מר "התבורי'ס" מגיע. איילה כבר מתכוננת

webguy

New member
מר "התבורי'ס" מגיע. איילה כבר מתכוננת../images/Emo168.gif

איילה רשף, בכבודה ובעצמה,היא ולא מלאך, היא ולא שרף, תנחה את המשדר המקדים של הגמר הגדול דל "התבורי'ס", שייערך ביום ראשון הקרוב 21 במרץ בערוץ 24. כזכור לכולנו, אחרי שיצאה מבית "האח הגדול", כבר הספיקה איילה לבקר בבית משפחת תבורי והתחברה מאוד לשימי והילדים. רשף תוביל את השידור מבית משפחת תבורי במושב בית דגן שבמרכז הארץ ותראיין את שימי תבורי, הילדים בן-אל, דניאל, אריאל אלירן ואורחים נוספים שיגיעו לגמר. http://www.mako.co.il/music-24/tavo...21006.htm&sCh=f6750a2610f26110&pId=2082585621
 

laVita

New member
שמחה בשבילך וובגיא:)

היחיד שאוהב אותה בצורה קונסיסטנטית ולא מגיע לרמות נמוכות כמו הרבה אחרים פה. מעריכה אותך מאוד על כך. רק מראה שהאהבה שלך אליה היא באה ממקום נקי. כמו של אוהבי אלירז:)
 

webguy

New member
אל תסחפי ..יש לה מספיק מעריצים ..

אני מעריך אותה .... !! אבל נכון פה מהפורום הם כבר ברחו מזמן ..לא מקום נעים להיות פה .... מישהו הייה צריך לאזן את מה שהלך פה ..אז אני תרמתי את תרומתי והיו עוד ספורים ובקרוב הפורום ידמם וכולנו נעבור להתעדכן בפיסבוק של המתחרים או בבלוג ..בשנה הבאה כבר יהיו כוכבים חדשים ...
 

laVita

New member
התכוונתי פה בפורום...

ולא אמרתי שאתה מעריץ כי אני בעצמי לא אוהבת את המילה..ובינינו..עברנו את הגיל. נחמד פשוט שיש פה (בפורום) מישהו שמראה את האהבה אליה ולא מכפיש ומקלל.. האמת לא נחמד להיות פה בכלל לא משנה את מי אתה אוהב. 5 טרולים הרסו פה הכל. וזה ממש לא משנה את מי הם אוהבים הם פשוט מכערים את הפורום. מקווה שלא יארחו פה אף אחד ולא יכנסו לכאן אנשים חוץ מהמכורים. כי ממש לא נעים פה
 
את אחת הסיבות שלא היה נעים כאן

במתקפות המוטרפות שלך על סער ,על איילה ועל סער ואיילה אל תטיפי לאחרים לפני שתבקרי את עצמך אני שנגד התנהלותו של אלירז מאז עזב את תוכנית "האח הגדול" זכיתי ממך לשלל "מחמאות". תתחילי בניקוי האורוות שלך לפני העברת ביקורת על מי שדעתם שונה ממך.
 

webguy

New member
נכון ...

ובשנה הבאה רק אבוא רק לבקר ..האח הזה במקרה נסחפתי אליו ואני מודה בגלל איילה התחברתי בעקבות הרומן שלה , זה באמת לא בשבילי הוציא ממני המון אנרגיה חיובית ושלילת ...זה האח הראשון והאחרון לא עוד ..!! אבל בגלל שנקשרתי וק לאיילה אני אמשיך לעקוב אחריה כמה שאפשר במידע שיש באינטרנט . מעניין יהיה בשנה הבאה אם אוהדי איילה או אלירז במיוחד ימצאו מלכים חדשים שיחליפו את הקודמים , או נראה פה שמות חדשים שלא היו פה השנה ..? בכל מקרה הייתי מעדיף ארת איילה מתקדמת במקצוע שלה ....יחסי ציבור עכשיו שהיא מוכרת זה יזרום יותר קל למעלה , ובנתיים שתהנה תקופת זמן מתהילה ופרסום שיחלפו להם בשלב מסוים .... וגם אלירז כנ"ל שלא יבנה על המדיה הבדורית היא אכזרית משועבדת לאליל הרייטינג , הנפילה עלולה להיות מאוד כואבת ..!! בהצלחה לכולנו
 

laVita

New member
נכנסנו חזק מידי עמוק מידי. מספיק פעם אחת

התקופה הזו תעבור למתמודדים מהר מאוד אני אישית אשמח לראות את אלירז מצליח בתחום רק כדי שנוכל לזכות לראות אותו יותר על המסך. אבל המדיה כמו שאמרת היא אכזרית מידי. והתקופה תעבור להם די מהר. אני לא מתכננת לצפות בעונה השלישית פשוט כי ראיתי שזה יותר מידי ממכר עבורי. לפחות אנשים למדו דבר אחד או שניים לגבי המדיה. עריכה נכונה יכולה ליצור סיפור פיקטיבי שכולם יאמינו בו. ואם חשבתי שלהפקה אין השפעה בבחירת המועמדים להדחה גם בזה טעיתי. הכל בידי ההפקה והמתמודדים הבאים שיכנסו לבית צריכים להבין שחייהם תלויים בידי העורך בלבד.
 

webguy

New member
איילה התכוננה לשידור ביחד עם המשפחה ..

