מרכזית הקריות היום בערב

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
מרכזית הקריות היום בערב

מרכזית הקריות היום בערב
שלום! מרכזית הקריות היום ערב שישי ב1945 למעט מטרונית שהגיעה כרגע מחוף הכרמל התחנה ריקה





 
האם התחנה הזאת בכלל מהווה מרכזית?

מרכזית הקריות היום בערב
שלום! מרכזית הקריות היום ערב שישי ב1945 למעט מטרונית שהגיעה כרגע מחוף הכרמל התחנה ריקה
האם התחנה הזאת בכלל מהווה מרכזית?
אין בסביבתה כמעט בתי מגורים ואין אף קווים שנכנסים אליה חוץ מהמטרונית... לי זה נשמע יותר כמו מסוף תחנה תפעולית מאשר תחנה מרכזית.
 

במודו

New member
זו בסך הכל תחנת יציאה

האם התחנה הזאת בכלל מהווה מרכזית?
אין בסביבתה כמעט בתי מגורים ואין אף קווים שנכנסים אליה חוץ מהמטרונית... לי זה נשמע יותר כמו מסוף תחנה תפעולית מאשר תחנה מרכזית.
זו בסך הכל תחנת יציאה
כמעט ואין מי שצריך לעלות למטרונית דווקא משם. מתקן שיש קו או שניים שמגיעים למרכזית הקריות/יוצאים ממנה.
 

gen1

New member
יתכן בעתיד שהתחנה תשמש תחנת מוצא

זו בסך הכל תחנת יציאה
כמעט ואין מי שצריך לעלות למטרונית דווקא משם. מתקן שיש קו או שניים שמגיעים למרכזית הקריות/יוצאים ממנה.
יתכן בעתיד שהתחנה תשמש תחנת מוצא
שלום! יתכן בעתיד שהתחנה תשמש תחנת מוצא לכל הקוים הצפוניים מהקריות (ואז ירדו הרבה אוטובוסים מכביש 4 בין הקריות ולב המפרץ )כמוכן חיבור לנצרת וטבריה קוים שיתחילו ממרכזית הקריות .
תחבורה כמו תקשורת מייצרים חלופה ואז מתגלה שיש ביקוש .
מדובר על כך שתהיה במקום תחנת רכבת ואז כמובן שהתנועה באזור תגדל .
 
זה רעיון בעייתי.

יתכן בעתיד שהתחנה תשמש תחנת מוצא
שלום! יתכן בעתיד שהתחנה תשמש תחנת מוצא לכל הקוים הצפוניים מהקריות (ואז ירדו הרבה אוטובוסים מכביש 4 בין הקריות ולב המפרץ )כמוכן חיבור לנצרת וטבריה קוים שיתחילו ממרכזית הקריות .
תחבורה כמו תקשורת מייצרים חלופה ואז מתגלה שיש ביקוש .
מדובר על כך שתהיה במקום תחנת רכבת ואז כמובן שהתנועה באזור תגדל .
זה רעיון בעייתי.
תחשוב על אדם שמוצאו בצפת וירצה להגיע לטירת כרמל.
אוטובוס מצפת למרכז הקריות, מטרונית ממרכזית הקריות למרכזית המפרץ, החלפה לקו 101 אם ברצונו לדלג על פקקים ולחסוך זמן, החלפה לקו לטירת הכרמל בחוף הכרמל.
&nbsp
זה יותר מידי החלפות וזה יקרה לכל מי שמוצאו בעיר צפונית ויעדו ביעד מעט דרומית מחוף הכרמל.
&nbsp
גם בתל אביב העובדה שיש הרבה מסופים בהרבה קצוות של העיר לא גורמת לכך שאוטובוסים בינעירוניים מגיעים רק למסוף ומשם ממשיכים רק בקווים עירוניים.
 
למה מטרונית למרכזית המפרץ?

