מרץ 2021 בערוצי הסדרות של הוט

גםצופה

Member
מנהל
אלה שהורגים – Darkness: Those Who Kill

החל מה-2.3, ימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO


כל הפרקים ב-HOT VOD וב- NEXT TV—



סדרה חדשה


"אלה שהורגים" ("Those Who Kill") היא סדרת דרמה דנית שנכתבה על ידי אינה ברוהן ("כיבוש") ובוימה על ידי קרסטן מילראפ ("דיקטה"), שניהם זוכי פרס רוברט (מקביל לאוסקר אמריקאי). בעקבות הצלחת הסדרה, היא נרכשה לשידור גם על-ידי BBC באנגליה.


את הקאסט של הסדרה מובילים קנת' מ. קריסטנסן ("ויקינגים :ולהלה", "הירושה"), נטלי מדואנו ("Follow the Money") ואופה רורנאק מדסן.

שישה חודשים שהחוקר יאן מיקלסון (קריסטנסן) מחפש אחר עקבותיה של נערה בת 17 שנעלמה בקופנהגן. כשיאן נתקל במקרה נוסף של צעירה שנעדרה, הוא מאחד כוחות עם מאבחנת פלילית בשם לואיז (מדואנו), יחד הם מנסים להבין את מוחו של הרוצח ולהציל את הנערות. השניים יוצאים למסע אל תוך החלקים האפלים ביותר של המוח האנושי – וככל שהם מתקדמים, הרוצח נהיה נואש והסכנה מתגברת.
 

גםצופה

Member
מנהל
אנחנו מי שאנחנו – We Are Who We Are
סדרה חדשה


החל מיום רביעי ה-3.3

כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV



"אנחנו מי שאנחנו" ("We Are Who We Are") היא דרמת התבגרות איטלקית שהופקה בשיתוף של HBO ורשת Sky Atlantic האיטלקית. את הסדרה יצר המועמד לאוסקר לוקה גואדאנינו ("קרא לי בשמך") והסופר זוכה פרס "סטרגה" (פרס הספרות היוקרתי ביותר באיטליה) פאולו ג'ורדנו.



בסדרה מככבים ג'ק דילן גרייזר ("זה"), ג'ורדן קריסטין שיימון, המועמדת לאוסקר וזוכת גלובוס הזהב קלואי סביני ("בנים אינם בוכים", "קשר דם"), אליס בראגה ("אליסיום", "אני, אגדה") והשחקן הישראלי המועמד לפרס "אופיר" טום מרסייה.



הסדרה עוקבת אחר נער ונערה אמריקאים שחיים בבסיס צבאי בעיר החוף קיוג'ה שבאיטליה – פרייזר המתבגר (גרייזר) שעובר עם שתי אמהותיו הקצינות מניו יורק לבסיס האיטלקי, וקייטלין (שיימון), נערה הנאבקת עם זהותה המינית. הסדרה חוקרת תמות של חברות, אהבות ראשונות וזהות, ומכניסה את צופיה אל תוך הכאב והחדווה שבהתבגרות.



עוד מככבים בסדרה:

ספנס מור השני ("13 סיבות")
הראפר זוכה הגראמי סקוט "קיד קודי" מסקודי
 

גםצופה

Member
מנהל
כוח – עונה 6 – Power
עונת הסיום
החל מה-28.2, ימי ראשון-חמישי בלילה ב-HOT HBO

כל הפרקים ב-HOT VOD




"כוח" ("Power"), דרמת הפשע של רשת הכבלים "סטארז", נוצרה על ידי המועמדת ל"אמי" קורטני קמפ אגבו ("האישה הטובה"), המועמד ל"אמי" דיוויד קנולר ("אהבה גדולה"), מארק קנטון ("300: עליית האימפריה") ורנדל אמט ("סוף המשמרת"), אך השם המסקרן ביותר שמזוהה עמה הוא ללא ספק קרטיס ג'קסון, הראפר הידוע בכינויו "50 סנט". ג'קסון לא רק מככב ומפיק את הסדרה המצליחה – שמבוססת במידה רבה על סיפור חייו המרתק והמסעיר – אלא גם מבצע את שיר הנושא שלה, "Big Rich Town".



