מרסדס בנד, ביבאר, אמש. ../images/Emo73.gif
מה כבר יכול להיות שונה בעוד הופעה של מרסדס, מקורביי שואלים אותי לעתים תכופות. אין לך את הדיסק שאת צריכה ללכת לכל ההופעות? מתי כבר יבינו שזה לא הכמות, זו האהבה. יצאנו מהקיבוץ היחסית מרוחק שלי בתשע וחצי והגענו קרוב לעשר, אין עדיין אנשים. לאט לאט (ממש לאט) התחיל להתמלא, ועדיין היה מספיק מקום לעוד הרבה אנשים. אבל בסה"כ, הייתי די מרוצה מהכמות. הם עלו ב23.20, כשכבר היינו שתויים וטובי לב. עם 'דיסקו' מהאלבום הבא, שיר שאני מתאהבת בו מדי הופעה מחדש, כבר מהרגע הזה ראיתי שרונן כוכבי, הגיטריסט, חם בצורה מיוחדת. אחרי שקראתי את הביקורת הקודמת, והמאד לא אוהדת, שמתי לב אליו מאד. ובכן, חד משמעית (והפעם ממש התרכזתי) אי אפשר לומר שמדובר בבחור שיודע לעשות רק ווא ווא על הגיטרה. היו שם ממש להטוטים והקרנת חום אל עבר המיתרים. ההופעה הייתה די רציפה, עם מעט מאד הערות של גל תורן (הסולן) בדרך, מה שהיה די חיובי, לתת למוזיקה לדבר בעד עצמה. הוא לא בשיאו לאחרונה בכל מה שנוגע לשיגועים מילוליים במהלך ההופעה, מה שמאד אפיין אותו בעבר. ביצוע אדיר ל'המרסדס', ל'עד מתי' מהאלבום הבא, ובכלל ההרגשה הייתה אסקפיסטית לחלוטין. זה לא משנה שיש מיליון מבחנים בפתח, זה לא משנה שההרגשה שלך מסריחה, שום דבר לא משנה. בקטע התופים-בס-גיטרות האימתני ב'קקטוס', זה פשוט מפרק אותך לגורמים, שום דבר לא כואב, אתה רק רוצה עוד. הסאונד היה אחלה בסה"כ, למעט בעיות באלאנס שבאו וחזרו לעתים. בסה"כ הופתעתי מאד לטובה מהביבאר שזו הפעם הראשונה שאני מבקרת בו. מרסדס יופיעו בששי במועדון האקסטרים באשדוד. תודה לכם על הכרטיס.
מה כבר יכול להיות שונה בעוד הופעה של מרסדס, מקורביי שואלים אותי לעתים תכופות. אין לך את הדיסק שאת צריכה ללכת לכל ההופעות? מתי כבר יבינו שזה לא הכמות, זו האהבה. יצאנו מהקיבוץ היחסית מרוחק שלי בתשע וחצי והגענו קרוב לעשר, אין עדיין אנשים. לאט לאט (ממש לאט) התחיל להתמלא, ועדיין היה מספיק מקום לעוד הרבה אנשים. אבל בסה"כ, הייתי די מרוצה מהכמות. הם עלו ב23.20, כשכבר היינו שתויים וטובי לב. עם 'דיסקו' מהאלבום הבא, שיר שאני מתאהבת בו מדי הופעה מחדש, כבר מהרגע הזה ראיתי שרונן כוכבי, הגיטריסט, חם בצורה מיוחדת. אחרי שקראתי את הביקורת הקודמת, והמאד לא אוהדת, שמתי לב אליו מאד. ובכן, חד משמעית (והפעם ממש התרכזתי) אי אפשר לומר שמדובר בבחור שיודע לעשות רק ווא ווא על הגיטרה. היו שם ממש להטוטים והקרנת חום אל עבר המיתרים. ההופעה הייתה די רציפה, עם מעט מאד הערות של גל תורן (הסולן) בדרך, מה שהיה די חיובי, לתת למוזיקה לדבר בעד עצמה. הוא לא בשיאו לאחרונה בכל מה שנוגע לשיגועים מילוליים במהלך ההופעה, מה שמאד אפיין אותו בעבר. ביצוע אדיר ל'המרסדס', ל'עד מתי' מהאלבום הבא, ובכלל ההרגשה הייתה אסקפיסטית לחלוטין. זה לא משנה שיש מיליון מבחנים בפתח, זה לא משנה שההרגשה שלך מסריחה, שום דבר לא משנה. בקטע התופים-בס-גיטרות האימתני ב'קקטוס', זה פשוט מפרק אותך לגורמים, שום דבר לא כואב, אתה רק רוצה עוד. הסאונד היה אחלה בסה"כ, למעט בעיות באלאנס שבאו וחזרו לעתים. בסה"כ הופתעתי מאד לטובה מהביבאר שזו הפעם הראשונה שאני מבקרת בו. מרסדס יופיעו בששי במועדון האקסטרים באשדוד. תודה לכם על הכרטיס.