זה רעיון בעייתי.
תחשוב על אדם שמוצאו בצפת וירצה להגיע לטירת כרמל.
אוטובוס מצפת למרכז הקריות, מטרונית ממרכזית הקריות למרכזית המפרץ, החלפה לקו 101 אם ברצונו לדלג על פקקים ולחסוך זמן, החלפה לקו לטירת הכרמל בחוף הכרמל.
&nbsp
זה יותר מידי החלפות וזה יקרה לכל מי שמוצאו בעיר צפונית ויעדו ביעד מעט דרומית מחוף הכרמל.
&nbsp
גם בתל אביב העובדה שיש הרבה מסופים בהרבה קצוות של העיר לא גורמת לכך שאוטובוסים בינעירוניים מגיעים רק למסוף ומשם ממשיכים רק בקווים עירוניים.
למה מטרונית למרכזית המפרץ?
כאשר תהיה תחנת רכבת בסמוך למרכזית הקריות (ואז זו תהיה תחנת הרכבת הראשית באזור הקריות), נוסע מצפת לטירת הכרמל יוכל ליסוע עם אוטובוס עד מרכזית הקריות, משם ברכבת לחוף הכרמל ומחוף הכרמל באוטובוס לטירת הכרמל.
כבר כיום יש שתי רכבות פרבריות בשעה בין הקריות לכל תחנות חיפה (בנוסף לרכבות הבינעירוניות). כאשר ייפתח הקו לכרמיאל מספר הרכבות יגדל.
גם היום כשרוצים ליסוע בין צפת לטירת הכרמל יש צורך בלפחות שתי החלפות (במרכזית המפרץ ובמת"ם או מרכזית חוף הכרמל או לחילופין בעכו לרכבת ובחוף הכרמל מרכבת לאוטובוס).
 
ובכלל, כאשר תהיה רכבת מכרמיאל, הדרך הכי

למה מטרונית למרכזית המפרץ?
כאשר תהיה תחנת רכבת בסמוך למרכזית הקריות (ואז זו תהיה תחנת הרכבת הראשית באזור הקריות), נוסע מצפת לטירת הכרמל יוכל ליסוע עם אוטובוס עד מרכזית הקריות, משם ברכבת לחוף הכרמל ומחוף הכרמל באוטובוס לטירת הכרמל.
כבר כיום יש שתי רכבות פרבריות בשעה בין הקריות לכל תחנות חיפה (בנוסף לרכבות הבינעירוניות). כאשר ייפתח הקו לכרמיאל מספר הרכבות יגדל.
גם היום כשרוצים ליסוע בין צפת לטירת הכרמל יש צורך בלפחות שתי החלפות (במרכזית המפרץ ובמת"ם או מרכזית חוף הכרמל או לחילופין בעכו לרכבת ובחוף הכרמל מרכבת לאוטובוס).
ובכלל, כאשר תהיה רכבת מכרמיאל, הדרך הכי
מהירה להגיע מצפת לטירת הכרמל (וגם ליעדים בחיפה) תהיה להחליף לרכבת בכרמיאל עד חוף הכרמל (או תחנה אחרת בחיפה אם היעד בתוך חיפה).
 
אולי הכי מהירה אבל זה יהיה יקר יותר...

ובכלל, כאשר תהיה רכבת מכרמיאל, הדרך הכי
מהירה להגיע מצפת לטירת הכרמל (וגם ליעדים בחיפה) תהיה להחליף לרכבת בכרמיאל עד חוף הכרמל (או תחנה אחרת בחיפה אם היעד בתוך חיפה).
אולי הכי מהירה אבל זה יהיה יקר יותר...
אולי אפילו משמעותית
 

Rubim88

New member
הבדלי המחירים בין אמצעי תח"צ

אולי הכי מהירה אבל זה יהיה יקר יותר...
אולי אפילו משמעותית
הבדלי המחירים בין אמצעי תח"צ
שונים היא מלאכותית ובמערכת מתקדמת כלל לא קיימת(ומתישהו זה גם יגיע לארץ).
 
לא תהייה רכבת כזאת ב 10 שנים הקרובות.

למה מטרונית למרכזית המפרץ?
כאשר תהיה תחנת רכבת בסמוך למרכזית הקריות (ואז זו תהיה תחנת הרכבת הראשית באזור הקריות), נוסע מצפת לטירת הכרמל יוכל ליסוע עם אוטובוס עד מרכזית הקריות, משם ברכבת לחוף הכרמל ומחוף הכרמל באוטובוס לטירת הכרמל.
כבר כיום יש שתי רכבות פרבריות בשעה בין הקריות לכל תחנות חיפה (בנוסף לרכבות הבינעירוניות). כאשר ייפתח הקו לכרמיאל מספר הרכבות יגדל.
גם היום כשרוצים ליסוע בין צפת לטירת הכרמל יש צורך בלפחות שתי החלפות (במרכזית המפרץ ובמת"ם או מרכזית חוף הכרמל או לחילופין בעכו לרכבת ובחוף הכרמל מרכבת לאוטובוס).
לא תהייה רכבת כזאת ב 10 שנים הקרובות.
זה לא פרויקט בעדיפות לאומית והוא ידחה בכל פעם שיצטרכו תקציב למשהו אחר.
 