עלילת "כוח" סובבת סביב ג'יימס "גוסט" סיינט פטריק (עומארי הרדוויק, "צוות לעניין", "קיק אס"), בעליו של מועדון לילה ניו יורקי פופולארי ושחקן מפתח באחת מרשתות הסמים הגדולות בעיר, שנקרע בין חייו הכפולים. בעונת הסיום, "גוסט" שוב מחפש נקמה לאחר שנבגד על-ידי שותפו לשעבר. "גוסט" מחליט לשים את עולם הפשע מאחוריו ולחיות חיי חוק, אבל האם יספיק לעשות זאת לפני שהבולשת תתפוס אותו על פשעי עבר?



עוד מככבים בסדרה:


ג'וזף סיקורה ("שאטר איילנד")

נטורי נוטון ("תהילה")

לילה לורן ("מלשין")

ג'רי פררה ("הפמליה")

סונג קנג (סרטי "מהיר ועצבני")

הזמר רוטימי אקינושו
 

גםצופה

Member
מנהל
NCIS לוס אנג'לס – עונה 11 – NCIS L.A

סדרה חדשה

החל מיום חמישי ה-4.3, ימי חמישי בשעה 22:00 ב-HOT Zone




המועמד ל"גלובוס הזהב" כריס או'דונל ("ניחוח אישה", "באטמן") והמוזיקאי זוכה ה"גראמי" אל אל קול ג'יי ("יום ראשון הגדול" ומנחה "קרב הליפסינק") חוזרים לככב בעונה ה-11 של "NCIS לוס אנג'לס" ("NCIS: Los Angeles"), סדרת הבת של הדרמה הפופולארית בעולם, "NCIS".



מאז עלייתה לאוויר, הייתה סדרת האקשן של רשת CBS והיוצר שיין ברנן ("NCIS", "CSI מיאמי") מועמדת לפרס ה"אמי" ולפרס ה"פיפל'ס צ'ויס" וגרפה שישה פרסי "טין צ'ויס".



"NCIS לוס אנג'לס" עוקבת אחרי עלילותיהם של חברי צוות לוס אנג'לס של יחידת ה-NCIS, האחראית לחקירות הפליליות של חיל הים ומתמחה במשימות סמויות. בראש הצוות עומדים הסוכן המיוחד ג'י קאלן (או'דונל), מומחה בזהויות בדויות ועבודה סמויה, ושותפו הסוכן סאם האנה (אל אל קול ג'יי) – איש צבא לשעבר, מומחה לתרבות המזרח התיכון, שלחם באפגניסטן ובעיראק.



לצדם של או'דונל ואל אל קול ג'יי שבים לככב העונה גם הכוכבת הישראלית בר פאלי ("רווח וכאב", "נון סטופ"), שחוזרת לגלם את דמותה של אנה קולצ'ק, זוכת האוסקר לינדה האנט ("שנה בצל הסכנה"), בארט פואה, אריק כריסטיאן אולסן ("תוכנית גיבוי") ורנה פליס סמית.



העונה יגיעו להתארח:

הראפר המועמד ל"גראמי" קיארי "אופסט" סיפוס

המתאבק המקצועי ואלוף העולם במשקל כבד ביל גולדברג

דיוויד ג'יימס אליוט, שחוזר לתפקידו כהרמון ראב מסדרת האם המקורית "ג'אג".
 

גםצופה

Member
מנהל
תאגיד – עונה 3 – Corporate

החל מה-7.3, ראשון-חמישי בשעה 21:45 ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD



"תאגיד" ("Corporate") היא סדרה קומית של ערוץ "קומדי סנטרל", מבית היוצר של פאט בישופ, מאט אינגברטסון וג'ייק וייסמן ("מורות"). העונה השלישית של "תאגיד" תעלה בשידור יומי רק ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD.


