מרקי, נגייס מילואים

חיננית

New member
בא לך דבקה סוערת?אלוני

אלוני, בא ונראה להם שבמקום לצחצח כלי מלחמה אפשר לקחת דרבוקה ולפתוח בדבקה בדואית סוערת ,ולעזאזל כל המלחמות שיש להם בראש. .מה דעתך? מתאים?
 

אלוני.

New member
לכתבי תפוז

הגיע תוכן השיחה בין אבו ג`אבר לאבו עלי ועושה רושם שהולך להיות כאן סוער מאד
 

sanlee

New member
בגלל נפילת הטק``ק בפורום קמתי משינה

מה קורה לכם על הבוקר? זה מזכיר לי את השפן שסיפר לחיות היער שהוא מסדר ציפורנים ותוקע את הלביאה, עד שבה האריה ושאל אותו מה מעשיך? והשפן ענה שהוא מסדר ציפורנים ומדבר שטויות. ולמי שלא יודע, הפורום של הערבים התפזר ללא הסכמה וללא החלטות רציניות. זה לא אומר שאין אופציה למילחמה , אבל איך שהמצב ניראה עכשיו היא בסבירות בינונית. ולכן אל תגייסו לי את המילואים ואל תזיזו גייסות כי אז המלחמה תהפוך למציאות.
 

חיננית

New member
סוף סוף התעורר איש חכם

לא כל דיבור אצל הצד השני פרושו מלחמה. ואם אנחנו לא נהיה פרנואדים, אולי נחסוך איזו תקרית שתיקרה בשל אי הבנה של האויב ויכולתו וכוונותיו,שתתפתח אח`כ לדבר שקשה יהיה לעצרו בגלל אנשים הששים אלי קרב מכל פיפס ותסלחו לי על הביטוי.
 

sanlee

New member
חיננית את יודעת...

למה הפסקתי לדפוק ברחוב? כי כל אחד שהגיע היה אומר לי זוז ואני יראה לך איך עושים את זה יותר טוב . כך הישראלים כולם מומחים להכל ויודעים הכל במיוחד בתחום הבטחון. ובעצות אנחנו אלופים . עכשיו את מבינה למה הפסקתי? הה?
 

חיננית

New member
מבינה ידידי

ומסכימה איתך שכל אחד כאן מלך וגנרל עטור רעיונות. איך אפשר לנצח ,איך אפשר לסדר את האויב ,כולם חכמים כולם . ולמרות זאת אנחנו באחד הברוכים הכי רציניים בעשור האחרון. אז תגיד לי סנלי..אחי למה?
 

sanlee

New member
אחותי חיננית אני בסה``כ...

כמג``ד במילואים לא מבין הרבה בסה``כ חירניק . אבל העניין לדעתי הוא לא צבאי הוא מדיני והמפתח הוא ``תבונה מדינית`` ו``מנהיגות`` ,דבר שאין לנו מזמן. הצבא הוא כלי שרת בידי הפוליטיקאים שהשתמשו בו בצורה אוילית והכניסו בו לא מעט פוליטיקה . ואם תצרפי את הכל ביחד הרי לך ברוך רציני ביותר.
 

אלוני.

New member
דווקא

הנסיון של עראפאת בוועידה (והיחס של ג`ורג` w ) מראה עד כמה האיש מיואש. הוסף לכך את חילופי השלטון כאן והתחושה שהיהודים גמרו לריב אחד עם השני ונבין שהוא בדיוק כמו השפן..
 

resh0

New member
נבדקתי! ראייתי תקינה.

למרות זאת אינני רואה את הדרך כיצד ``להוציא את המלחמה מהראש``... דרך אגב: אני מעוניין בשלום לא פחות ממך.
 

אלוני.

New member
שרוף

אף אחד לא רוצה עוד יום כיפור. לפני שבועיים רצו אחרי מכונית תופת שלא הייתה ולא נבראה בגלל אתר אינטרנט ועכשיו אתה רוצה שיגייסו מילואים בגלל שלמישהו משעמם??
 

שרוף

New member
שמעת אותי מדבר על גיוס מילואים?

חברה אתם לא רצינים. לפני גיוס מילואים יש כל כך הרבה דברים לעשות....... תראה לי איפה כתבתי שצריך לגייס מילואים ותקבל מיליון דולר.
 

אלוני.

New member
מרקי

למה שלא תספר מי עומד מאחורי ``דבקה`` אם אתה סומך עליהם אתה בוודאי יודע מי הם
 
בכל מקרה,הרבה אנשים מפוקסמים

פוליטיקאים וכאילו מחוברים אליו וזה אומר דרשני עוד לא נתקלתי בידיעה לא נכונה שם כל מה שהם כותבים מתברר כנכון ומגיע לידיעת הציבור ימים ושבועות אחרי זה מרק.
 

שרוף

New member
כל אחד פותח הדבקה ונהייה לי

פרשן צבאי פוליטי מדיני. מעניין מי באמת עומד מאחרי האתר הזה.
 
למעלה