לא צריך לפרויקט כזה תקציב כל כך גדול

לא תהייה רכבת כזאת ב 10 שנים הקרובות.
זה לא פרויקט בעדיפות לאומית והוא ידחה בכל פעם שיצטרכו תקציב למשהו אחר.
לא צריך לפרויקט כזה תקציב כל כך גדול
וזה לא חייב להיות פרויקט בעדיפות לאומית.
מדובר בהקמה של תחנת רכבת. המסילה קיימת.
גם תחנת הרכבת "ספיר" ליד אזור התעשיה של נתניה זה לא פרויקט בעדיפות לאומית ובכל זאת יצא מכרז להקמתה והיא צפויה להיבנות עד 2016.

שים לב לכתבה המצורפת שפורסמה לפני 5 ימים - בתחנת רכבת בקרית ים הכוונה לתחנת רכבת ליד מרכזית הקריות שנמצאת בתכנון כבר מהעשור הקודם.
[URL]http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4540660,00.html[/URL]
 
אבל ההבדל הוא שלתחנה ההיא כבר יצא מכרז

לא צריך לפרויקט כזה תקציב כל כך גדול
וזה לא חייב להיות פרויקט בעדיפות לאומית.
מדובר בהקמה של תחנת רכבת. המסילה קיימת.
גם תחנת הרכבת "ספיר" ליד אזור התעשיה של נתניה זה לא פרויקט בעדיפות לאומית ובכל זאת יצא מכרז להקמתה והיא צפויה להיבנות עד 2016.

שים לב לכתבה המצורפת שפורסמה לפני 5 ימים - בתחנת רכבת בקרית ים הכוונה לתחנת רכבת ליד מרכזית הקריות שנמצאת בתכנון כבר מהעשור הקודם.
[URL]http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4540660,00.html[/URL]
אבל ההבדל הוא שלתחנה ההיא כבר יצא מכרז
וכבר יש לה תקצוב.
כאן מדברים על פרויקט שאין לו מכרז ולא תקצוב ובהתחשב בכך שלאחר צוק איתן הולכות להיות גזרות תקציביות לא הייתי בונה על פרויקט כזה. הוא יהיה הראשון להגנז.
 
אף אחד לא דיבר על פרויקט כזה מחר

אבל ההבדל הוא שלתחנה ההיא כבר יצא מכרז
וכבר יש לה תקצוב.
כאן מדברים על פרויקט שאין לו מכרז ולא תקצוב ובהתחשב בכך שלאחר צוק איתן הולכות להיות גזרות תקציביות לא הייתי בונה על פרויקט כזה. הוא יהיה הראשון להגנז.
אף אחד לא דיבר על פרויקט כזה מחר
אבל בהחלט סביר שהתחנה הזו תיבנה במהלך השנים הקרובות.
גם התחנה בנתניה לא תוכננה ותוקצבה הרבה זמן מראש. שר התחבורה החליט להורות על הוצאת מכרז (בעקבות לחץ מצד ראש עיריית נתניה שיש לה השפעה חזקה בליכוד) והמכרז פשוט יצא.
וכך קורה גם עם התחנה בכפר מנחם - מופעל לחץ, שר התחבורה מחליט והופ יוצא מכרז או אמור לצאת מכרז תוך מספר חודשים לבניית התחנה.
 

נתנאל531

Well-known member
לתחנת רכבת ליד מרכזית הקריות יש בעיה תפעולית

לא תהייה רכבת כזאת ב 10 שנים הקרובות.
זה לא פרויקט בעדיפות לאומית והוא ידחה בכל פעם שיצטרכו תקציב למשהו אחר.
לתחנת רכבת ליד מרכזית הקריות יש בעיה תפעולית
אין מקום מצפון לתחנה לחניה תפעולית לרכבות הפרבריות, בגלל שהמסילה (הכפולה) תחומה בגדרות של רפאל. אולי יהיה מקום לרציף שלישי בתחנה, אבל זה יחייב הרחבה של התחנה ל־3 רציפים, ויכול להיות שזו בעיה בגלל גשר הכביש הסמוך.
&nbsp
לעומת זאת, מצפון לתחנת קרית מוצקין ישנה חניה תפעולית.
 
אבל כבר היום הרכבות הפרבריות ממשיכות עד עכו

לתחנת רכבת ליד מרכזית הקריות יש בעיה תפעולית
אין מקום מצפון לתחנה לחניה תפעולית לרכבות הפרבריות, בגלל שהמסילה (הכפולה) תחומה בגדרות של רפאל. אולי יהיה מקום לרציף שלישי בתחנה, אבל זה יחייב הרחבה של התחנה ל־3 רציפים, ויכול להיות שזו בעיה בגלל גשר הכביש הסמוך.
&nbsp
לעומת זאת, מצפון לתחנת קרית מוצקין ישנה חניה תפעולית.
אבל כבר היום הרכבות הפרבריות ממשיכות עד עכו
ונהריה וקרית מוצקין אינה תחנת הקצה שלהן.
אין שום בעיה לרכבות פרבריות בין חיפה לעכו, נהריה וכרמיאל עם עצירה בתחנה ליד מרכזית הקריות.
לא צריך רכבות שהתחנה ליד מרכזית הקריות תהיה תחנת הקצה שלהן.
 