מאט וג'ייק (אינגברטסון ו-וייסמן) הם שני מנהלים זוטרים בתאגיד בינלאומי וחסר נשמה, הנתונים לחסדיו של המנכ"ל הרודן כריסטיאן דה-ויל (לאנס רדיק, "פרינג'") וסגניו הפסיכופתים ג'ון (אדם לסטיק, "קז'ואל") וקייט (אן דודק, "מד מן", "האוס").


בעודם מנסים לנווט בין סדרה של אסונות, מאט וג'ייק נעזרים בבת הברית היחידה שלהם בתאגיד, גרייס ממשאבי האנוש (אפרנה ננצ'רלה, "בוג'אק הורסמן", "קראשינג"), שקורסת תחת עומס העבודה שלה ומערכת היחסים המתישה שלה עם שני העובדים התלותיים הללו.



מגיעים להתארח העונה:

זוכת פרס ה"סאג" לורן לפקוס ("כתום זה השחור החדש", "המפץ הגדול")

המועמד ל"גלובוס הזהב" בוב אודנקירק ("שובר שורות", "סמוך על סול")

פול פ. תומפקינס ("בוג'ק הורסמן")

פאם מרפי ("תפוס את שורטי", בית ספר למפלצות)

זוכה פרס ה"סאג" וויליאם פיכטנר ("נמלטים") דני ג'ולס ("האקסית המטורפת").
 

גםצופה

Member
מנהל
בשר ודם – Flesh And Blood
סדרה חדשה
החל מה-14.3, ימי ראשון בשעה 21:25 ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV




"בשר ודם" ("Flesh and blood") היא מיני סדרה בת 4 פרקים של רשת ITV הבריטית, שנוצרה על-ידי שרה וויליאמס ("להיות ג'יין"). את הסדרה מביימת המועמדת לבאפט"א לואיז הופר ("CHEAT") כעת הסדרה מגיעה לשידור רק ב-HOT.


את הקאסט של הסדרה מובילים המועמדת לאוסקר ולגלובוס הזהב אימלדה סטונטון ("וירה דרייק", "הארי פוטר ומסדר עוף החול"), זוכת פרס הבאפט"א פרנצ'סקה אניס ("לילי", "אהבה חסרת פשרות"), המועמד לפרס האוסקר סטיבן ריאה ("משחק הדמעות", "ונדטה"), קלאודי בלקלי ("גאווה ודעה קדומה", "פארק גוספורד"), ראסל טובי ("כמעט אנושיים", "השקרן הטוב") והמועמדת לפרס "טוני" לידיה לאונרד ("חיים שלי", "הרשות החמישית")


הסדרה מגוללת את סיפורם של 3 אחים – ג'ייק (טובי), הלן (בלקלי) ונטלי (לאונרד), לאחר שאימם שהתאלמנה לאחרונה, ויויאן (אניס), נופלת בקסמו של מארק (ריאה) , גבר מסתורי חדש. החשדנות העולה של האחים כלפיו מעוררת אירועים בחיי האהבה שלהם עצמם, שיוצאים משליטה. הם מנסים לאסוף מידע על מארק, יחד עם שכנתם המעוניינת יתר על המידה, מרי (סטונטון), שגרה לידם כבר 40 שנה. האם הם יצליחו להתגבר על הכעס אחד כלפי השני כדי להבין מיהו האיש הזה באמת?



עוד מככבים בסדרה:

דיוויד באמבר ("מבצע ואלקירי", "רומא")

קרן גיל ("להרוס אותך")

שרון סמול ("רווק פלוס ילד")

וינסנט רייגן ("300", "טרויה")

קיר צ'ארלס ("אהבה זה כל הסיפור")
 

גםצופה

Member
מנהל
האחיזה הסינגפורית – The Singapore Grip
סדרה חדשה

החל מה-18.3, ימי חמישי בשעה 21:25 ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV




"האחיזה הסינגפורית" ("The Singapore Grip") היא דרמה תקופתית בת 6 פרקים של רשת ITV הבריטית, שנוצרה על-ידי סר כריסטופר המפטון ("כפרה", "יחסים מסוכנים"). הסדרה מבוססת על ספרו באותו השם של הסופר זוכה פרס הבוקר ג'יי. ג'י פארל. את הסדרה מביים המועמד לבאפט"א טום ווהן ("דוקטור פוסטר") ומפיק אותה המועמד ל"אמי" דמיאן טימר ("פולדארק") כעת הסדרה מגיעה לשידור רק ב-HOT.



