מרק ירקות ללא בשר - סילבי

silvey

New member
מרק ירקות ללא בשר - סילבי

מרק ירקות צמחוני - מנסיוני המצרכים:- 3 גזרים קלופים 3 קישואים 3 בטטות קלופות 3 תפוחי אדמה קלופים 2 ירקות נשארים שלמים ו-1 חתוך לקוביות, מכל ירק. 1 בצל יבש קצוץ לקוביות כמה עלי סלרי קצוצים 2-3 שיני שום שלמות שורש פטרוזיליה קטן ללא קליפה 1/2-1/4 שורש סלרי ללא קליפה קורט מלח לפי הטעם פלפל לבן/שחור גרוס טרי 1 כף חוויאג' למרק 1 כף כמון מים רותחים בערך 3 ליטר צרור ענפי סלרי, פטרוזיליה, שמיר קשור יחד 2 כפות שטוחות קמח תפוחי אדמה עלי כוסברה קצוצים. אופן ההכנה:- שמים את כל המצרכים בסיר, חוץ מקמח תפוחי האדמה והכוסברה, מכסים במים ומבשלים. כשהגזר השלם מבושל מוציאים את הירקות השלמים ומועכים עם קצת נוזלי המרק, (אפשר במקל בלנדר), מחזירים לסיר, מערבבים, טועמים, משפרים תיבול אם צריך ועוד מים אם סמיך מדי. לוקחים את קמח תפוחי אדמה, ממיסים בנפרד במים קרים ושופכים לסיר. מכבים האש. מוסיפים למרק כמה עלי כוסברה טריים וקצוצים. בתיאבון.
 

נירהמ1

New member
סילבי'לה - נראה טעים - תודה על../images/Emo140.gif

המתכון. חג אורים שמח,
 

silvey

New member
../images/Emo163.gif אני לא יכולה להתאפק שלא לצלם

האוכל שלי כבר בוכה מרוב שאני מתעללת בו לפני כל צילום...
 

חושחושה

New member
נראה טעים טעים ומשביע, סילבי אני

עושה מרק מאוד דומה, אבל מוציאה את הירקות מהמרק, ואז מסמיכה עם 3 כפות עדשים אדומות, מתבשל מהר מאוד, ומחזירה את הירקות, כך לפחות אני יודעת שבמרק יש גם קיטניה, וגם חייבת לציין, עוזר לי בעיתות משבר בדיאטה, מאוד משביע! זהו סתם רציתי לשתף!
 

silvey

New member
ממש צירוף מקרים...אתמול הסתכלתי

לעבר המזווה ונתקלו עיניי בשקית עדשים אדומות...אמרתי לעצמי, להוסיף או לא? ולבסוף ויתרתי. המרק כל כך סמיך ומלא כל טוב בגלל הבלינדור של חלק מהירקות שלא היה במקרה הזה צורך. אולי בפעם הבאה...
 

monday

New member
אחלה מרק ../images/Emo51.gif על מתכון נהדר

ועם תבלין החוויאג' בכלל אני אוהבת... מאמצת אותו בשמחה למאגר המתכונים הענק שלי
 

effyba

New member
וואואו..רק עכשיו ראיתי אותו. זוכרת

שאמרתי לך קודם שאני רעבה???זה בדיוק מה הייתי אוכלת בתאוה רבה. (ואני גם עצבנית - יודעת למה...)
 
למעלה