מרץ 4 - שרשור הרגע האחרון

yaron_z

New member
מרץ 4 - שרשור הרגע האחרון

או במילים אחרות, נשארו בערך 8 שעות לתחילת הגיוס הקרבי האחרון של ילידי 85, כבוד! כל אחד פה צריך לשרשר רק תחיל שאליו הוא מתגייס (לדוגמה "גבעתי") וניתן להוסיף-באישור מנהל פורום, את המילה כבוד.
הפרידה מתחילה. ירון זורע, מרץ 04 שריון כבוד, ונותן ברכה למתגייסים - לפי סדר הגיוסים: גולני, גבעתי, חירמ"כ, נח"ל, צנחנים, שריון, הנדסה, תותחנים, נ"מ, מוד"ש, מג"ב. קרבי זה הכי אחי. או כמו שאמרו זאת "ותיקים ממני": "בארץ ישראל קם העם היהודי(...)" מורשת בן-גוריון ומגילת העצמאות. ועוד כמה מילים מהלב. נשאר לי עוד שבוע לגיוס, השבוע האחרון שלי ב-36 החודשים הבאים, שזה 156 שבועות בערך, להיות חופשי, איש עם זמן משל עצמו, שיכול לעשות בערך מה שבא לו בלי לדפוק דו"ח לאף-אחד, אני מאוד מתרגש, ומקווה למצות את מלוא יכולתי במסגרת ה"נוצצת" (לטוב ולרע) הזו, שנקראת צה"ל. אם כולנו נזכור שצה"ל ראשית הוא צבא ההגנה, על אדמתנו ונפשינו, ואחינו (הרי כל ישראל אחים, לא?) ונזכור, גם מי שמאוכזב מהמקום שאליו שובץ, גם ברגעים המאתגרים ביותר, שעוד לא נולד המניאק שיעצור את הזמן, והסטייק/קוסקוס/שניצל של הבית אף פעם לא רחוק מאיתנו יותר מדי, וקרובה אפילו יותר גם השבת (ולכל שבת יש מוצאי שבת), וש"מקסימום נסבול קצת, אבל נחייך, כמו שהזכיר לי חבר טוב היום", נצליח ונגיע ונסיים כל מסע קשה. וכמו בכל מגע ארוך ומהנה, בכל תחום, הצעד הראשון הוא הכי קשה. שיהיה לכולנו בהצלחה! מרץ 4 כבוד !!!
 

איילפ

New member
מוד"ש... כבוד?

בהצלחה בגיוס אחי. ומוד"ש זה בעיקר ב-24, לא ב-31. אחרי חי"ר ייעודי ונח"ל בסדר הגיוסים.
 

shalev10

New member
המשך לשרשור

אני שלו רמר מתגייס לשריון ב28.3 רציתי לאחל לכולם הרבה מאוד הצלחה ותשמרו על עצמכם. אל תתבאסו כי עדיין כולנו קרביים וזה הכי חשוב שיש. מקווה שנתראה בפורום הזה עוד 3 שנים ונעביר חוויות בכיף על הצבא אז בהצלחה לכולם
 

Murray

New member
שיהיה בהצלחה

ושמרו על עצמכם! בלי שטויות! בהצלחה,
 

hnuny

New member
שריון- כבוד???

אני אורן.. עוד חודשיים בן 19. מתגייס לשריון.. מקווה שאני אסתדר בטירונות עם כל האנשים, רק שלא יהיו ערסים!!! המון הצלחה לכולם.. אל תהיו שבוזים כי אתם לא לבד.. אל תשכחו שתמיד יש מישהו שחושב עליכם ומתגעגע אליכם איפשהוא בארץ.. אל תקחו את הטירונות יותר מדיי קשה כי כמו שאח שלי אמר לי: הטירונות זה לא הצבא, והצבא זה לא הטירונות!!! אז שיהיה לכולם גיוס מצויין.. תשמרו על עצמכם, ודיר בלאק אם אתם עושים שטויות!!!
 

friziblite

New member
שיריוניר נוסף

אני גיא בן 18 וחצי מתגייס גם לשיריון. ואי עוד שבוע איך שהזמן רץ, מי היה מאמין. כרגע אני בדילמה לגבי הצבא ולגבי החיים. מקווה שבסוף הכול יסתדר כמו שצריך. זהוא נתראה ב28 בבקום.
 

hnuny

New member
שאלה..

מה ז"א דילמה לגבי הצבא?? אתה לא בטוח אם אתה רוצה שריון או לא בטוח אם אתה רוצה להיות קרבי בכלל??
 

hnuny

New member
מה הפרופיל שלך??

ומה תעשה אם תחליט שאתה לא רוצה קרבי?? לא תתפנה??
 

friziblite

New member
פרופיל 97

אבל יש לי פריקת כתף, ושבר ביד שלא התאחה,וגם לא יתאחה בעתיד שעליהם לא דיווחתי עקב רצון לשרת בקרבי.אז זה חלק ממה שקשור להתלבטות שלי, יש גם דברים אחרים כמו טיפול שיניים שאני צריך לעבור דחוף אבל לא יהיה לי זמן לזה בקרבי,גם רציתי לשפר פסיכומטרי ובגרויות. כדאי שלא להתחיל להתעסק עם זה בגיל מאוחר. ולכן כפי שאמרתי אני כרגע בדילמה.
 

hnuny

New member
אאהההה...

או קיי... עכשיו הבנתי אותך.. טוב בכל מקרה, אל תעשה שטויות עם הכתף שלך.. כמובן שתגיד להם על זה ואולי יתנו לך פטור מכמה דברים בטירונות, אבל הכל זאת תוכל להיות בקרבי. כמובן שתגיד להם על הטיפול שיניים שאתה חייב לעבור, תביא איתך מכתב מרופא השיניים שלך, אני בטוח שהם יתחשבו בו.. אבל לגבי שיפור הפסיכומטרי/בגרויות, זה כבר שטויות כי המון עושים את זה אחרי הצבא.. זה לא סיבה לא לשרת בקרבי.. גם אני האמת רוצה לשפר את הפסיכומטרי, אבל כמו שאומרים כל דבר בזמנו.. אז זהו.. בהצלחה בכל אופן.. ותהיה בריא!! ואל תעשה שטויות!!
 

פוטיק

New member
אתה לא היחידי אחי

גם אני בהתלבטות על קרבי או לא.. זה קשה.. כל החברים שלי הג'ובניקים מקניטים אותי לא להיות קרבי.. אבל איך אפשר לוותר על משו לפני שבכלל ניסית אותו !? נתגייס.. ונראה.. שיהיה לנו בהצלחה בתור ג'ובניקים או בתור לוחמים.. :))
 

friziblite

New member
וואלה אחי צודק

גם אצלי אותו הדבר עם החברים. טוב באמת שיהיה לשנינו בהצלחה. אגב תגיד לאן אתה מתגייס?
 
שריון

אני ליאור, מתגייס לשריון עוד שבוע (פיי, איך הזמן רץ) מקווה לעשות חיים, ולא לסבול יותר מידי. וכמובן, נתראה בבקום!
 
למעלה