את הקאסט של הסדרה מובילים המועמד לבאפט"א דיוויד מוריסי ("המתים המהלכים"), צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס", "הכתר") והזוכה פרס אוליבייה לשחקן הטוב ביותר לוק טרדווי ("רצח בדם קר").



הסדרה מתרחשת בסינגפור של 1941 ומגוללת את סיפורם של משפחת בלקט – וולטר בלקט (מוריסי), ברון סחר בסינגפור הקולוניאלית שמנהל חיי עושר ופריבילגיה, הרחק מאירופה שסועת המלחמה, ושל השותף העסקי שלו, מר ווב (דאנס). לאחר שווב מאבד את היכולת להחזיק בחלקו בעסק, בנו האידיאליסט מת'יו (טרדווי) נקרא להגיע למזרח הרחוק להחליפו. התוכניות הגדולות של וולטר בענייני העסק המשפחתי נתונות לאיום כאשר במקום להתחתן עם ג'ואן, הבת של וולטר, מת'יו מתאהב במורדת סינית מסתורית.



עוד מככבים בסדרה:

קולם מיני ("מסע בין כוכבים: הדור הבא")

ג'יין הורוקס ("קול קטן")

אליזבת טאן ("אמילי בפריז")

לוק ניוברי ("בבשר החי")
 

גםצופה

Member
מנהל
מיליארדים – עונה 3 –Billions
חדש ב-HOT

החל מה-28.3, ראשון-חמישי בלילה ב- HOT3

כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV




העונה השלישית של "מיליארדים" ("Billions"), הדרמה המצליחה ועטורת הכוכבים של רשת Showtime, מגיעה לשידור יומי ב-HOT3 ותעלה במלואה ל-HOT VOD ול-NEXT TV. הסדרה נוצרה על-ידי בריאן קופלמן, דיוויד לווין (שביחד עומדים מאחורי מספר הפקות קולנועיות הכוללות את "משחק המושבעים", "ההימור האחרון", "אושן 13" ועוד) והכותב הפיננסי בעל הטור המוכר ב"ניו יורק טיימס", אנדרו רוס סורקין.



הסדרה, שעוסקת בעולם הפיננסים של וול סטריט, עוקבת אחר מסלול ההתנגשות בין צ'אק רודס, תובע כללי בניו יורק (המגולם על-ידי זוכה ה"אמי" פול ג'יאמטי, "סינדרלה מן"), לבין בובי אקסלרוד (דמיאן לואיס, "הומלנד"), מלך קרנות הגידור של וול סטריט. רודס מקדש את השליחות הציבורית שבתפקידו והוא רואה באקסלרוד ותעשיית קרנות הגידור, שמקדשים רווחים מעל הכל, את כל מה שמושחת בחברה האמריקאית. בעונתה השלישית של הסדרה, צ'אק ובובי מוצאים את עצמם מסתגלים לעולם חדש. הם עדיין נחושים להרוס האחד את השני, אך הם נאלצים גם להילחם על הישרדותם אל מול אויבים חדשים וחזקים. וונדי (מגי סיף, "ילדי האנרכיה"), שתקועה באמצע המלחמה הזו, תצטרך לקבל החלטה שתכתיב את שארית חייה.



עוד מככבים בסדרה:

מאלין אקרמן ("הקאמבק")

טובי לאונרד מור ("דרדוויל")

דיוויד קוסטביל ("הסמויה", "Suits")
 
למעלה