נתנאל531

Well-known member
לא כולם

אבל כבר היום הרכבות הפרבריות ממשיכות עד עכו
ונהריה וקרית מוצקין אינה תחנת הקצה שלהן.
אין שום בעיה לרכבות פרבריות בין חיפה לעכו, נהריה וכרמיאל עם עצירה בתחנה ליד מרכזית הקריות.
לא צריך רכבות שהתחנה ליד מרכזית הקריות תהיה תחנת הקצה שלהן.
לא כולם
אני עובר מידי פעם ליד תחנת הרכבת קרית מוצקין, ופעמים רבות יש שם רכבת חונה בחנייה תפעולית, לפעמים אפילו שתיים.
 
בשעות השיא יש רכבת בינעירונית שמתחילה

לא כולם
אני עובר מידי פעם ליד תחנת הרכבת קרית מוצקין, ופעמים רבות יש שם רכבת חונה בחנייה תפעולית, לפעמים אפילו שתיים.
בשעות השיא יש רכבת בינעירונית שמתחילה
ומסתיימת בקרית מוצקין (הרכבת למודיעין שעוצרת בעתלית ובשעות השפל חיפה מרכז היא תחנת הקצה שלה), אבל הרכבות הפרבריות כולן מתחילות ומסתיימות בעכו ובנהריה בלו"ז החדש. יש שתי רכבות פרבריות בשעה - אחת מ/ל נהריה ואחת מ/ל עכו.
 
אם כך מדוע השילוט והכריזה מטעים?

בשעות השיא יש רכבת בינעירונית שמתחילה
ומסתיימת בקרית מוצקין (הרכבת למודיעין שעוצרת בעתלית ובשעות השפל חיפה מרכז היא תחנת הקצה שלה), אבל הרכבות הפרבריות כולן מתחילות ומסתיימות בעכו ובנהריה בלו"ז החדש. יש שתי רכבות פרבריות בשעה - אחת מ/ל נהריה ואחת מ/ל עכו.
אם כך מדוע השילוט והכריזה מטעים?
מדוע לא כורזים לנוסעים בתחנות הקריות ולב המפרץ בשעות השפל לעלות על הרכבת הפרברית לחיפה כי מחיפה מרכז יוצאת רכבת למודיעין?
למה גורמים להם לחכות לרכבת הבאה?
 
נוסע שלא תיכנן את המסלול שלו

אם כך מדוע השילוט והכריזה מטעים?
מדוע לא כורזים לנוסעים בתחנות הקריות ולב המפרץ בשעות השפל לעלות על הרכבת הפרברית לחיפה כי מחיפה מרכז יוצאת רכבת למודיעין?
למה גורמים להם לחכות לרכבת הבאה?
נוסע שלא תיכנן את המסלול שלו
והניח משום מה שהוא יכול להגיע למודיעין בלי החלפה בחיפה, זאת בעיה שלו. כמו שנוסע שמחכה לרכבת מנתניה לחיפה לא צריך כריזה על כל רכבת שמגיעה לבנימינה עם פירוט התחנות אחרי חיפה.
 
ישנם גם נוסעים מזדמנים

נוסע שלא תיכנן את המסלול שלו
והניח משום מה שהוא יכול להגיע למודיעין בלי החלפה בחיפה, זאת בעיה שלו. כמו שנוסע שמחכה לרכבת מנתניה לחיפה לא צריך כריזה על כל רכבת שמגיעה לבנימינה עם פירוט התחנות אחרי חיפה.
ישנם גם נוסעים מזדמנים
שמגיעים עקב אילוצים אלה ואחרים.
במקרה שלי למשל - נסיעה מהרגע להרגע.
&nbsp
אילו ידעתי שמחיפה מרכז תצא רכבת לכיוון דרום אז בהחלט הייתי עולה על הפרברית לחיפה מרכז ולא מחכה לרכבת שמגיעה מנהריה.
הקופאית יכלה לומר לי מילה בעניין הזה גם אם יש סיבות שבגינן איאפשר לכרוז...
&nbsp
מעבר לזה, אני לא מבין למה איאפשר לכרוז בהתחשב בכך שכל דקה כורזים שרכבות מהירות עוברות בתחנה וצריך להתרחק משפת הרציף אפילו שאף רכבת לא עוברת...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה