מר עומר ושאלתו

7 gadifi

New member
מר עומר ושאלתו

שלום רב אני חדש בפרום צילום קראתי את שאלתך ואני מבקש שתיצור עמי קשר דרך דואר אלקטרוני. ראשית אני מקבל את תגובתך לאנשים שכתבו לך .את דעתם כנראה שעדין לא מבנים איך כותבים בפורום מקצועי תגובות,שנית קודם כל אתה בחור נרמלי ובחור בוגר ששואל שאלה לגבי מהות הצילום והיותו מענין לאורך זמן.אני חובב צילום כבר עשרים שנה.תמיד יש חדושים.אפקטים זויות צילום והיום אריכה דגטלית.ויש גם ראית צילום חדשות וסרטי צילום. עם אנתי לך או לא היתי מצפה לתגובה ממך,מצטער עם נפגתה. בתודה מראש גדי מהצפון.
 

SkyEye

New member
גדי, התגובות לא היו מכוונות לעומר!! ../images/Emo12.gif

הדיון פשוט גלש לפסים אחרים (לא רצויים כמובן) והתנתק מהנושא המקורי. אפשר להמשיך אותו היכן שהפסיק, כאן בעמוד הזה למטה, לאחר התגובה שלי (שלא קבלה שום התייחסות
)
 

7 gadifi

New member
עומר וההתיחסות אליו

שלום רב לגבי עומר וההתיחסות אליו כדאי לכם לקרא את התיחסותו של עומר בהודאה השבוע. שבה הוא כותב כי נפגה מהיחס אליו.של הכותבים.אז ראשית כדאי שתתיחסו אליו ,ולדעותיו גם עם לא הכי נראות.וכדאי להנהלה לפנות אליו .לשוב ולכתוב בפורום .כי אני לא יודע איך לפנות אליו.אני מרגיש שהוא נפגע ביחוד ביחס לגילו הצעיר. לכן אבקש אם רוצים לשמור על רמה סבירה של פורום זה יש להחזירו ולהתנצל בפניו.ולהעיף מטרידים אמתים .כגון מכתב השרשרת. תודה מראש גדי.
 
למעלה