לא יודע מה החיבור זה ערב חד פעמי ..ברור שכותבים ככה צריך לקדם את התוכנית חהחה
 

sivan1237

New member
גיא ראיתי את ההודעה שלך ממקודם

ואני חייבת להגיד משהו אחרון לפני שאני סוגרת את הנושא.. כשאוהבים מישהו צריך לדעת לבקר אותו לפעמים, ולא לראות אותו כעילוי.. אני בטוחה שאתה תגיד לי אותו דבר על אוהדי אלירז עכשיו..אבל אני אף פעם לא התנהלתי ככה,אתה יכול לחפש תגובות שלי בזמן התוכנית..ידעתי לקחת דברים בפרופורציה ולמשל אלין שמאוד אהבתי הרבה פעמים אמרתי לעצמי מה נסגר איתה??יש לה הרבה דברים שהיא צריכה לתקן בעצמה.. בגלל זה התעקשתי איתך על הנקודה ההיא..רציתי שתבין שיש כמה צדדים למטבע..וכשאתה טוען שאלירז הוא מהמר כפייתי מאולגה ובאותה נשימה אתה כועס ומתרעם כשכותבים שאיילה וסער שכבו..זה לא הגיוני..
 

JennaJ

New member
מישהו חייב להסביר לי מה זה

"המשדר המקדים לגמר"? היא מנחה את הגמר או לא? אצלי בטלוויזיה כתוב רק "גמר", אין הפרדה למשדר מקדים ומשדר מאחר... לא ברור העניין הזה. שיהיה לה בהצלחה, אני לא מתה עליה ובעיני היא עצית ומשעממת ואין לה מה שדרוש בשביל להפוך לפרסונה טלוויזיונית, אבל במילא אני לא רואה התבוריס אז זה לא משנה לי אישית.
 

webguy

New member
המשדר המקדים שאיילה מנחה ..

יציג את משפחת תבורי ואת המתמודדות ואני אסתכל רק בגלל איילה .. ביום שני איילה מנחה ערב עם ענת שרף בפ"ת בארוע צדקה ..!! והנה יש שרוצים בה ..גם כדוגמנית יש נוכחות והופעה מרשימה ..
 

JennaJ

New member
אמרתי "פרסונה טלוויזיונית"

למיטב ידיעתי האירוע שהיא מנחה בפ"ת אינו משודר בטלוויזיה, לכן איננו רלוונטי לעניין שאני מדברת עליו. לגביי דוגמנות, אם תרצו ואם לא, אין לאיילה את הנתונים הפיזיים להיות דוגמנית של ממש. היא בחורה יפה והיא סלב מן המניין כרגע, וכזו שלא בוחלת באף ארוע יחצני, לא משנה כמה קטן ופעוט הוא, ולכן כרגע היא זוכה לאובר-חשיפה תקשורתית. היא יכולה להיות פרזנטורית או כל תפקיד אחר שדורש ממי שממלא אותו להיות קודם כל סלב, אבל דוגמנית של ממש? קצת בעייתי. כרגע יש אינטרס להעסיק אותה משום שהצהובונים ששים לפרסם תמונות שלה וידיעות עליה, השאלה האם היא תצליח למנף את זה למשהו ארוך טווח. ייתכן שכן וייתכן שלא, לדעתי, כאמור, אין לה את הקסם והכריזמה שדרושים, אבל אני באמת מאחלת לה בהצלחה.
 

webguy

New member
לא התכוונתי ללכת כלכך רחוק ..

המקצוע שלה יחסי ציבור והיא לא אמנית , אבל יכולה לתפוס נישה צרה מאוד בתחום ..סה"כ היא מפורסמת וגם יפה ובעלת הופעה ... אבל זה נכון לכל פליטי האח לא רק לאיילה ...רק אדם שבא עם רקע מהתחום לאח יכול להשיג משהו רציני ושדורג למעמדו , איילה אלירז והשאר יהנו מהתהילה עוד זמן מה וזהו .. אף אחד מהם לא כוכב באמת.
 
מסכימה שהתהילה שלהם בת חלוף

אם יש למישהו סיכוי להישאר במדיה לאורך זמן זה לגואל אגב, ליאון שניידרובסקי קיבל תוכנית רדיו חדשה על חיי הלילה והזוהר ברדיו 100FM אז גם אחרי תקופה אפשר לחזור למיינסטרים
 

dila880

New member
צפיתי באיילה מדגמנת

היא באמת יפה חיננית מרשימה וחכמה נראית לעילא ולעילא ומשדרת אלגנטיות יפה לה מחוץ לבית האח הגדול ויפה לי לראותה , מסמלת בעיני את בוא האביב והיופי בקיצור מקווה שתשאר לתמיד ואשמח לצפות בה מתפתחת היא בהחלט שווה !
 
שימי תבורי והילדים??../images/Emo2.gif

לזה קוראים ילדים?
בכל אופן, מכונת יחסי הציבור של איילה עובדת ללא לאות. מנסה לסחוט מהלימון את טיפות המיץ האחרונות.
 
למעלה