובבקשה לא להפיץ שחזרתי עם הניקניים הזה, רק אתם תדעו
, תודה! Sפיידי )
באילת כבר הפסקנו לספור
כמה שנים מבטיחים לנו רכבת... אך.. דבר חובה, יגרום להורדת מחירי הטיסות והאוטובוסים, יאפשר ירידה יותר מהירה לאילת, יוריד את מספר התאונות בערבה (פחות מכוניות, משאיות הפוספט יעבירו את הפוספט ברכבת). לא מדובר בהרבה, 170 ק"מ... עלות שתחזיר את עצמה מהר מאוד. כל ראש ממשלה בא לפה לפני הבחירות, מבטיח רכבת, אבל אף אחד לא קיים, כבר כמה עשרות שנים. אך... איזה מדינה..
 

Man Dark

New member
באמת נראה לך

באילת כבר הפסקנו לספור
כמה שנים מבטיחים לנו רכבת... אך.. דבר חובה, יגרום להורדת מחירי הטיסות והאוטובוסים, יאפשר ירידה יותר מהירה לאילת, יוריד את מספר התאונות בערבה (פחות מכוניות, משאיות הפוספט יעבירו את הפוספט ברכבת). לא מדובר בהרבה, 170 ק"מ... עלות שתחזיר את עצמה מהר מאוד. כל ראש ממשלה בא לפה לפני הבחירות, מבטיח רכבת, אבל אף אחד לא קיים, כבר כמה עשרות שנים. אך... איזה מדינה..
באמת נראה לך
שזה יחזיר את העלויות חזרה? -לא חושב. צריך להתחשב בזה שהתיירות בארץ לא במצב טוב. אנשים לא ייסעו ברכבת, כי זה ייעלה להם יותר מאשר באוטו נכון שהם לא והגים ומוסטח להם הגעה מהירה יותר אבל, מי יודע... לא נראה לי שהרבה אנשים יישתמשו בקו (כמובן אם ייפתחו אותו ואני יירצה לסוע לאילת, אני יסע ברכבת, אבל אנשים כאן לא מייצגים את הרוב....)
 

havlaz

New member
אתה טועה

באמת נראה לך
שזה יחזיר את העלויות חזרה? -לא חושב. צריך להתחשב בזה שהתיירות בארץ לא במצב טוב. אנשים לא ייסעו ברכבת, כי זה ייעלה להם יותר מאשר באוטו נכון שהם לא והגים ומוסטח להם הגעה מהירה יותר אבל, מי יודע... לא נראה לי שהרבה אנשים יישתמשו בקו (כמובן אם ייפתחו אותו ואני יירצה לסוע לאילת, אני יסע ברכבת, אבל אנשים כאן לא מייצגים את הרוב....)
אתה טועה
כאשר נסיעה לתל אביב עולה באוטובוס 70 שקל ונמשכת 6 שעות וטיסה עולה כ250 שקל ונמשכת שעה אנשים יחפשו את השילוב, מהירות ונוחות עם מחיר אטרקטיבי - רכבת. מזאת אומרת יותר מאוטו? היתרונות ברכבת שיותר נוח מאוטו, יותר בטוח למשפחות, שלא נדבר שליחידים זה הדבר, שכן ליחיד קשה לנסוע ברכב לבד, מסוכן ומעייף. מדובר על עורק יציאה וכניסה מאילת... לאילתי מאוד קשה לצאת מאילת, זה יקר וארוך... מדוע אנשים נוסעים ברכבת מתל אביב לבאר שבע ולא באוטובוס?, אותו הדבר באילת. ולא מדובר גם על אנשים, אלה גם על מסע, באילת יש נמל מאוד פעיל ומדי יום עולים על כבישי הערבה עשרות משאיות מלאות בפוספטים, וחומרים מסוכנים לכיוון הצפון, מדובר בעלות יקרה, ומסוכנת, לבעלים ולציבור. ואפרופו תחבורה ציבורית, מתי אצלנו?
 
איליה צודק

בחולון? 2003? אין סיכוי!
זה יקח לפחות עוד 5 שנים. עוד לא הוציאו אפילו מכרז תכנון, שלא לדבר על מכרז בניה, ושלא לדבר על הבניה עצמה. ב-2003 אמורה להיפתח תחנת ראשונים בראשון לציון.
איליה צודק
הקו לראשון לציון מערב והתחנות שלאורכו (בין היתר, תחנת חולון) יוקמו בעוד חמש שנים לפחות! וזה המינימום של המינימום! התוואי בו אמור לעבור הקו, בעייתי ביותר ומצריך עבודות פינוי גדולות ויקרות.
 

fireman

New member
איליה

אם איני טועה, התכניות של רכבת ישראל
מדברות על תחנה ברהט, שזה לא רחוק. בלהבים לא. אין הצדקה לבנות תחנה במקום כזה, להבים הוא ישוב מאד קטן ומבודד.
איליה
מסילת הרכבת ב"ש קריית גת עוברת הרבה יותר קרוב ללהבים מאשר לרהט. התוכנית אכן מדברת על הקמת תחנת רכבת בלהבים ולא ברהט כפי שציינת, הרכבות העוברות לא יעצרו בתחנת להבים באותה תדירות של עצירות כמו בתחנות ק"ג ולוד. במידה ורכבת ישראל תקים תחנה ברהט, הם יכולים להכריז על ריסוק קו הרכבת הזה כי אף אחד לא יעלה על רכבת שעוברת ברהט ובייחוד לא עם המצב הביטחוני הנהדר שלנו. נ.ב המרחק בין ב"ש ללהבים הוא פחות מ10 ק"מ....לזה אתה קורא מבודד?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה